Stran 1 od 2
Katera vozila imajo reduktor?
Objavljeno: Če jul 07, 2005 11:18 am
Napisal/-a garac
Ob poplavi terencev, SUV,... me zanime le (verjetno hudo lahko vprašanje za enega samega poznavalca), katera (predvsem manjša, ne kakšen Land Cruiser) vozila imajo reduktor, ki bi ga nujno potreboval pri vožnji do vikenda.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 11:21 am
Napisal/-a salesky
offtopic: pismu kje ste si sezidal vikend da rabiš reduktor do tja?

Objavljeno: Če jul 07, 2005 11:21 am
Napisal/-a just_in
traktorji...
vitara ma, paj mejhna (3 vratna) :P, niva tud verjetno...
kje pa maš vikend u enih rovtah dauš reduktor rabu?

a za pozim mislš? :P
Objavljeno: Če jul 07, 2005 11:21 am
Napisal/-a maniaxxx
kak subaru legacy ( ni sicer terenec ),hyundai terracan, kaka vitara..lada niva....ne vem a mislis na nove al rablene...
Objavljeno: Če jul 07, 2005 11:34 am
Napisal/-a nebivedu
Večina terencev(niva, vitara, feroza,...) ima reduktor, subaruji (razen justy-ja in tistih s turbino, ker imajo turbine dovolj moči tut pri nizkih obratih). Suvi pa ponavadi nimajo reduktorjev, ker so to samo mal večji in mal bolj trdi karavani.
Zakaj ti bo služil reduktor? A že imaš 4x4 pogon, pa ne zdrži?
Objavljeno: Če jul 07, 2005 11:46 am
Napisal/-a gore
Še drobna pripomba:
Pri Subarujih tudi avtomatiki nimajo reduktorja - poleg turbo modelov, kot je "nebivedu" omenil.
Avtomatiki naj bi imeli konverter navora, ki prilagaja navor glede na potrebe. Navzgor in "v dreku" zadeva dobro deluje (na nek način je takšen avtomatik celo prednost), je pa res, da je za spust slabše, saj ne zavira dovolj.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 12:25 pm
Napisal/-a SlaYeR
Več lahko pogledaš na
http://www.nivaoffroadteam.com/forum
Že zelo veliko napisanega na to temo.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 1:38 pm
Napisal/-a garac
Jaz bi le imena. Imam Jimnny-ja, ki pa je neprimeren za na cesto, ker nikamor ne gre. Imel bi avto ala Toyota RAV, pa nima reduktorja. Kje je vikend? Na najlepšem kraju v SLO:) Prideš gor poleti tudi z navadnim avtom, ampak malo nasedeš, ker moraš prehitro peljati čez skale in potoke ali pa znusaš sklopko. Zato reduktor!
Objavljeno: Če jul 07, 2005 1:56 pm
Napisal/-a nebivedu
garac je napisal/-a:Jaz bi le imena. Imam Jimnny-ja, ki pa je neprimeren za na cesto, ker nikamor ne gre. Imel bi avto ala Toyota RAV, pa nima reduktorja. Kje je vikend? Na najlepšem kraju v SLO:) Prideš gor poleti tudi z navadnim avtom, ampak malo nasedeš, ker moraš prehitro peljati čez skale in potoke ali pa znusaš sklopko. Zato reduktor!
Če imaš jimnyja pa ni primeren za na cesto, potem pa najbrž da noben od malih terenčkov ne bo dost dober - pojdi na
www.nivaoffroadteam.com/forum in poglej pod kupim/prodam toyoto hilux ali pa nissan patrol in si kupi tisto zadevo, ker če ti jimny ni dost dober, ti rav4 sploh ne bo všeč, ker je po terenu ne boš spravil dlje kot osebni avto - mogoče kak meterček. Avto je nizek, res pa ima pogon na vsa 4 kolesa, samo to ne pomaga dost, ko nasedeš.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 7:25 pm
Napisal/-a garac
NEbivedu! Po cesti ne gre nikamor. Kdo se bo vozil v Ljubljano iz Gorensjke po avtocesti 90 na uro vsake par dni. Saj preživiš, samo... Le če bi šlo hitreje bi bilo OK.
Zanimivo, da vsi "poznavalci" terencev govorijo o reduktorju kot stvari, ki se potrebuje šele v polmetrskem blatu...Po moje ga rabim, ker v tak klanec po takih kamnih pride vsak avto, le podvozje stolčeš, ker nasedeš. Ceste se ne da uštimat, ker je po vsakem nalivu drugačna. Z reduktorjem lezeš lepo počasi in brez kakršnekoli obremenitve za avto. TO JE VSE! Še najbolj mi je všeč Land Rover Discovery, le vzrdžljivost motorja me moti. Pravijo namreč, da tam čez 200K km že počasi peša in je precej stroškov nasploh. Hilux je avto za tiste ki tone prevažajo, sicer se mi zdi trd kot star ruski kamion. MB G je dober le stane "malo" preveč. Zanimalo me je, kakšni so recimo kakšne KIE, SangYong-i, Daihatsu-ji, ... pa očitno bi vsi raje govorili o čem drugem kot o konkretnem vprašanju.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 7:43 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst imam recimo ferozo in imam 1.6 mašino s 63kW. Stvar gre po avtocesti 180km/h. Jimnyja ima kolega pa recimo lepo vozi 140 brez problemov, pa ima avto vzdignjen in mud terain gume gor, ki so narezane orenk. Z vklopljenim 4x4 pogonom grem brez reduktorja skoraj v vsak hrib, če je pa res bolj drseče ali pa če se moram vmes ustavljati pa vklopim reduktor.
Če sprašuješ za večje terence je pa tko, velika večina jih ima zelo močne motorje ki lezejo v 3 prestavi pri 1000 obratov v skor vsak normalen hrib. Tut če so kake skale se da lepo s takim avtom čez peljat. Reduktor je bolj pomemben pri majhnih avtomobilih, ker nimajo dovolj navora za peljat v klanec in pa pri velikih terencih, ko so pol metra v blatu.
Hilux je res delavni avto, ampak je točno za tak teren - slabo vzdrževane kamnite poti, po katerih se voziš večkrat na teden. Puch je res predrag, kaj pa kak nissan patrol 2.8GR malo starejši. Na nivinem forumu se prodajajo trije zelo poštimani in vredu?
Objavljeno: Če jul 07, 2005 8:17 pm
Napisal/-a mugen
ti si nabav tamcka pa ne bos mel prolemov z podvozjem pa nc pa se v klanc ti gre dobr....tko d z njem ne bos mel problemov pa se 110 gre po cesti namrec.
hehe

Objavljeno: Če jul 07, 2005 9:20 pm
Napisal/-a garac
Moj Jimnny gre verjetno tudi 140, ampak to ni za ušesa, pa tudi počutiš se človek slabo. Pa še stare šole sem, da avto voziš toliko kot je njegova potovalna hitrost. Sicer je ne objavljajo več, le ušesa nam jo še narekujejo.
Stara verzija LR Discovery-ja (mislim da do 99) mi tudi ne ugaja, ker ne drži smeri na avtocesti.
Patrol 2.8? Ha, všeč so mi take "gare" vendar kupujem avto za vsak dan (do cca 5 mio za rabljenega) in ta je malo preveč požrešen verjetno.
Tam? Sem ga vozil v JLA. Dober stroj res. No, saj jih je več in tudi vozil sem jih vsaj pet različnih. Hvala za toplo priporočilo.
Sorento mi je všeč. ZA ta denar se mi zdi kar ok.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 9:30 pm
Napisal/-a alanq4
Pol pa uzami vitaro imaš izbiro tri ali petvratno pa ima reduktor in se tudi solidno pelje.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 9:36 pm
Napisal/-a McFly
unimog

pa če s tistim ne prideš kamor čš....

+ po stopnicah gre
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 6:48 am
Napisal/-a nebivedu
garac je napisal/-a:Moj Jimnny gre verjetno tudi 140, ampak to ni za ušesa, pa tudi počutiš se človek slabo. Pa še stare šole sem, da avto voziš toliko kot je njegova potovalna hitrost. Sicer je ne objavljajo več, le ušesa nam jo še narekujejo.
Stara verzija LR Discovery-ja (mislim da do 99) mi tudi ne ugaja, ker ne drži smeri na avtocesti.
Patrol 2.8? Ha, všeč so mi take "gare" vendar kupujem avto za vsak dan (do cca 5 mio za rabljenega) in ta je malo preveč požrešen verjetno.
Tam? Sem ga vozil v JLA. Dober stroj res. No, saj jih je več in tudi vozil sem jih vsaj pet različnih. Hvala za toplo priporočilo.
Sorento mi je všeč. ZA ta denar se mi zdi kar ok.
ČE iščeš avto do 5 milionov si pa kupi toyoto LandCruiser. Ta ti bo služila še dolgo, pa po avtocesti bo šla sigurno 160 ali pa še več, če vzameš D4D.
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 7:20 am
Napisal/-a gore
Narediš takole (vsaj tako sem sam):
- kupiš Foresterja.
Dobiš precej udobno vozilo na cesti (bolj kot izgleda), dovolj visok avto (original 19 cm - višji kot Legacy in ostale zadeve), zanesljiv avto in odličen pogon.
Sam imam avtomatika, ki nima reduktorja (vendar ga to ne ovira - kot sem napisal zgoraj imajo konverter navora in zadeva gre v klanec tako dobro kot tisti z reduktorjem oz. kar je najbolj pomembno (če se veliko voziš po slabih cestah boš že vedel) - da se lahko voziš povsem počasi). In to ti Forester omogoča - če ima reduktor pač z njim (čeprav ima Subarujev reduktor manjša razmerja kot tista pri pravih terencih), če pa imaš avtomatika pa tudi brez težav.
Sam naredim letno cca. 50-60 kkm. Marsikakšna vožnja je dolga, je pa tudi veliko po slabih cestah - včeraj na Jermanco, danes zvečer grem na Veliko planino, pa kup vmesnih klančkov po slabem makedamu. In Forester je odlična kombinacija, pa še veliko prednost ima pred šminkerskimi SUVi - ni precenjen. Kljub odličnim ocenam in kvaliteti ima zmerno ceno.
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 9:15 am
Napisal/-a garac
gore je napisal/-a:Narediš takole (vsaj tako sem sam):
- kupiš Foresterja.
Dobiš precej udobno vozilo na cesti (bolj kot izgleda), dovolj visok avto (original 19 cm - višji kot Legacy in ostale zadeve), zanesljiv avto in odličen pogon.
Sam imam avtomatika, ki nima reduktorja (vendar ga to ne ovira - kot sem napisal zgoraj imajo konverter navora in zadeva gre v klanec tako dobro kot tisti z reduktorjem oz. kar je najbolj pomembno (če se veliko voziš po slabih cestah boš že vedel) - da se lahko voziš povsem počasi). In to ti Forester omogoča - če ima reduktor pač z njim (čeprav ima Subarujev reduktor manjša razmerja kot tista pri pravih terencih), če pa imaš avtomatika pa tudi brez težav.
Sam naredim letno cca. 50-60 kkm. Marsikakšna vožnja je dolga, je pa tudi veliko po slabih cestah - včeraj na Jermanco, danes zvečer grem na Veliko planino, pa kup vmesnih klančkov po slabem makedamu. In Forester je odlična kombinacija, pa še veliko prednost ima pred šminkerskimi SUVi - ni precenjen. Kljub odličnim ocenam in kvaliteti ima zmerno ceno.
Dobra zadeva, se strinjam glede na prebrano in slišano tudi od lastnikov Legacy-jev. Vendar prosim za resničen podatek o porabi. Ni ta hudo velika?
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 9:26 am
Napisal/-a GorazdO
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 10:03 am
Napisal/-a garac
Gorazd0: HVALA!