Stran 1 od 2

Prve kitajske Frontere že v evropi...

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 1:25 pm
Napisal/-a nebivedu
Prvih 200 avtov je dospelo v Antwerpen. Cena je 17.000 eur za avto z vso opremo in V6 motorjem.
http://www.landwind.com/main.htm

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 1:43 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
lepo zgledajo

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 2:58 pm
Napisal/-a vepar
4mio za tole pa ni tolk drago....

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 3:20 pm
Napisal/-a Shebo
vepar je napisal/-a:4mio za tole pa ni tolk drago....

Ker je star model (malo prenovljen). :D

Objavljeno: Če jul 14, 2005 6:29 am
Napisal/-a nebivedu
Preplavil nas bodo kitajčki. V italiji je možno novo merivo dobit za 4000 eurov - kitajska kopija na cesto postavljena stane tok.

Kitajci ne upoštevajo intelektualne lastnine in pri njih lahko kopirajo katerikoli avto in ga prodajajo. Tko da kmalu bodo po taki ceni kake kopije slk-jev in kober pa kakih ferarijev in poršejev.

Objavljeno: So jul 16, 2005 11:21 pm
Napisal/-a diablo_
Tako je prav po eni strani, zahodni proizvajalci pretiravajo s cenami in vsi se silijo v cisto vse mozne cenovne razrede.
Vec tisoc ljudi v avtomobilski industriji na zahodu bo izgubilo sluzbo, ampak meni se zdi to vredna cena, da se vecini ne bo vec treba zakreditirat do vratu zaradi nakupa novega prevoznega sredstva :roll:

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 12:47 am
Napisal/-a Omelo
Je tut kvaliteta na konc made in china, taiwan ipd.?

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 3:33 am
Napisal/-a mekon
tud kitajci bojo moral s tem nehat, ker sicer ne bojo prisli v WTO, saj je to namrec pogoj. In ce kasneje ne bojo v WTO, ne bo svet vec smel uvazat od tam...

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 6:52 am
Napisal/-a Neo32
diablo_ je napisal/-a:Tako je prav po eni strani, zahodni proizvajalci pretiravajo s cenami in vsi se silijo v cisto vse mozne cenovne razrede.
Vec tisoc ljudi v avtomobilski industriji na zahodu bo izgubilo sluzbo, ampak meni se zdi to vredna cena, da se vecini ne bo vec treba zakreditirat do vratu zaradi nakupa novega prevoznega sredstva :roll:


zakaj bi se pa zakreditiral? kups si avto po svojih moznostih, pa je, ne vidm tle nobenga velcga problema. Ce pa pac hoces novga pa da ga bos en cajta imu, pa tist kredit spet tak da ne bi zarad njega mogu zvet. Ce si pa ne mors novga prvoscit pa rabljenga.

Pa kako se ti to lahko zdi prav? Da bo v evropi tulk ljudi zgubilo sluzbe, zarad enga cheap ponaredka, k ni vredn pol pi*zde mrzle vode. mogoce se ne ves, da je avtomobilska industrija trdno povezana z drugim industrijami in ni recen da bojo izgubil sihte sam tisti k delajo strogo v tej industriji. Mislm butastga razmisljanja...

Sam se to se nam manga ja, da bojo kitajcki svojo saro se sm prpelal prodajat. Ker kar je od zej tm prslo vse skupej ni vredno nic oz. je kvaliteta izdelave na podnu

primer lohka dam za atv-je k jih en tip prepelov v slovenijo iz kitajske, no od tega sta dva ribnla, ta tretji jma pa polomljeno zadnjo os, stari so pa cca 1 mesec.

tolk o kvaliteti

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 6:54 am
Napisal/-a B_M_W
Kar lepo zgledajo :P

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 8:31 am
Napisal/-a Mate
Zakaj je cena tok nizka? Zato ker ni nikjer upostevanga razvoja, ker ga ni... in je kopija. Zalostno, predvsem to, da bodo ljudje rekli super, lej kok pocen avto, gremo nabavt. Podobno kot da bi kupovali ukradeno robo, do takih pa vsi vemo, kaksen odnos imamo. :x

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 8:37 am
Napisal/-a Coleman
Potem je bolje dati 3 milijone več za en avto..in imeti čisto vest da nisi kupil koopije...WTF??!!!!

Eni znate zakomplicirat stvari...

Pa še neki, to ni prepovedano.

Objavljeno: Po jul 18, 2005 12:24 am
Napisal/-a diablo_
zakaj bi se pa zakreditiral?

Jaz se ne, vecina mladih ljudi pa komaj zbere denar za nov ali malo rabljen avto, zato ker je splosno prepricanje, da se stari avti non-stop kvarijo in da so nevarni kot granata.

Pa kako se ti to lahko zdi prav?

Kapitalizem je krut, biznis ne pusti prostora za zalost, zmaga boljsi. Kaj bo sele ko bo propadla celotna naftna industrija, ce bomo uvedli kaksno novo gorivo. Tako pac je, jaz bom pac skakal od veselja ko pride dan, ko bo vecina ljudi financno bolj svobodna in se ji ne bo treba toliko sekirat zaradi denarja in kitajska konkurenca pomaga napredku v tej smeri.

zarad enga cheap ponaredka, k ni vredn pol pi*zde mrzle vode

Bo cas pokazal kaj je cheap in kaj ne, tudi Kitajci imajo produkcijo danes robotizirano.
A razni novi Mercedesi, VWji, BMWji, ki stanejo tudi cez 20 milijonov in se potem nekatere serije kvarijo kot Windowsi 95, teh pa ne smemo oznacit za cheap robo, samo zato ker imajo te firme ugled iz preteklosti?

Objavljeno: Po jul 18, 2005 9:02 am
Napisal/-a nebivedu
diablo_ je napisal/-a:
zarad enga cheap ponaredka, k ni vredn pol pi*zde mrzle vode

Bo cas pokazal kaj je cheap in kaj ne, tudi Kitajci imajo produkcijo danes robotizirano.
A razni novi Mercedesi, VWji, BMWji, ki stanejo tudi cez 20 milijonov in se potem nekatere serije kvarijo kot Windowsi 95, teh pa ne smemo oznacit za cheap robo, samo zato ker imajo te firme ugled iz preteklosti?


Pod tole se pa podpišem - svaka čast, končno en k razmišlja mal bl s svojo glavo.

Objavljeno: Po jul 18, 2005 1:33 pm
Napisal/-a peter rutar
Ja ampak nekateri med vami se ne zavedate, da četrtina Evrope živi od avtomobilske industrije (zaposleni nepostredno pri izdelovalcih , dobaviteljih in izdelovalcih konkurenčnih rezervih delov ter njihovi družinski člani). Tudi v Sloveniji en lep odstotek prebivalstva živi od tega in če boste kupovali kitajčke boste tudi sami mogoče kmali brez dela al pa bo veliko ljudi v SLo brez dela in se bo cena dela znižala. Preprosto več ko bo brezposelnih manj bodo delodajalci plačevali. In potem ne boste meli tudi teh 4000 al pa neki več evrov, da bi si kupli kitajčka. Nobena stvar namreč ni tako preprosta. Poceni ni vedno najcenejše.

Objavljeno: Po jul 18, 2005 10:33 pm
Napisal/-a diablo_
peter rutar:
in če boste kupovali kitajčke boste tudi sami mogoče kmali brez dela


Sem ze napisal, da zna bit kapitalizem krut in mi to sploh ni vsec, ampak tako pac je, vecina se strinja s tem sistemom in zato to prevladuje.
Kaksno Nemcijo, ki ze zdaj dozivlja krizo, zna to zelo prizadet. To na primer bi bilo pametno preprecit, nazadnje dvakrat ko je bila Nemcija v hujsi gospodarski krizi je zacela svetovno vojno :-P
Ce ljudje zgubijo sluzbo se ni konec sveta ampak morajo najti drugo, pri nas smo lahko srecni ker je sistem socialen in pomagajo ljudem najt nove sluzbe, nekatere predcasno upokojijo... marsikje tega ni. Survival of the fittest je zdaj, socializma kjer si imel stolcek v sluzbi zagotovljen za 30 let vnaprej ni vec ze 15 let.

Objavljeno: Po avg 01, 2005 6:04 pm
Napisal/-a K0zM0
peter rutar je napisal/-a:Ja ampak nekateri med vami se ne zavedate, da četrtina Evrope živi od avtomobilske industrije (zaposleni nepostredno pri izdelovalcih , dobaviteljih in izdelovalcih konkurenčnih rezervih delov ter njihovi družinski člani). Tudi v Sloveniji en lep odstotek prebivalstva živi od tega in če boste kupovali kitajčke boste tudi sami mogoče kmali brez dela al pa bo veliko ljudi v SLo brez dela in se bo cena dela znižala. Preprosto več ko bo brezposelnih manj bodo delodajalci plačevali. In potem ne boste meli tudi teh 4000 al pa neki več evrov, da bi si kupli kitajčka. Nobena stvar namreč ni tako preprosta. Poceni ni vedno najcenejše.


tole me pa ful spominja na ameriko, kjer na tak način prepričujejo naj folk kupuje ameriške avte.. :)

js bom kupu tist kar mi bo odgovarjalo pa za tolk kolkr keša bo... za ostale pa nevem.. :roll:

Objavljeno: Po avg 01, 2005 6:39 pm
Napisal/-a Tomaz40
nebivedu je napisal/-a:
diablo_ je napisal/-a:
zarad enga cheap ponaredka, k ni vredn pol pi*zde mrzle vode

Bo cas pokazal kaj je cheap in kaj ne, tudi Kitajci imajo produkcijo danes robotizirano.
A razni novi Mercedesi, VWji, BMWji, ki stanejo tudi cez 20 milijonov in se potem nekatere serije kvarijo kot Windowsi 95, teh pa ne smemo oznacit za cheap robo, samo zato ker imajo te firme ugled iz preteklosti?


Pod tole se pa podpišem - svaka čast, končno en k razmišlja mal bl s svojo glavo.


Ja razmišlja, ampak samo pod določenimi pogoji. Primer: Dacia, še preden jo je kupil Renalut, je delala določene starejše modele Renaultovih osebnih vozil. Kopije seveda. Ampak so bli za na šrot in nikakor ne moremo trdit, da je bila kvaliteta enaka originalnim Renaultovim vozilom.

Pa še en primer so bili avtomobili znamke ARO. Sicer terenska vozila so imela motor narejen po načrtih Renaulta 18. Ampak takoj ko je kdo kupil ta avto, je spulil motor ven in v avto vstavil orginalen motor Renaulta 18, ker je bil po dveh generalnih še zmer boljši kot original ARO.

Drugač pa kar se kvalitete tiče pa Frontera že tko ne slovi kot dober avto, zdej ko so pa kitajci prste dal zravn bo pa sploh zanimivo.

Objavljeno: Po avg 01, 2005 6:50 pm
Napisal/-a killah bee
Ko nekaj pišete o kapitalizmu:

Zarad njega se bo cel svet sam vase pogreznu,te ko imajo nekaj bodo dobr živel ,tisti ki pa ne pa bog jim pomagaj ;)

Objavljeno: Po avg 01, 2005 7:18 pm
Napisal/-a rok46
nikol ne kupujem fake robe,pa tud tega neb kupu,držim s enačela malo dnarja malo muzkemkar pa v večini primerih drži pa da jebeš...kje pa lahko kitajči nrdijo en normalen avto? al morjo proizvodnjo tud sestavlat normalni ljudje,ne pa da ganjajo otročke za trake,pa ne govorim zdj izključno za avtomobilsko industrijo ampk nasploh.delovc ma tedensko plačo tako k mamo mi enodnevno pa se njemu j**e al bo dobr narjeno pa kvalitetno al bo sm neki skp zmetano...jst ga neb kupu

lp