Stran 1 od 1
Hyundai Santa Fe
Objavljeno: Če mar 09, 2006 10:44 am
Napisal/-a Evan
Na Hyundai-u sem se želel pozanimati glede samodejne zapore diferenciala (ASD) pri Santa Feju (verzija prred face liftom, se pravi do nekje oktobra 2004), pa so mi nekako uspeli razložiti, da NImajo VSE po defaultu ASD, ampak da se je ob nakupu ASD naročilo kot "dodatno opremo"?
Zato sprašujem poznavalce/lastnike ali je temu res tako? In ce to drzi, kako lahko preverim na dotičnem avtu ali ima ali ne ASD?
Hvala za odgovore, lp
PS Ne govorim o TOD izvedbi, ampak o prejsnji (60:40 pogon)
Objavljeno: Če mar 09, 2006 12:13 pm
Napisal/-a INFINITI
Najlažje bi bilo da pokličeš na avtotrade servis in izveš iz prve roke.
Objavljeno: Če mar 09, 2006 1:15 pm
Napisal/-a Evan
Hvala za info. Ja, drugače sem pa ravno tam spraševal, sicer v salonu prodajalca, vendar mi ni znal prepričljivo odogovoriti. V bistvu sem mu skoraj sam "polagal" odgovore v usta. Mogoce je pa imel samo "slab" dan.
Hvala, Lp
Objavljeno: Če mar 09, 2006 1:45 pm
Napisal/-a Templar
Evan je napisal/-a:Hvala za info. Ja, drugače sem pa ravno tam spraševal, sicer v salonu prodajalca, vendar mi ni znal prepričljivo odogovoriti. V bistvu sem mu skoraj sam "polagal" odgovore v usta. Mogoce je pa imel samo "slab" dan.
Hvala, Lp
Moje osebne izkušnje so da ne glede na znamko avtomobila ali salon, so prodajalci v salonih v 99.9% najslabše obveščeni in izobraženi o čemerkoli pa naj bo to prihod novih modelov na trga ali mehanskih podrobnostih avtomobilov. Oni so tam zato da prodajo avto o katerem nimajo pojma.
Objavljeno: Če mar 09, 2006 2:40 pm
Napisal/-a Evan
Obema hvala za mnenja oz. predlog.
V primeru da kdo ima Santa Feja ali da tocno ve kako se z gotovostjo preveri prisotnos ASDdeja da to informacijo poda na forum; mogoce pride se komu prav. Hvala.
Objavljeno: Če mar 09, 2006 6:04 pm
Napisal/-a INFINITI
Le pokliči na avtotrade servis in vprašaj za g. Franci Štera; on je vodja servisa in bo 100% vedel. Drugače pa nimaš navodila za vozilo? -Tam bi tudi moralo pisati.
Če nimaš knjižice se registriraj tukaj:
http://www.hyundaiusa.com/owners/myhyun ... cords.aspx
-Piše da je na voljo elektronska oblika priročnika za vsak Hyundai model na voljo. Sicer so US modeli, ampak nekaj boš 100% našel na to temo.
Objavljeno: Ne mar 12, 2006 6:21 pm
Napisal/-a xyxyxy
santa fee-ji prodani n sloveniji niso imeli nobenih zapor diferenciala.
Objavljeno: Sr mar 15, 2006 3:23 pm
Napisal/-a Evan
No, to je ze zanimiva informacija, zal ne prevec vesela

; to sem nekako tudi sumil.
Hvala vsem za info. Lp
Objavljeno: Če mar 16, 2006 10:03 am
Napisal/-a hed2
kot sem seznanjen so vsi Santa Fe~ji opremljeni z delno zaporo diferenciala poimenovano ( LSD) Limited Slip Differential!!!! Obstajata pa dva različna sistema za prenos moči na kolesa.
lpm
Objavljeno: So mar 18, 2006 6:20 pm
Napisal/-a Evan
Ja, ja; saj ce so imeli, so imeli LSD (nekateri imenujejo tudi ASD, odvisno od znamke) in mene zanima za izvedbo pred face liftom; te imajo pogon 60:40 prek sistema dveh sklopk. Seveda se pa pogovarjamo o zapori na zadnjem diferencialu.
Druga zgodba so pa TOD pogoni; to je pogon, kjer navor razporejajo tipala, seveda ga krmili rač. in ima zaporo, ali bolje receno blokado sredionskega diferenciala. Sicer ta diferencial ni diferencial v pravem pomenu besede (recimo kot pri kakem LCju), ampak je to bolj sklopka, ki se jo da blokirat, da se moment prenasa na obe osi. Tak (enak) pogon ima tucson.
Objavljeno: So mar 18, 2006 6:22 pm
Napisal/-a Evan
Pozabu prasat

ops: lastniki bencinarja 2.4; koliko "žre" ta verzija Santa Feja?
Objavljeno: So mar 18, 2006 7:28 pm
Napisal/-a Tilen18
heh
med 10 in 14 litrov
od MB pa do LJ in nazaj v MB je skuro pol tanka
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 7:54 am
Napisal/-a xyxyxy
Santa fe res ima LSD, samo to ima že pol navadnih avtomobilov. Jaz sem govoril o bolj resnih zaporah kot ja ASD, ki je računalniško kontroliran. Santa fe ima dejansko tri diferencijale (fizično dva ,ker je en dvojni). Pogon se izvaja na prednja kolesa, zadnja pa vklaplja visco sklopka, ko začnejo prednja zdrsavat. Ta izvedba 4WD ima zakasnitev pri vklopu zadnjih koles, pa tudi 60:40 je samo podatek koliko moči se lahko prenaša na zadnja kolesa, ne pa koliko se dejansko bo. Vse to pa tudi ni tako pomembno, saj je santa fe SUV in ni namenjen za resno terensko vožnjo.