Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Nissan Pathfinder

Napisal/-a metallic Pe avg 20, 2004 2:40 pm

Slika
Slika
Slika

Poleg murana prihaja naslednje leto še ta nissanov suv. Potem bo nissanova terenska ponudba še kar pestra... :lol:
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe avg 20, 2004 3:17 pm

off topic: in kaj bi delal s takim terencem na kakšni gozdni poti? :roll: :?
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe avg 20, 2004 3:28 pm

ule je napisal/-a:off topic: in kaj bi delal s takim terencem na kakšni gozdni poti? :roll: :?


Prestaviš v nižjo, izklopiš 4×4 in zabava se začne. :twisted: ali pa se peleš kot ata.
Kaj pa X5, ML, tuareg...? Tist še za po travi ni... :-P
Sploh je pa tole made in usa zadevščina.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe avg 20, 2004 4:17 pm

Sploh nevem zakaj delajo take terence. :roll: Če rabiš terenca za po gozdu si kupiš nivo. :D
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe avg 20, 2004 4:24 pm

To so predvsem avtomobili za uživanje. Obenem pa še pokažeš kolk maš cajta (Beri: $$$). Drgač se pa povsem strinjam s tabo. Ampak vseeno: koliko lastnikov landCruiserc in patrolov, pajerotov,... rab avto za offroad? Pomoje je 3/4 tapravih terencev v sloveniji bl za okras, kot za resno uporabo (kot praviš, po gozdu). Poglej si kolk RAV4 prodajo... to je isti klinc... :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe avg 20, 2004 4:58 pm

Nekaj v tem smislu sem mislil kot si sam povedal. :wink:
 
Uporabniški avatar
Fluid
Uporabnik
 
Prispevkov: 892
Pridružen: Če jul 22, 2004 2:18 pm
Kraj: bled

Napisal/-a Fluid Pe avg 20, 2004 5:41 pm

Spredi mi je ušeč, zadi mi je grd ( preveč navadn), armaturka mi je všeč :)
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3283
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe avg 20, 2004 6:47 pm

Čudno ampak stari Pathfinder mi je lepši :shock:
Verjetno zato, ker zgleda kot terenc, namreč tanovi me odzadaj mene spominja na dvignjenega enoprostorca :shock:
Nad notranjostjo pa nimam propomb.

Sicer so pa to samo slike.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe avg 20, 2004 9:19 pm

Ja po tanovem bo zgleda tit Pathfinder sminka. Sej ga je skoda za po gmajni.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če apr 07, 2005 8:55 am

NISSAN PATHFINDER – DRUŽINSKI AVANTURIST
Že v Sloveniji...
Slika

Na kratko
- Povsem nov model narejen v Evropi
- Močan common rail turbodizelski motor z močjo 174KM
- Novi šeststopenjski ročni menjalnik
- Izjemno praktičen: 64 različnih možnosti postavitev sedežev
- ALL MODE 4x4 Sistem
- Enostavno zložljivih sedem sedežev
- Barvna vzvratna kamera za pomoč pri parkiranju in inteligentni ključ

Z izjemno prostorno notranjostjo, sedmimi sedeži, obsežnim paketom serijske opreme in zelo učinkovitim 2,5-litrskim turbodizelskim motorjem Pathfinder nudi brezkonkurenčno kombinacijo mnogostranosti enoprostorca, dinamičnosti osebnega vozila ter terenskih zmogljivosti, kot jih pričakujemo pri najboljših vozilih s štirikolesnim pogonom.

Pathfinder je idealna rešitev za avanturistične in aktivne družine. Hobiji kot so jadranje, kolesarjenje, planinarjenje, trekking, jadralno padalstvo, jahanje ali enostavno hoja, zahtevajo vsestransko vozilo: Pathfinder to vsekakor je.

Paleta šestih modelov
Zadnji model v obsežni paleti 4x4 je zgrajen na Nissanovih izkušnjah, strokovnem znanju in dediščini na področju štirikolesnega pogona. Patrol, prvi Nissanov terenec, je bil predstavljen daljnega leta 1951. Prihod Pathfinderja je paleto terencev povečal na šest zelo različnih modelov in se pridružil crossover modelu Murano, pred kratkim prenovljenemu Patrolu, na trgu vodilnemu SUV-modelu X-TRAIL, vzdržljivemu Pickupu ter cenjenemu Terranu.

Oblikovan globalno, izdelan lokalno: Pathfinder je prvi model pri katerem so sodelovale raziskovalne in razvojne ekipe iz celega sveta.

Narejen v Španiji
Evropski model izdelujejo v Nissanovi tovarni NMISA blizu Barcelone v Španiji. Prav tam izdelujejo tudi Pathfinderje namenjene za Avstralijo in Bližnji vzhod. Preostale različice, za trge severne in južne Amerike, izdelujejo v ZDA (zvezna država Tennessee). Vsaka različica je bila še posebej prilagojena lokalnim potrebam vsakega od trgov.


Oblikovne linije Dunehawka
Ime Pathfinder je bilo prvič predstavljeno na ameriškem trgu leta 1986. Sedaj predstavljena je že tretja generacija tega modela z enakim imenom. Prve namige glede njegove oblike smo lahko videli na konceptnem vozilu Dunehawk, ki je bil razstavljen leta 2003 na salonu v Frankfurtu.
Pathfinder privzema številne oblikovne prijeme, ki smo jih videli pri Dunehawku. Rahlo zaobljene linije karoserije ustvarijo prostorno notranjost, ki nudi veliko prostora za ramena in komolce. Pathfinder si z Dunehawkom deli tudi opazne kolesne loke in mogočen prednji del, kjer kraljuje značilna tridelna Nissanova maska.


Stroge linije C-stebrička
Ena od oblikovnih značilnosti novega Pathfinderja pa bo domača tudi lastnikom prejšnjih različic - stroge linije C-stebrička, ki jih tvori okvir zadnjih vrat z ob strani nameščeno kljuko vrat, ki skozi vse generacije ostaja Pathfinderjeva značilnost.

Pathfinderjeva 4x4 dediščina ni prepoznavna le po njegovem mogočnem videzu ampak tudi zaradi velike oddaljenosti od tal in kratkih previsov spredaj in zadaj. Klasična struktura karoserije pričvrščene na šasijo vključuje posamično vzmetenje z dvojnimi vzmetnimi nogami spredaj in zadaj ter najnovejšo verzijo edinstvenega Nissanovega ALL MODE 4x4 pogonskega sistema.


Zanesljiv štirikolesni pogon
Le-ta daje Pathfinderju izjemno kombinacijo udobja in dinamičnih voznih lastnosti osebnega vozila na cesti ter odličnih zmogljivosti pri vožnji po brezpotjih. Je torej pravi terenec, vendar z močnim pridihom prefinjenosti osebnega vozila. Ob začetku prodaje v Evropi bo na voljo le ena motorna različica in sicer novi 2,5-litrski motor, ki je različica Nissanovega renomiranega turbodizelskega štirivaljnega motorja serije ‘YD’.

Nekaj mesecev po začetku prodaje bo Pathfinder na voljo tudi s 4,0-litrskim V6 bencinskim motorjem. Kot član družine VQ motorjev bo 4,0-litrski bencinski motor zadovoljil potrebe strank, ki imajo raje večjo moč in uglajenost šestvaljnega motorja. V VQ serijo motorjev spada tudi 3,5-litrski motor, ki ga najdemo pri Muranu in 350Z. Prefinjenost, odzivnost in prožnost so dokazane. Končna moč motorja (odvisno od homologacije) je predvidena pri 269KM in navoru 385Nm.


Močan dizelski motor
Pathfinderjev YD dizelski motor odlikuje common rail tehnologija druge generacije. Mali variabilni turbopolnilnik zagotavlja obilo moči, nižje emisije in večjo ekonomičnost, nov sistem uravnoteženja gredi pa še bolj uglajen tek. Kombinacija obilice navora, ugajenosti in varčnosti zagotavlja odlično ravnotežje vseh pomembnih lastnosti motorja.
Moč, ki jo razvije znaša 174KM, navor pa mogočnih 403Nm pri samo 2000 vrt/min. Tako je Pathfinder tudi odlično vlečno vozilo, saj je zmožen vleči kar do 3 tone tovora.


Ročni in avtomatski menjalnik
Na voljo sta novi šeststopenjski ročni in petstopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega sekvenčnega pretikanja. Novi motor daje Pathfinderju v tem razredu izjemno razmerje moči in teže ter s tem boljše zmogljivosti od konkurenčnih vozil – celo tistih, ki jih poganjajo 3,0-litrski dizelski motorji - po drugi strani pa izjemno nizko porabo goriva.


Reduktor
ALL MODE 4x4 sistem štirikolesnega pogona je nadgrajena različica X-TRAIL-ovega. Dodan mu je reduktor za premagovanje težkega terena. Voznik Pathfinderja lahko tako izbira med štirimi različnimi načini vožnje s pomočjo enostavnega vrtljivega gumba na armaturi.

ALL MODE sistem dopolnjuje še ESP+, ki v kombinaciji z ABS zavorami, nadzorom zdrsa koles in aktivno kontrolo naklona, ki nadzira vozilo v ekstremnih razmerah. Zavorni sistem z prisilno hlajenimi koluti spredaj in zadaj vključuje tudi nadzor zdrsa, ki olajša speljavanje na spolzki podlagi. Sistem namreč nežno zavira kolo ki mu primanjkuje oprijema in preusmerja navor k kolesom na manj problematični podlagi.


Praktična notranjost
Pathfinder je izjemno praktičen in enostaven za uporabo. Sedeži v srednji vrsti se enostavno zlagajo in preklapljajo - dostop do zadnjih sedežev je tako enostavnejši kot pri večini sedemsedežnih konkurentov. Dostop še dodatno olajšajo zadnja stranska vrata, ki se odpirajo pod radodarnim kotom 85 stopinj.

Trije gibi zadostujejo za zlaganje zadnjih in srednjih sedežev, da dobimo ravno nakladalno površino. Če preklopimo še prednji sopotnikov sedež, znaša dolžina prostora namenjenega tovoru 2,8m - zelo pripravno za obisk trgovine s pohištvom. V celem je na voljo kar 64 možnih kombinacij zlaganja sedežev in ustvarjanja nakladalnega prostora. Najbolj pomembna pri funkcionalnosti notranjosti vozila je ravno enostavnost zlaganja in preklapljanje sedežev, ki omogoča hitro spreminjanje prostora glede na trenutne potrebe.


Izjemna prostornost
Čeprav uporabljamo tudi tretjo vrsto sedežev, še vedno ostane na voljo največji prtljažnik v tem razredu. Dopolnjujejo ga številni prostori za shranjevanje v potniški kabini: deljivi predal za rokavice, velika dvojna osrednja konzola, prostor za shranjevanje v tleh pri srednjih vrsti sedežev, vdolbine pri tretji vrsti sedežev za shranjevanje pripomočkov mlajših članov družine, itd.

Kabino sestavljajo kakovostni materiali: na otip mehka armaturna plošča, diskretna harmonija notranjosti v dveh barvnih odtenkih in tankočutna uporaba aluminijastih detajlov, ki še poudarjajo Pathfinderjev značaj udobnega družinskega vozila.


Obsežen seznam opreme
Bogastvo opreme je zagotovo nad nivojem serijske opreme luksuznih osebnih vozil. Glede na različico lahko pri Pathfinderju najdemo ksenonske žaromete, lita platišča, napreden avdio sistem s predvajalnikom in izmenjevalcem šestih zgoščenk in tempomat.

Na voljo so še usnjeno oblazinjenje, električno pomična prednja sedeža, avtomatska klimatska naprava z dvopodročnim delovanjem, ločena nastavitev klimatske naprave zadaj, avtomatska nastavitev žarometov, brisalci z dežnim senzorjem, dodatno zatemnjena zadnja stekla in ločeno odpiranje stekla na prtljažnih vratih. Na vzvratnem ogledalu, ki se avtomatsko zatemni, najdemo celo kompas.


Vzvratna kamera za pomoč pri parkiranju
Dva elementa opreme pa sta prav posebej značilna za Nissan: barvna vzvratna kamera za pomoč pri parkiranju (znana že iz Primere in Murana) ter inteligentni ključ. Le- ta omogoča odpklepanje vrat in zagon motorja brez vstavljanja ključa v ključavnico, kar je posebej pripravno pri polnih rokah nakupovalnih vrečk, otrok ali ko je temno in dežuje.

Serijska varnostna oprema vključuje dve prednji in stranske varnostne zračne blazine za prednja sedeža, aktivne vzglavnike ter zračne zavese, ki se raztezajo vse do zadnje vrste sedežev. Ojačitve karoserije, okrepljena prednja stebrička, pragovi, prečne ojačitve ter dodatna zaščita strehe ter bokov dodajo svoje k optimalni zaščiti potnikov.

Z voznimi lastnostmi, udobjem, varnostjo in opremljenostjo kot pri osebnem vozilu povezanim z off-road zmogljivostmi je Pathfinder resnično vsestranski in vozilo za vse priložnosti.

Začetna cena: 8.199.928 tolarjev za različico Pathfinder 2.5 dCi XE

p.s. debata se ob izidu na trg tudi seli pod Terenska vozila....
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če apr 07, 2005 12:04 pm

večina terencev se kupi predvsem zarad kakšnega klanca v biližini doma oziroma večje varnosti
od uspredi je dobr zadi mi pa ni
lp
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Če apr 07, 2005 12:09 pm

hehe fantje tale pathfinder je bil u slovenijo pripeljan februarja!!! Sam sem ga vidl na slikah(mobiju) od brata :D ki pravi da je u živo veliko lepši da o notranjosti ne govori!!! Sedaj jih je že okoli 15(u skladišču) tak da že videno pred 2ema mescoma :lol: :lol:


LP miha
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če apr 07, 2005 12:37 pm

Auto sm že vidu v lj. Res je hud! 8)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 07, 2005 12:43 pm

Bomba od terenca - Jao kok so men nissani všeč :))

Ayway koji coincidence; ravno sem pred 15 min bral primerjalni test kjer je Nissanček končal na 2. mestu. Vseeno impresivno, evo linka v car and driver:http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=15&article_id=9264
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Mikson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če feb 24, 2005 12:10 am

Napisal/-a Mikson Ne maj 08, 2005 7:26 pm

Zdaj pa se zamislite nad podatkom, da Rav4 s popolno opremo stane 7,5 mio?!? In je samokolnica proti temu Nissanu! jaz bi ga prec mel, najraje z 4.0 bencinarjem, dizel je mo moje malo preveč tovornjaški za uglajeno vožnjo (samo 4 cilindre). Je pa to huda kombinacija varnosti, prostornosti in terenskih zmogljivosti.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne maj 08, 2005 7:38 pm

Ja sej najdražji xtrail tut pomoje ni kej dost cnej od 7.5M... ;) pa 4.0 bo kr čez 10M, +še par M za benz na [vstavi časovno obdobje po želji] :P
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Po jul 02, 2007 9:29 am

Najlepši, pravi terenc po mojem okusu.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po jul 02, 2007 9:57 am

A je res že 2 leti minilo odkar si tole temo obudil? noro :)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Po jul 02, 2007 11:03 am

Drugo leto bo baje nov.
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone Sr jul 04, 2007 6:44 pm

Bi rad videl koga, ki si gre tak avto kpuit za v gozd in blato ...

Za vse ostalo je pa pomojem stran metanje denarja (tako pri nakupu, kot registraciji in bencinu). Pa če še tako lepo zgleda.
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov