Stran 1 od 1

Outlander - stara verzija

Objavljeno: Po apr 02, 2007 8:15 am
Napisal/-a Evan
Zadeva: oprema ASR in EPS

Imam Outlanderja, letnik 2004, 2.0, 136 KM, oprema INTENSE. Zanima me ali ima mogoče kdo od forumovcev ta avto? Zanima me ali ima (vas) avto EPS oz. ASR?

Preveril sem že na milion domačih in tujih forumov, seveda pa sem preveril tudi na uradnih sajtih (recimo http://www.mitsubishi.si/modeli_doprema_outlander.asp).

V cem je "problem"? V tem, da na uradnih sajtih zelo malokrat pise tako kot dejansko je; recimo na SLO linku (link zgoraj) je del opreme, ki je navedena - ne bom rekel napačno - ampak piše drugače kot je (ne vem mogoče se tudi v INTENSE opremi stvari razlikujejo?). Ko preverjas na tujih official sajtih je problem, ker ima dostikrat uvoznih različno stopnjo opremljenosti za določeno državo. Če pa pogledas na avto.net imajo pa itak "vsi vse".

Torej, glede na to, da tudi v knjigici ne piše ali avto vsebuje omenjena dva dodatka me zanima ali kdo natančno ve kako in kje lahko to preverim. Lepo prosim, ne me pošiljat na uradne servise, ker imam se mi zdi da ravno tam najmanj vedo.

Hvala

Objavljeno: Če apr 05, 2007 10:16 pm
Napisal/-a SlaYeR

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 8:45 am
Napisal/-a Evan
Pozdravljeni,

Bi dodal še eno vprašanje glede 4x4 pogona; avto ima stalen štirikolesni pogon z visko sklopko. Glede navedenega me zanima tehnika in sicer:

Po domače povedano (ce prav razumem) je visko pač ena sklopka, kjer se na podlagi razlike v vrtljajih prednje in zadnje osi segreje olje in s tem "vklopi" se kardan proti zadnjemu difu in s tem se zadnji pogonski kolesi. Torej je to part time 4wd, zadnja "os" se vklaplja/izklaplja avtomatsko, vendar se.
Toda (!); Outlander ima stalen 4x4 z visko sklopko; ali to pomeni da ima tudi sredinski diferncial, ki moment prenaša na obe osi, visko pa samo porazdeljuje moment glede na pogoje? Torej, da sicer lahko prerazdeljuje moč med dvema paroma v nekem razmerju, vendar v osnovi sta obe osi vedno gnani?

Sem tudi ze gledal na http://www.nivaoffroadteam.com/forum, vendar, tam fantje Visko vedno omenjajo pri avtomatskem priklopljivem 4x4, nikoli pa pri stalnem 4x4; tako da ne vem točno kako deluje visko na takem pogonu. Vendar pri Outlanderju povsod navajajo da je pogon stalen 4x4 z viskom.

Hvala.

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 10:26 am
Napisal/-a SlaYeR
Hmm, nimam pojma. Zastavi vprašanje na niva forumu, ni vrag da nima kdo izkušenj z takim pogonom.

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 11:02 am
Napisal/-a Sriple Tix
Najbolj logicno se mi zdi, da je pogon stalno, recimo 90 : 10 ali 80 : 20 in se glede na razmere prenasa do 50 : 50. Ampak zgolj ugibam.

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 11:18 am
Napisal/-a Evan
Sriple Tix je napisal/-a:Najbolj logicno se mi zdi, da je pogon stalno, recimo 90 : 10 ali 80 : 20 in se glede na razmere prenasa do 50 : 50. Ampak zgolj ugibam.


Ja, sj men glede na fiziko tudi, samo kamorkoli gledam po podatkih, vedno samo suhoparno napisejo stalni 4x4, prenos 50:50, samo to mi je tko, no; neki nahiter napisano. Definitvno mora met neko razmerje prenosa, kako pa, pa ne vem in tudi nikjer ne najdem, zato sprasujem.

EVO:

Outlander’s full time 4WD system with viscous-coupling centre differential provides the benefits of all-wheel drive without the hassle of adjusting driving styles. This rally-proven system, which is unnoticeable under normal driving circumstances, enables the Outlander to manoeuvre smoothly and safely through road conditions that would stop an average passenger car in its tracks. The key to the system is the Viscous-Coupling Unit (VCU) of the centre differential, which transfers torque from
slipping wheels to those with traction in wet or low-traction conditions, for safer all-road-driving.

vir: http://www.mitsubishi.si/datoteke/NQZ%2 ... %20v7b.pdf

Hvala vseeno.