Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Nissan Terrano ali Kia Sorrento?

Napisal/-a pugi405 Ne sep 05, 2004 10:26 pm

Zanimajo me vaše izkušnje z omenjenima avtomobiloma letnik 2004. Kakšni so +/- obeh in za katerega bi se bilo pametno odločiti.
Hvala.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne sep 05, 2004 10:39 pm

Žal z nobenim nimam direktnih izkušenj. Iz testov je razbrat da sta oba tipična SUVja.

Zelo hvalijo predvsem sorenta. Sploh ko vidiš s čim vsem je nafilan res uau!
Od izravnalca nivoja do baje zelo kvalitetnega pogona.

Znanci imajo terrana II s katerim so zadovoljni. Vendar jim je bil dizelski motor prešvoh in so ga dal na chip tuning in so ga po pol leta dali ven ker je avto ugašal in kuru ko zverina.

Je pa treba povedat da najbolje vozi oba in se odloči. Meni osebno je KIA lepša tak precej, čeprav pa terrano že sili v razred bolj pravih terencev kot so Pajero in Patrol. Terej odvisno za kaj ga boš rabu. Še enkrat pa morem omenit da so na vseh testih precej hvalili sorenta. Na primerjalnem testu s MBenzom ML celo zmagal!
Zadnjič spremenil Templar, dne Ne sep 05, 2004 10:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne sep 05, 2004 10:44 pm

Hvala za odgovor.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne sep 05, 2004 10:58 pm

Jst k sm svoj zajt biu na nissanu sm ga kr redno vozu, Sorentota ma pa bratranc in sm že dostkrat vozu ga, pa tut off roadau sm z obemi.
Ne da se mi na dolgo in široko razlagat (to sem že nekje na forumu enkrat debatiral z metallicom), ampak suma sumarum glede na moje osebne izkušnje in glede na teste ki sem jih premlel po dolgem in počez; Sorento bi vendarle bi moj končni izbor; res je boljši no ni kej.

Tsto debato pa si preberi tukaj: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=18487

LP :wink:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po sep 06, 2004 2:42 pm

Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio. :wink: Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani? :?:
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 06, 2004 2:48 pm

Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio. :wink: Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani? :?:


Slika
Boš raj tole primerju z sorentom. :wink:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po sep 06, 2004 4:20 pm

metallic je napisal/-a:
Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio. :wink: Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani? :?:


Slika
Boš raj tole primerju z sorentom. :wink:


Tole kar si dal sploh ni primerljiv avto; Nissan Murano ima 3.5 V6 motor z preko 260 KM, pa samo 4 kolesni pogon. Sorento je pa pravo terensko vozilo z reduktorji, zaporami diferencijalov in robustnim terenskim podvozjem, le oblika in notranjost je elegantna in cestna. -Malo poštudiraj preden kaj napišeš. :wink:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 06, 2004 5:11 pm

INFINITI je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:
Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio. :wink: Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani? :?:


Slika
Boš raj tole primerju z sorentom. :wink:


Tole kar si dal sploh ni primerljiv avto; Nissan Murano ima 3.5 V6 motor z preko 260 KM, pa samo 4 kolesni pogon. Sorento je pa pravo terensko vozilo z reduktorji, zaporami diferencijalov in robustnim terenskim podvozjem, le oblika in notranjost je elegantna in cestna. -Malo poštudiraj preden kaj napišeš. :wink:


a mislš, da nissan ne bo dal dizl mašine v murana za evropski trg? Če ga ne bo, pol brezveze, da ga sploh voz sm.
Drgač pa, da nisi ti pelu kakšnega special edition sorenta? Mal sm si ogledu data, pa nikjer ni vidt reduktorja.
sploh pa, zakva rabš reduktor za po mestu? Po mestu šteje udobje in tega je zagotovo več v muranu. :wink: Pa še denarnica te ne žuli... :lol: :-P
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 06, 2004 5:18 pm

metallic je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:
Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio. :wink: Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani? :?:


Slika
Boš raj tole primerju z sorentom. :wink:


Tole kar si dal sploh ni primerljiv avto; Nissan Murano ima 3.5 V6 motor z preko 260 KM, pa samo 4 kolesni pogon. Sorento je pa pravo terensko vozilo z reduktorji, zaporami diferencijalov in robustnim terenskim podvozjem, le oblika in notranjost je elegantna in cestna. -Malo poštudiraj preden kaj napišeš. :wink:



Drgač pa, da nisi ti pelu kakšnega special edition sorenta? Mal sm si ogledu data, pa nikjer ni vidt reduktorja.


Nja no, zgleda rabm očala... :P
Klinc ampak še vedno drži nadaljevanje... :wink:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po sep 06, 2004 5:36 pm

http://www.kia.com/sorento/sorento-features.php

" 2 speed transfer case " -Vklopi se ga simpl z eno samo tipko kakor tudi 4x4 je vklopljiv z eno tipko med samo vožnjo če je treba.

Pa še podatki prenosov iz kia.de:

Getriebe manuell
Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung -
Übersetung
1.Gang 4,155
2.Gang 2,265
3.Gang 1,428
4.Gang 1,000
5.Gang 0,880
R.Gang 3,827
Straße 1,000
Gelände 2,480

Achsantrieb 4,875

To lahko vidiš tudi brez očal po mojem.
Murano Bo prišel kot dizl; ampak to je še vedno cestni SUV, pa še dražji bo od sorenta, krepko. SOrento je pa SUV/TERENSKO VOZILO. Dej poštekaj to že enkrat mater mu ljubim!
-Sploh pa Pugi405 sprašuje glede TERENSKIH VOZIL in ne cestnih SUV ala toyota rav4,
Nissan X-trail, Hyundai Santa fe ipd. Očitno ga zanimajo TERENCI. -VIdim da sploh ne ločiš kategorij med sabo. -JAO,JAO :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 06, 2004 9:06 pm

I give up.
Pugi, zakaj bi pa rabu terenca?
 
yaris_ts
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So nov 25, 2006 12:15 am
Kraj: Koper

oj

Napisal/-a yaris_ts So nov 25, 2006 12:26 am

ma kakšen sorento
to je dvignjen avto
pravi krš
terrano II 5v in 7 sedežev to je zakon in poceni za vsak žep
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Sr dec 27, 2006 8:02 am

Nissan Terano:

Priklopljivi 4x4 (2H, 4H, 4L), to najbrž pomeni brez sredinskega diferenciala, zadnji LSD, reduktor.

Sorento imate dve izvedbi:

a) priklopljivi 4x4 ("2H, 4H, 4L" oz. po Sorentovo na gumbu msilim da piše 2H, 4x4, LOW), to najbrž spet pomeni brez sredinskega diferenciala, zadnji LSD, reduktor.

b) TOD (torque on demand, Gumb: AUTO, LOW), sredinski razdelilnik (kao nek diferencial), zadnji LSD, reduktor.

Oba, Sorento, kot Terano znata biti kar dobra terenca in nista, ponavljam glede podvozja nista ravno SUVa, ampak ze bolj terenca, resda pa to niSTA kak LC HDJ.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 27, 2006 8:31 am

Drugi sorento, ki si ga opisal je SUV, prvi pa terenec.

Pri teranotu in prvi kii imaš pogon na zadnja kolesa, pa potem priklapljaš prednji pogon in reduktor, pri drugi kii pa imaš pogon na zadnja kolesa in potem če ta zdrsnejo se priklopi šele prednji pogon. Vendar za terensko vozilo je to slabo - če zadnja kolesa že zdrsnejo to pomeni, da že drsiš in tukaj ni ravnop velike pomoči prednjih, ki so šele takrat začela delat.

Sam bi vzel terranota 2. Sigurno je po terenu mnogo boljši kot kia, delov(šnorkl, prtljašnik in ostale offroad opreme) je za nissana mnogo več, ker se da predelat tudi dele od njegovega večjega in boljšega starejšega brata(patrola), pa še ena prednost je, zdej ko sta nissan in renault združena imaš servis v vsaki vasi, samo še iskat moraš, kdo je cenejši in kdo bolj kvalitetno opravi servis.

Kar nekaj kolegov ima teranote in vsi so z njimi zadovoljni. Vendar to vseeno ni avto za hard - kako hitrostno dirko ali soft(spretnostno med količki) bi z njim odpeljal, več pa ne, ker ni ravno zdravo za ta avto.

Če hočeš veliko offroada vozit, potem si vzemi nekaj, kar ti ne bo žal, če butneš kam in da ima podvozje temu primerno - listnate vzmeti ali torzijo (za vsako kolo posebej), in da ni narejeno iz kakih drobnih cevi. Recimo vitara ali feroza.
Kar se tiče sicer vitare ali feroze je v pa podvozju razlika ko noč in dan - vitara ima cevi 80X40 za podvozje in vijačne vzmeti - po terenu gre in ne čutiš dost lukenj zaradi vzmetenja, vendar dvig takega avta je drag(da bo šel še bolj po terenu). Odbijači so plastični in v osnovi nima nobene zaščite podvozja, razen za tank, tko da se kr lomi če kam zadaneš, še posebej je na udaru podvozje, kjer če ne narediš zaščite hitro odlomiš kak auspuh ali pa kr menjalnik, pa kardan se tut lahko zakrivi.
Feroza pa v nasprotju ima podvozje iz cevi 100X60 in to debelostenske, zadaj ima listnate vzmeti, spredaj za vsako kolo posebej torzijsko vzmet(meter in še malo dolga štanga). Odbijači so pa kovinski, tako da jih s kladivom prec poravnaš. V avtu teren čutiš, vsaka luknja se čuti, vendar gre po terenu povsod kot za šalo. Ima zaščiteno kompletno podvozje z jeklenimi platami in dvig tega avta je zelo poceni in ga lahko izvedeš sam doma. Spredaj se samo navije torzija, zadaj pa podložiš vzmeti in imaš 10cm višji avto. Vse skupaj rabiš pol ure dela. Pootem pa še body lift kit za 5cm in večje gume, pa imaš višjega terenca kot večina ostalih - seveda pa s tem povzročiš da gre avto počasneje in izgubiš na moči(večje gume), vendar ti reduktor vse to nadoknadi. Pazit moraš samo na to, da ne lomiš polosovinj.
Sam imam avto dvignjen za 6cm in 28 colske gume v premeru na njem - zdej čakam na čas, ko bom body lift vgradil in pridejo na avto gume 30 ali 31 col v premeru, kar pomeni, da bo avto dvignjen še za dodatnih 2,5 do 5 cm. To pomeni najnižja točka oddaljenosti od tal(zadnji diferencial) bo okoli 30cm.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dinks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po jan 21, 2008 7:28 am

Napisal/-a dinks Po feb 11, 2008 8:44 am

absolutno se strinjam s tabo NEBIVEDU! pugi kupi teranota in ne bo ti žal! govorim po lastnih izkušnjah.

LP
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov