Stran 1 od 5

Izdelava Buggya

Objavljeno: Ne dec 19, 2004 11:01 pm
Napisal/-a Balt3e
hello!

torej sem tik pred izdelavo buggya, vendar za enkrat se vedno zberam čimveč informacij, slik, načrtov... in to samo s tem namenom, da nebi izumljal tople vode, smodnika in česa podobnega. v glavi in na papirju je podobna zadeva kot od andreja777 ( http://users.volja.net/andrejm777/Slike1.html ), se pravi enosed, približnjo takšne velikosti... ima kdo kakšne linke, od kakšnih uporabnih strani, ki bi mi še lahko prišle prav?

zanima me, kaj pravite ali bo motor od fiat 126 (bolhca) dovolj močan ? (če se ne motim je tudi tukaj (vsaj vizualno) motor od 126), ali naj zacnem razmisljat raje o čem močnejšem (seveda motor zadaj oz zadnji pogon)

hvala za nasvete in ideje

LPB

Objavljeno: Ne dec 19, 2004 11:18 pm
Napisal/-a rok46
jst pa še en sosed pa še ene par frednu smo pred kakimi 3mi leti naredl glih tko avto sami doma,se prav bugyja...ogrodje smo sešvasal v pravokotnik,uzad mašino dal in to od pejčka,za avspuh smo eno cev mal debelejšo odžagal in morm rečt d štima je bla kr orng močna :P no potem smo pa postavl sredinski volan,pa seveda voznikov sedež na sredino,uzad smo pa postavl zadne zice glih tko od pejčka...šlo je ko p*****a :D :lol: blo je čist lahko in je kopalo ko noro,res,sm to smo bl tko naredl iz zajbancije,tko d smo mel za tank 5L posodo od rastlinskega olja,pa sm cevke not spelane :P akumulator je pa na zadnih zicih biu na sredini...sm melo je eno pomankljivost...nismo mel bremz :D tko da ko se je bremzalo ,se je bremzalo z šaltanjem v nižjo prestavo,pa upam d a se kle ne bo javu un model k je 1x prašu kako se to dela,če se lahko sklopko stisne k to delaš :lol: k takrt sm se res narežou...no uglavnem mi smo se en cajta pelal,potem je šlo pa med staro železo kr ni noben več cajta meu se s tem ukvarjat,mel smo pa drgač velke načrte s tem,mi je kr žou k nismo šli pač do konca,ampk med za med poletnimi počitncami je blo dobro ;) bom probu kje najdt kake slike,pa jih kle gor prlimat :)

LP

Objavljeno: Po dec 20, 2004 5:49 pm
Napisal/-a Balt3e
hehe dobr, pelal je pa je a ne :D. ceprou tole brez bremz pa je bol tko tko a ne :D
pol misls da bi to se vedno se moglo kam premaknt ceprou bi blo pd bolhce masina in kake 14col visoke gume?
sj pomoje mal prevec kompliceram. švasaparat v roke, vse ostale dele in gas... pa bi blo nrjen :D

LPB

Objavljeno: Po dec 20, 2004 10:06 pm
Napisal/-a andrej777
Za te buggye je od pejčka mašina idealna. Zračno hlajenje, lahka mašina, ne "štrli" veliko nazaj od zadnje osi. Od fičota je večji problem ker je več teže zadaj kar ponemi prelahek sprednji del problemi z hlajenjem razlike ni pa nobene v vožnji. Mojga buggy sam jz tut zadi lahko sam dvignu. Res da hudo težko samo sem ga. Pru konc pa z eno roko. Se pravi težji od 250kg sigurno ni bli (cca 200) in je taka mašina dost močna. Kolikor je od fičota močnejša pride tut buggy težji in ni razlike. Z drugo ni blo problema spelat, po asfaltu je šlo z tretjo povsod pa je lahko bil še nevemkakšen hrib. Po ravnini sem se peljal največ 110kmh. Več nisem upal. Res super zadeva. Mi je pru žal da sem ga prodal. Samo jz sem mel pa vse poštimano. Luči, kontrolke,števec,vse 4 bremze, ROČNO 8) 8) , varnostni pas.... Edino tank je bla 5L kantica. Pa je kr dost zdržala. Še to je prednost pejčka pred fičotom. Samo dva celindra kar pomeni manjša poraba.

Objavljeno: To dec 21, 2004 9:38 am
Napisal/-a nebivedu
Jst sm mel na začetku od fičota 750ccm not, pol sm dal od fičota 850 not, na konc pa kr od jugota 900ccm.

Objavljeno: To dec 21, 2004 9:47 am
Napisal/-a zombi
Pozdravljen,

Ne vem, če ti kaj koristi, samo predlagam ti, da obiščeš stran: http://www.avtokrosarena.com/
in boš v levem kotu našel tudi razdelek MALI OGLASI in tam marsikaj zanimivega, če ne drugega vsaj telefonske številke tistih, ki delajo to najboljše. :D

Kakor poznam fante, se ni za bat, da nebi bili pripravljeni pomagat vsaj z nasvetom.

Objavljeno: To dec 21, 2004 10:05 am
Napisal/-a mare23
Jaz sedaj delam prav tega

Slika

mašina naj bi bila prav od bolhce.

Za ostalo pa bomo še vidli.

Objavljeno: To dec 21, 2004 10:13 am
Napisal/-a nebivedu
mare23 je napisal/-a:Jaz sedaj delam prav tega

Slika

mašina naj bi bila prav od bolhce.

Za ostalo pa bomo še vidli.


Če bi jst kej tazga delou, pol bi tole mel vsaj 1200ccm al pa še več in po možnosti bi probu 4X4 narest. Dobra oblika.

Objavljeno: To dec 21, 2004 10:47 am
Napisal/-a mare23
Sem mislil tudi jaz kaj takega...850, 900 ali ne vem kaj ccm. Brez veze. Original vgrajujejo od 2 do 10 KM hondine agregate. Tako da mislim, da več ne potrebuješ. Drugače pa sem študiral montirat mašino od kakšnega 125 ali 250 crossa.

Objavljeno: To dec 21, 2004 10:47 am
Napisal/-a Serđo™
hm..zanimiva ideja.. ;)

čist okvirno, mi zna kdo mal sešstet stroške za kej takega?

Objavljeno: To dec 21, 2004 11:52 am
Napisal/-a mare23
Tista šasija na sliki.....cca 30kSIT

Ostalo pa....kakor hočeš...novo ali rabljeno!!!

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:00 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst bi si enga novga naredu - mam idejo - samo eno vprašanje imam - kako bi menjalnik okol obrnu. Jst bi naredu full močno šasijo (debelostenske cevi 60mm premera) zadaj bi dal mašino od subaru leone 1.8 (82KM) pa bi mel menjalnik od leoneta (sam obrnt bi ga mogu) pa amortizerje bi dal od leoneta - vse skup bi blo težko okol 450 do 500kg, sam bi mel pa 4X4 pogon pa stvar bi lezla povsod, pa še na kak avtokros al pa na offroad tekmi bi lahko z njim vozu. - letel bi pa sigurno kakih 150km/h če ne še več.

Vse dele imam doma
- mašina
- menjalnik
- nosilci mašine in menjalnika
- servo volan s servo pumpo in vsem skupaj
- amortizerji
- sedež
- roke + logarji
- polosovine
- cevi
- kolesa
Manjka mi hladilnik, ampak to ne bo problema - bom dal kakega od petke turbo - dost debel in ima še hladilnik za olje zraven - tko da se bo še olje hladilo(zarad velikih naporov ker bo avto skos v obratih).
Pa najbrž bo še kej manjkal, ampak se da vse dobit.

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:11 pm
Napisal/-a andrej777
- Gume vsaj 20ksit če hočeš vsaj podobne kot so na sliki (navadne od avta skoraj zastonj)
- Motor : od pejčka ali fičota max 15ksit, od motorja 50-150ksit (odvisno od tipa in ohranjenosti)
- Še cca 10 ksit za drobnarije kot so ležaji, šraufi...
- tak sedež kot je na sliki tut ni poceni (od starga avta je zastonj ;) ;) )

za okvir je pa 30ksit kr ena realna številka. tut odvisno kje kupuješ železo.

Recimo mene je vse pršlo cca 25-20ksit.

Vozen pejček :ZASTONJ....Od njega som vzel sedež, števce, volan, mašino, roke za podvozje.
Lite feltne: ZASTONJ...sem jih mel doma
Gume 195/55/13 in 175/65/13 : 5ksit
Cevi, pleh in mreža: cca 20ksit (pred 3 leti je blo železo še mal cenejše kot zdej)
Pol pa še kolikor je blo drobnarije: nove "lajtnge" za bremze, svečke, platine, šraufi..

Tako da jz sem kr poceni skos pršu. Drgač te lahko samo ene pejček 10-15 ksit stane.

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:18 pm
Napisal/-a pimi
Že neki časa berem tele zadeve pa nikol nč ne napišem, ampak zdej mi je pa ratl ta sem se lotu. Mam pa odgovor za NEBIVEDU, če mislš kej takega sestavljat iz subaruja, si boš mogu omislt predelavo pestov da boš lahko gor nataknu šne večje gume kot so original(boš mogu nardit distančnike)

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:27 pm
Napisal/-a nebivedu
Pimi ni treba imam 2 komada 15 colskih platišč - lahko pa vzamem 16 colski feltni z razmakom 6X140 in nardim še dve luknji - pa bo zadaj 16 col - spredaj pa 13. Tko da to ni problem - večji problem je menjalnik ker nimam pojma kak bi naredu, da bi delal v drugo stran.

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:41 pm
Napisal/-a nebivedu
Aja pa še en problem je pri subarujih - pozabu prej napisat - če hočeš met 4X4 pol moraš met vse 4 gume enake velikosti in dimenzije pa še profil mora bit enak na vseh 4 kolesih

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:41 pm
Napisal/-a pimi
Pimi ni treba imam 2 komada 15 colskih platišč - lahko pa vzamem 16 colski feltni z razmakom 6X140 in nardim še dve luknji - pa bo zadaj 16 col - spredaj pa 13. Tko da to ni problem - večji problem je menjalnik ker nimam pojma kak bi naredu, da bi delal v drugo stran.
_________________

Kaj ti bo ratal če boš naredu še dve lukni ne vem. Ampak dvomim da ti bo ratal tko kt mora bit?????
Glede menjalnika pa mal pomisl kako je z deferincialom(menjalnika še nisem razdiral), mogoče je tam kšna fora???

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:19 pm
Napisal/-a nebivedu
pimi je napisal/-a:Pimi ni treba imam 2 komada 15 colskih platišč - lahko pa vzamem 16 colski feltni z razmakom 6X140 in nardim še dve luknji - pa bo zadaj 16 col - spredaj pa 13. Tko da to ni problem - večji problem je menjalnik ker nimam pojma kak bi naredu, da bi delal v drugo stran.
_________________

Kaj ti bo ratal če boš naredu še dve lukni ne vem. Ampak dvomim da ti bo ratal tko kt mora bit?????
Glede menjalnika pa mal pomisl kako je z deferincialom(menjalnika še nisem razdiral), mogoče je tam kšna fora???


Da se lepo zvrtat 2 luknji in nardiš pol iz tega 4X140 razmak med vijaki

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:34 pm
Napisal/-a pimi
V redu, probej nardit poj pa povej kako ti je ratal ujet še drugo razporeditev med vijaki( je razlika a jih je na krogu 4 al 6 al pa kr 8 če boš še dve zvrtal), kolk bo tm k boš feltno navrtal še močna, ker če pogledaš je okrog luknje ojačitev, pa ne vem???
Probej pa boš pol vidu.

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:55 pm
Napisal/-a nebivedu
pimi je napisal/-a:V redu, probej nardit poj pa povej kako ti je ratal ujet še drugo razporeditev med vijaki( je razlika a jih je na krogu 4 al 6 al pa kr 8 če boš še dve zvrtal), kolk bo tm k boš feltno navrtal še močna, ker če pogledaš je okrog luknje ojačitev, pa ne vem???
Probej pa boš pol vidu.


Smo že delal za kolega da ima 15 col feltne na avtu. Lepo zaliješ preostale luknje - jih kr zašvasaš da je zadeva močnejša. Itak pa so feltne z vijaki samo privijačene gor - drži jih rob feltne ki se na pesto naslanja. Vsaj pr mojmu avtu je tko.