Stran 1 od 2

suzuki vitar in zapora diferenciala!!!

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 4:16 pm
Napisal/-a Johny20
Zanima me
e omenjeni avto starejai letnik(95) ima zaporo deferenciala, mialeno je da se vse atiri gume vrtijo ko obstanes? A mi lahko kdo odgovori, k me res zanima?


lp

Re: suzuki vitar in zapora diferenciala!!!

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 4:43 pm
Napisal/-a maky
Johny20 je napisal/-a:Zanima me
e omenjeni avto starejai letnik(95) ima zaporo deferenciala, mialeno je da se vse atiri gume vrtijo ko obstanes? A mi lahko kdo odgovori, k me res zanima?


lp

misliš reduktor? če se ne motim ga ima...

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 10:59 pm
Napisal/-a Johny20
reduktor ze ima, samo zaporu, da ko obstanes nekje da se ti vrtijo vsa stiri kolesa???

Objavljeno: Po apr 05, 2004 9:44 am
Napisal/-a X-Hair
To ti bo vedel nebivedu povedat, ker je z eno nogo bolj v teh terencih.

Objavljeno: To apr 06, 2004 12:59 am
Napisal/-a SlaYeR
Mislim da vitare nimajo serijsko. Malo kateri terenci jo imajo serijsko... Samuraj naj bi jo določen letnik imel serijski vgrajeno recimo. Je pa stvar kočljiva saj z 100% blokado naj nebi vozu po cestah z trdo podlago ker se lahko kej odlomi (polosovina, diferencial). Dosti jih vgrajuje neko blakoda ki ni 100% in deluje na principu avtomatske blokade. Sepravi dela kadar jo potrebuješ in še tisto ne 100%. Najboljše naj bi bla 100% bloakda ki se jo da izklopit...

Objavljeno: To apr 06, 2004 10:24 am
Napisal/-a nebivedu
Tko kot je Slayer napisal - imaš reduktor nimaš pa zapore diferenciala.

Objavljeno: Če maj 20, 2004 6:37 pm
Napisal/-a cagiva
Za Vitaro se da v Italiji kupit blokado diferenciala,samo če hočeš,da je to res učinkovito jo rabiš spredaj in zadaj,da imaš potem 100% blokado.
Samo,če se ne voziš veliko po terenu se to ne splača,je dovolj le reduktor :)
Vkljapljaš pa jo ročno ali na gumb oz. ročico ( odvisno od proizvajalca)

Objavljeno: Pe maj 21, 2004 7:47 am
Napisal/-a nebivedu
cagiva je napisal/-a:Za Vitaro se da v Italiji kupit blokado diferenciala,samo če hočeš,da je to res učinkovito jo rabiš spredaj in zadaj,da imaš potem 100% blokado.
Samo,če se ne voziš veliko po terenu se to ne splača,je dovolj le reduktor :)
Vkljapljaš pa jo ročno ali na gumb oz. ročico ( odvisno od proizvajalca)


Za vozit po terenu ni dovolj samo reduktor. ČE spraviš eno prednje in eno zadnje kolo v zrak ti pri takem avtu potem tudi reduktor ne pomaga, ker se ti dve kolesi vrtita v prazno in avto obstoji. Zapora je zato, da ti obe kolesi na eni osi vrti, tut če je eno v zraku.

Objavljeno: Pe maj 21, 2004 9:04 am
Napisal/-a antonio
mel smo vitaro l.95 in je imela zaporo diferenciala (tako kot jo imajo vse vitare) ampak samo kadar si imel vključen 4x4 pogon. imela je pa ( nevem točno več) med 25-30% zaporo. Sam za predstavo teh 25-30% je že tok velik da na suhem asfaltu praktično nisi mogu več normalno avta ubrnt, občutek si mel da se avto dobesedno lomi pod tabo.
BTW: 100% zapora pri seriskih avtih ne more bit (razen če daš to sam dogradit).
100% zapora pomen da gre avto lah samo naravnost, ampak res samo naravnost![/u]

Objavljeno: Pe maj 21, 2004 9:44 am
Napisal/-a nebivedu
Jst mam na subaruju tut "kao" zaporo diferencialov, ko vklopim reduktor. Na pesku ko grem rikverc pa zavijam mi je muka, ker mi kr poka vse v avtu, kt da se lomi, na asfaltu tega sploh še nisem in ne bom probal.

Po terenu sem pa že nasedu z eno prednjo in eno zadnjo gumo v zraku - nč druzga ni pomagal, kot še en avto zraven pa povlečt.

Objavljeno: Pe maj 21, 2004 12:03 pm
Napisal/-a andrejp
BTW: 100% zapora pri seriskih avtih ne more bit (razen če daš to sam dogradit).
100% zapora pomen da gre avto lah samo naravnost, ampak res samo naravnost!




Atonio ni res kar si napisal!! serijski avto ima 100% blokado, ki jo vklapljaš ročno. Primer; puch, novi Wrangler Rubicon, MB-G,..

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 8:24 pm
Napisal/-a gusti_4u
Oj
Jaz sem imel vitaro 91'
ko sem padel z eno gumo v luknjo in preden nisem vključil reduktorja ni bilo varjante da pridem ven, pol pa ko šus, brz problemov!
Tak da mislim da je to čist dost za nepretirano vožnjo po terenu!! :D

Objavljeno: To nov 15, 2005 12:30 am
Napisal/-a Nejko87
kolikor vem imaš ti 3 deferenciale... (pri 4x4 pogonu)
-prednji - med sprednjo levo in desno
-zadnji - med zadnjo levo in desno
-in pa sredinski - med prednjim in zadnjim.
kolikor vem ima lada niva popolno zaporo vseh 3h
lp

Objavljeno: To nov 15, 2005 1:46 pm
Napisal/-a SlaYeR
Nejko87 je napisal/-a:kolikor vem imaš ti 3 deferenciale... (pri 4x4 pogonu)
-prednji - med sprednjo levo in desno
-zadnji - med zadnjo levo in desno
-in pa sredinski - med prednjim in zadnjim.
kolikor vem ima lada niva popolno zaporo vseh 3h
lp


Ne. Lada ma zaporo samo sredinskega. Zaporo vseh treh diferencialov ima zelo malo terencev. Nekaj primerov: nekateri puchi, nekatere compagnole... Malo jih je glavno. Več jih ima zaporo zadnjega diferenciala: nekateri(!!) samuraji, naketeri pajeroti,.. Po večini pa imajo vsi pravi terenci zaporo sredinskega diferenciala. Z 100% zaporo prednejga ali zadnjega diferenciala se ni za igrat (hitro kaj zlomiš če si nevešč uporabnik) zato jo tudi poseduje malo terencev. Je pa na hudem terenu več kot dobrodošla. Vendar samo na hudem. Običen teren lahko zvoziš z blokado sredinskega diferenciala. :twisted:

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 9:27 pm
Napisal/-a kordy
lejte js sm jo glih dans kupo pa nima zapore diferenciala sm probav z eno kolo v breg pa ni kaj samo tadruga se je vrtela tko da...? na alsfaltu je pa res tako kot ga bi hotelo zlomit ko na mestu obracam(samo ko mam 4×4 vklopljeno). reduktor pa nima veze s tem! kejko bo pa kaj to žlampalo? drgace je pa 93 letnik ma pa 80 hp.

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 6:17 pm
Napisal/-a cnxero
kot je ze blo receno imajo nekateri terenci tako da ko vklopis reduktor ti vklopi se spero (sredinsko ponavadi) ki pa nima veze s tem katero kolo se v prazno vrti in katero ne.. ampak samo razdeli moc v razmerju 50:50 med prvi in zadnji kolesni par in tisto kolo ki je v zraku se bo vseeno vrtelo v prazno

moj samurai tako ali tako nima sredinskega diffa tako da je moc vedno 50:50.. potem pa imam se zaporo zadnjega diffa s katero (ce jo nespametno uporabljas) naredis veliko vec skode kot koristi

samo nekaj mi ni jasno pri novejsih terencih in pac SUV-ih
Glede na to da se spreminja razdelitev navora na prva in zadnja kolesa.. kako potem je tudi razlika v obrabi gum.. in ko enkrat vklopis zaporo sredinskega diffa pride do razlik v vrtenju koles? a ni tako? in potem ti avto vlece narazen ali pa tisi skupaj

Objavljeno: To apr 07, 2009 4:51 pm
Napisal/-a primozbeuc
bok

mene pa zanima, kako deluje to pri mojem avtu. imam pajerota 3.2 did, letnik 2003. ima zaporo srednjega in zadnjega difereciala in reduktor.
priznam pa, da ne vem točno kako in kdaj kaj uporabit.
najlepša hvala za odgovor

Objavljeno: To apr 07, 2009 9:53 pm
Napisal/-a SlaYeR
Reduktor = običajen 4x4 pogon, kot kadar vozis normalni po cesti, le da so prenosi reducirani in tako namenjeni počasnješi vožnji po kakršnem koli terenu

srednja blokada = razdeli navor 50:50 na prednjo in zadnjo premo. Na asfaltu se ti bo zdelo kot da trže avto, zglobi bofo pokali, zavijanje bo oteženo, ker sta prednja in zadnja prema prisiljeni delati isto pot. Rabi samo za spolzke terene! Sneg, blato, moker asfalt ni priporočljiv, čeprav kar precej ljudi vozi z sredinsko blokado tudi po takem terenu (predvsem pozimi ko lahko pirčakuješ tudi kakšno ledeno zaplato). Tam kjer guma ne drsi v stiku z podlago se blokade izogibaj.

zadnja blokada = samo za težke spolzke terene, v skrajni sili ko tudi srednja blokada ne pripelje do želenega učinka, na kakšnem asfaltu pri zavijanju hitro uničiš diff ali polosovino.

Malček laično, ampak upam da dovolj praktično razloženo :)

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 6:10 am
Napisal/-a primozbeuc
odlično. hvala.

se mi je zdelo, da je nekaj takega, zdaj sem pa siguren, kdaj kaj uporabit.
sicer gre skoraj vsepovsod brez tega. je pa toliko, ker nisem bil siguren ali lahko krožiš za zaporami ali ne. to je pol samo za ravno ven iz blata ali pa fejst v bregu...

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 11:19 pm
Napisal/-a SlaYeR
primozbeuc je napisal/-a:odlično. hvala.

se mi je zdelo, da je nekaj takega, zdaj sem pa siguren, kdaj kaj uporabit.
sicer gre skoraj vsepovsod brez tega. je pa toliko, ker nisem bil siguren ali lahko krožiš za zaporami ali ne. to je pol samo za ravno ven iz blata ali pa fejst v bregu...


Na spolzkem terenu (blato) lahko rabiš blokade in brez strahu zavijaš!!