Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Pe jul 08, 2005 10:54 am

malenkost...
tist Legacy z največjo porabo je pa moj; :?
avto pač ni delan za mestno vožnjo (v mojem primeru zadnje čase ~90%); u bistvu se zaradi porabe ne sekiram;
pri moji porabi si lahko pogledaš tud, koliko stanejo servisi - "dodatna poraba"...
(itak so enaki deli pri Imprezi, FOresterju in Legacy-ju);
 
Uporabniški avatar
LIX
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe mar 04, 2005 11:31 am
Kraj: celje

Napisal/-a LIX Pe jul 08, 2005 11:59 am

SUBARU a RULZZZ... moj je 1.8 motor pa 4x4 1992 pa reduktor pa ne rabim vec poraba je majhna avto je udoben tih in cena delov ni draga.. kar se tice pa mehankarije je pa sama igra in nobenih komplkacij.. avto pa leze v hrib bolj kokr traktor ;)

neunicljivi boxer motorji so pa nasi subaruji. a je tako fantje :D
ne nabijat:)
 
garac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To dec 14, 2004 11:48 am

Napisal/-a garac Pe jul 08, 2005 3:29 pm

Včasih bi rad bil tako goreč privrženec ene znamke. Pri SUBARU lastnikih je zadovoljstvo hudo, a pa je res? Bom očitno moral preskusiti.
Išči, pa boš našel.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Pe jul 08, 2005 4:45 pm

mislm da ga ma tuareg tud.
 
Uporabniški avatar
gore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:54 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a gore Pe jul 08, 2005 5:20 pm

garac je napisal/-a:Dobra zadeva, se strinjam glede na prebrano in slišano tudi od lastnikov Legacy-jev. Vendar prosim za resničen podatek o porabi. Ni ta hudo velika?


Tako je - tisti Fori je moj. Hvala Gorazd.
Nisem bil ob računalniku, me je Fori peljal na Veliko planino :-)

Avto je res super - kdor ne proba, niti ne verjame kako tiho, mirno in udobno to čudo vozi. Večino stvari na terenu mu gre - saj mnogi malo pretiravajo, ko klobasajo kaj vse so počeli, ampak kar je res je res. Zadeva gre in dvomim, če je v tem cenovnem razredu kakšen avto tako udoben za običajno cesto in tako sprejemljiv za slabo cesto. Kaj več pa običajno itak ne potrebujemo v resnici. Za tisto so pravi terenci in (obvezno) tudi trezna in izkušena buča za volanom.

Pri moji porabi še tole (saj sem mogoče že kje kdaj napisal):
1. Znan sem po zelo nizkih porabah (Megane break 1.9 dti od 4.6 litra naprej, Golf variant 4motion od 5.1 naprej...), saj imam lahko nogo in precej kilometrov za seboj.
2. Moje porabe so zelo kombinirane. Prav v vsakem rezervoarju je vsaj en del slabe ceste in kar nekaj kratke mestne vožnje. Ker je poraba relativno velika, se prevozi malo kilometrov z rezervoarjem (z Golfom sem brez težav preko 1100km) in zato vsak slabši del tudi nekako preveč vpliva na rezultat. Vendar suma sumarum je tako.
3. Moj je avtomatik. Načeloma velja, da avtomatiku pokurijo več, vendar pri Forijh to ne velja. To vidimo tudi pri tehničnih podatkih. Očitno je dobro preračunan menjalnik in ravno prava zaloga moči. Zato je poraba celo za kak deciliter nižja kot pri ročnem menjalniku.
4. Novejši letniki (mislim, da pri Forijih od konca leta 02 ali začetka 03 naprej) imajo za cca. 10% nižjo porabo - predvsem pri mestni vožnji. Če si več na cesti, je to pomemben podatek. Po vsej verjetnosti bom mojega zato prihodnjo pomlad zamenjal za kaj takšnega. Potencialni kupci - kar v vrsto. Avto je odlično ohranjen :D
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Pe jul 08, 2005 6:56 pm

Tole o neuničljivosti Subarujevih boxer motorjev je res... dokler... REDNO (ampak res redno) preverjaš nivo olja v motorju, menjalniku in nivo hladilne tekočine; če je nivo mot. olja prenizek gre motor v tri krasne veliko prej kot navaden vrstni; štos je v blazno dolgih mazalnih kanalih, pumpa more bolj delat, vodoravna lega cilindrov,...

Da ti bo bolj jasno o čem govorim - takole je natančen Pilgrim 8) (fotka iz njegove garaže)
http://www.avtomobilizem.com/forum/download.php?id=433

Ob upoštevanju parih nasvetov, ob normalni uporabi avta, kvlaitetnem servisu, ti bo služil leta in leta; če je motor malo "občutljiv", je pogon pravi robustneš; razen občasnih (predpisanih) menjav olja v menjalniku in z. diferencialu (skupaj 6 litrov) drugega vzdrževanja ne potrebuje; ni mazanja kardana, križa,... tankaš in voziš;

Vem da niso najcenejši avtomobili (nekateri konkurenti ponujajo več konjev, opreme,... za enak denar), sam... ko se enkrat navadiš... začneš uživat v kreganju batov, v navoru pri nizkih obratih (tule je krivulja moči in navora od mojega, 15 let starega Legacyja - PDF)

Malo pobrskaj po starih temah v oddelku Subaru... vprašaj če te kaj zanima; ne vemo vsega, vemo pa precej; če boš kupoval Subaruja, gremo lahko s tabo pogledat (ne bo prvič),...
 
garac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To dec 14, 2004 11:48 am

Napisal/-a garac So jul 09, 2005 9:32 pm

Čudoviti ste Subarujevci, bom se oglasil, ko bo vroče.
Išči, pa boš našel.
 
Uporabniški avatar
gore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:54 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a gore Ne jul 10, 2005 7:47 am

garac je napisal/-a:Čudoviti ste Subarujevci, bom se oglasil, ko bo vroče.


Subarujevci smo bolj za zimo. Ko je vroče, smo raje skriti :D
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak Ne jul 10, 2005 9:21 am

Zivio,
no se moje izkusnje s subarujem:
- tudi mi imamo vikend na dokaj slabo dostopnim mestu. Vsako mocnejse dezevje razrije cesto in te scence... No do danes sem prisel gor z Legacy-jem kot za salo. Lepo vklopis reduktor in gres lepo pocasi v breg. Vcasih se sicer zgodi da s ''trebuhom'' podrgnes kaksn kamen, vendar to sploh ni problem.
Kot je ze GorazdO napisal: ob rednem vzdrzevanju avto dela in dela in dela in dela...
Sicer se bo slisalo oguljeno ampak na tvojem mestu bi kupil subaruja. Odlocil bi se pa za Foresterja ali pa Legacy-ja Outback. Te dva sta visja in zato se bolj primerna za slabse makadamske poti.

Lep pozdrav
SubaruFreak
Slika
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Ne jul 24, 2005 5:01 pm

malce pozno sem zajadral sem, pa vseeno, boljše kot nikoli :) :
forester, navadni 2,0 brez turbine in ne-avtomatik ima reduktor, ki ga uporabljam sam bolj v veselje kot iz potrebe (za hitrejšo vožnjo po ovinkastih hribovskih cestah) pa pozimi včasih.
Poraba je povprečno med 9,5 in 10 litri. Maksimum na cel tank 10,7 in minimum 8,6 (to zadnje je izjema).
Avto vsekakor priporočam kot odličen avto tako na navadnih avtocestah (končna 180 - če koga zamika, pri 130 zelo udobna, prehitevanje normalno za povprečno zahtevnega voznika, glede terena v špici... zato se v celoti strinjam glede vsega, povedanega o njem v tej temi.
Mislim, da je kak malo višji subaru, forester, al pa outback, ki pa je dražji, zate idealna izbira za to, kar želiš.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Ne jul 24, 2005 8:15 pm

Pri Subaruju je pač tako, ko se ga enkrat navadiš oziroma kupiš, ne greš več drugam. Že pri tretjem Legacyu, pa mislim, da tud v prihodnje ne bo drugače. Poceni servisi (vsaj pri nas), malo popravil,... Pa tko, kot so ostali rekli, olje morš pazit. Minus je mogoče edino malo večja poraba, vendar glede na to, da z ostalimi stvarmi ni nekih stroškov, tudi ta ni tko obremenjujoča :)

Je pa užitek, ko pozimi kdo ketne gor deva, ti se pa kot po tirih mimo pelješ :)
 
Blisky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To sep 07, 2004 11:48 pm

Napisal/-a Blisky To jul 26, 2005 1:34 am

nebivedu je napisal/-a:ti rav4 sploh ne bo všeč, ker je po terenu ne boš spravil dlje kot osebni avto - mogoče kak meterček. Avto je nizek, res pa ima pogon na vsa 4 kolesa, samo to ne pomaga dost, ko nasedeš.


Sicer nisem ravno poznavalec terencev oz. se šele privajam, vendar imam sam poldžipeka RAV4 s 3 vrati in je avto vsaj tako, če ne višji, od recimo Vitare. Nima reduktorja, ima pa 150 konjičev, kar reši marsikatero zadevo. Nisem sicer bil zraven, ko je prijatelj vozil avto, ampak po števcu je šel malo čez 220 (fotodokumentirano), tako da se da tudi po avtocesti voziti kar "spodobno"... Edino poraba je relativno velika... težko voziš manj kot 11 l/100... se pa rad vrti in dobro potegne...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 26, 2005 6:34 am

Blisky je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:ti rav4 sploh ne bo všeč, ker je po terenu ne boš spravil dlje kot osebni avto - mogoče kak meterček. Avto je nizek, res pa ima pogon na vsa 4 kolesa, samo to ne pomaga dost, ko nasedeš.


Sicer nisem ravno poznavalec terencev oz. se šele privajam, vendar imam sam poldžipeka RAV4 s 3 vrati in je avto vsaj tako, če ne višji, od recimo Vitare. Nima reduktorja, ima pa 150 konjičev, kar reši marsikatero zadevo. Nisem sicer bil zraven, ko je prijatelj vozil avto, ampak po števcu je šel malo čez 220 (fotodokumentirano), tako da se da tudi po avtocesti voziti kar "spodobno"... Edino poraba je relativno velika... težko voziš manj kot 11 l/100... se pa rad vrti in dobro potegne...


3 vratni rav se pelje povsod, 5 vratni pa nikamor po terenu, ker je predolg.
Old subarus never die, they just get faster!
 
RS84
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če okt 29, 2009 6:24 pm

Re: Katera vozila imajo reduktor?

Napisal/-a RS84 To mar 20, 2012 7:42 pm

Pozdravljeni.
Bom kar v tej temi postavil vprašanje.

Kolega iz Beograda,bi potreboval reduktor zadnjega pogona in sicer za Daihatsu Sirion 1.3 letnik 2001. Zanima me če se komu sanja kje bi se dalo to dobit, ker sem malo že gledal pa ni nič kaj takega?

Vsak pdgovor bi bil dobrodošel.

LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Katera vozila imajo reduktor?

Napisal/-a nebivedu To mar 20, 2012 9:48 pm

RS84 je napisal/-a:Pozdravljeni.
Bom kar v tej temi postavil vprašanje.

Kolega iz Beograda,bi potreboval reduktor zadnjega pogona in sicer za Daihatsu Sirion 1.3 letnik 2001. Zanima me če se komu sanja kje bi se dalo to dobit, ker sem malo že gledal pa ni nič kaj takega?

Vsak pdgovor bi bil dobrodošel.

LP


Reduktor je gonilo, ki zmanjšuje obrate. Torej če imaš v menjalniku 3000 obratov v prvi prestavi in se s tem pelješ 20km/h, ti bo ob vožnji z reduktorjem vklopljenim v menjalniku še vedno 3000 obratov, na izhodu pa bo hitrost manjša - odvisna od redukcijskega razmerja, vendar bo občutno manjša.

Dvomim da tvoj kolega potrebuje reduktor. Mogoče zadnji diferencial? Mogoče kardan - odgon?
Reduktorja daihatsuji od leta 1998 nimajo. Takrat so naredili zadnjo ferozo in zadnjega rocky-ja, ki sta imela reduktor v menjalniku.

Pozanimaj se še enkrat pri kolegu in naj ti točno pove kaj rabi.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov