Stran 1 od 1

Od KIE do TOYOTE preko MERCEDESA. Kaj bi, če me zanima le...

Objavljeno: Če dec 16, 2004 10:17 pm
Napisal/-a garac
Torej zdravo!
Kupujem terenca, zanimajo pa me običajne stvari, prednost pa imajo za nekoga neobičajne. Pa lepo povrsti in na kratko.
Zbral sem par modelov, ki me zanimajo. Tehnične podatke poznam. Zbral sem tudi nekaj podatkov o modelih , ki me zanimajo, na tem mestu:

Vozilo -- diesel (ccm) -- KW -- letnik -- poraba

KIA Sorento -- 2500 -- 102 -- 2002 -- 8,5
MB ML -- 2700 -- 120 -- 1999 -- 9,4
TOYOTA Rav 4V -- 2000 -- 85 -- 2001 -- 7,1
TOYOTA LC 3V -- 3000 -- 92 -- 1999 -- 10,9
LAND ROVER Discovery -- 2500 -- 83 -- 1999 -- 8,9
MITSUBISHI Pajero 3V -- 2800 -- 92 -- 1999 -- 12,4
MITS.Pajero Sport 5V -- 2500 -- 72 -- 1999 -- 11
NISSAN Terrano 5V -- 2700 -- 92 -- 1999 -- 9,9
NISSAN Patrol 3V -- 2800 -- 95 -- 1999 -- 11,8


Prosil bi vse, ki imate praktične izkušnje, da mi poveste:
- kateri je najbolj udoben (najmehkejši)-TO je najpomembnejše!!!
- kako je z rjo pri teh modelih
- ali zgoraj napisana poraba za cestno vožno hudo odstopa od dejanske
- kako je z vzdržljivostjo motorjev
- najbolj pogoste napake in problemi

Hvala!

P.S. Če koga zanima, imel sem SUZUKI Vitaro 1.6 l. 97 (prevozil 80.000 km), službeno pa sem vozil MB G 300D (cca 25.000 km v mojih rokah). Poskusil (cel dan sem hajkal)pa sem tudi novi Discovery ter Freelander (na srečanju ljubiteljev LR-jev)

Objavljeno: Če dec 16, 2004 11:13 pm
Napisal/-a INFINITI
OK bom malo napisal, ker sem testiral in vozil večino vozil, ki si jih omenil.

Sorento; dejansko najboljša izbira - kljub korejskemu izvoru izvrstna in zelo robustna motor in mehanika, naredil jo je magna-steyr. Znotraj "avtomobilski" občutek, kratka prestavna ročica in izjemno kvaliteten motor - nedavno na supertestu v prilogi v delu; brez ene same pripombe - nobene obrane na pogonskih sklopih in mehaniki - izredno kvalitetna notranjost.

ML 1999; slaba letina žal; še neprenovljen model, malce grd pravzaprav zaradi velikih črnih plastičnih površin; notranjost naravnost "češka" za mercedesa, nedostojne zavore, ampak precej dobre terenske zmogljivosti - raje pošišči 2001, ki je precej izboljšan.

Rav4 - "soft" terenec, pravzaprav SUV, zelo dobra kvaliteta, dobre lastnosti na navadni cesti in lahkem terenu.

LandCruiser; zelo dobra kvaliteta in terenske sposobnosti. Robustna mehanika, znatraj ne preveč luksuzen.


Nissan Terrano, zelo robustna mehanika, klasika med terenci, najudobnejši med omenjenimi, izredno dobri dizl motorji in zavore, čeprav si raje omisli 3.0d motor ker je velika razlika v vožnji. Moti menjalnik ki ima tovornjaško dolge prestave

Patrol 99 - raje pozabi, popolnoma ga je povozil čas. Izredno slabe zavore, "mrtev motor", len - občutek vožnje kot da bi vozil tovornjak - bljak!

DIscovery; ata med terenci, verjetno najboljše terenske sposobnosti, žal osrednja kaliteta in precej okvar tekom časa priplava ven, vendar "šik" terenec in klasika.
Trdo podvozje

Sorento res tako hudo dober

Objavljeno: Če dec 16, 2004 11:21 pm
Napisal/-a garac
Hvala za mnenja. Kako pa je s trdoto pri Sorentu? Ali je Terrano res najmehkejši? Če si vse to vozil, bi me zanimalo, kateri se najbolje obnaša na cesti. Discovery mi ni bil všeč, ker ga je na AC zanašalo (venomer sem ga moral loviti). Prav tako sem moral loviti svojo Vitaro na ovinkih do Jezerskega. MB G se da voziti kot je treba na vseh podlagah, vendar je cena izven izven vseh sanj. MB ML pa je itak predrag za moje zahteve po ohranjenosti. Sam sem namreč megapicajzlar.

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 8:27 am
Napisal/-a nebivedu
Od vseh naštetih je najboljša izbira Toyota LC. Dobil boš največ od terenca, na cesti se zelo dobro obnaša, pa kar se tiče popravil, jih boš imel najmanj z enim od najboljših terencev. Ostalih kar si jih naštel, pa jst nebi vzel - vse je povozil čas al pa so nekvalitetno narejeni.
Drugače ti pa predlagam da tole vprašanje postaviđš na offroad forumu.

[url]http:\\www.nivaoffroadteam.com/forum/[/url]

Toliko pomislekov

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 8:44 am
Napisal/-a garac
Torej terenca bi kupil, ker ga rabim. Ampak kot večina le za par minut vožnje ob koncu tedna po cesti, kjer bi prišel ob običajnih razmerah vsak, tudi SUV, v neobičajnih (pol metra snega) pa itak noben. Vendar bi vseeno terenca kupil in ne avto s 4x4, ker me hitra vožnja ne zanima (nad 130), pospeški tudi ne. Raje uživam v cruis-anju z lepim razgledom.

Zato me zanima (ker sem malo tudi avdiofil):
KAKO PA JE S HRUPOM PRI POSAMEZNIH MODELIH PRI RECIMO 130 km/h na avtocesti? Kdo je v tem pogledu OK?

Objavljeno: Ne dec 19, 2004 7:21 pm
Napisal/-a freemind
no pa naj se jz napism svoje mnenje...

mislim da kia soretno je res najboljsa izbira, glede na zahteve ki si jih opisal, je robustna, in se zelo lepo pelje, motorji so pa res ok, udobje notr tudi, mam dva kolega ki jo mata in sm jo veckrat peljal in je vredna pohvale, tudi ona dva jo zlo hvalijo.

sicer je toyota LC res boljsa, sicer drazja, in za to kar si opisal neizkoriscena

LP Jani

Objavljeno: To dec 21, 2004 8:46 pm
Napisal/-a [SlasH]
Če hočš met mehak avto, potem Rav ni zate..

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 12:49 pm
Napisal/-a Disco39
Ce bi rad udobje in terensko voznjo je za moje pojme kompromis Discovery. Sicer ne poznam motorja TD5 ampak ga nekateri kar hvalijo. Jaz imam raje bencinarja - V8 in to se pozna povsod. Med nastetimi so MB ML, Kia Sorento in Toyota RAV bolj SUV kot pa terenci. Najprej se vprasaj ali rabis visji avto ali rabis terenca.

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 6:21 pm
Napisal/-a freemind
diskovery je drag in motor je zelo len, premalo konjov ima TD5, od l.2003 naprej pa so baje motorju povečali moč

lp Jani