Stran 1 od 1
Nissan Navara 2.5 126KW
Objavljeno: Pe sep 07, 2007 10:42 am
Napisal/-a tksport
Zdravo!
Ne vem, če ste mogoče že debatirali o tem 'terencu'... zato se opravičujem, če sem spregledal kak post.
Spoznam se na on-road avte, off-road pa mi je zaenkrat še španska vas, zato bi vas prosil, da poznavalci povejo svoje mnenje glede tega avta...
LP! Hvala!
Objavljeno: Pe sep 07, 2007 11:39 am
Napisal/-a nebivedu
Avto je odličen, samo mašina trese ko v traktorju. Problem so mokre ceste in zadnji pogon, ker je avto zadaj lahek in zelo hitro obrne zadek, drugače pa nobenih slabih lastnosti. Avto povleče dobro, pospeški za tako gmoto so odlični.
Objavljeno: Ne sep 09, 2007 4:57 pm
Napisal/-a mike4WD
V neki reviji sem gledal test in sicer so bili navara, B2500, hilux, ranger. Če se prav spomnim in če nisem zamešal z neko drugo, se je navara najbolje izkazala kar se tiče voznih lastnosti in trpežnosti. Nissani (terrano, navara, patrol) imajo bolj robat motor zato pa tresejo. Čeprav je meni hud filling, ko se zutraj vsedeš v avto in poslušaš mrzlega dizla, se takoj zbrihtaš

Objavljeno: Ne sep 09, 2007 5:27 pm
Napisal/-a nebivedu
mike4WD je napisal/-a:V neki reviji sem gledal test in sicer so bili navara, B2500, hilux, ranger. Če se prav spomnim in če nisem zamešal z neko drugo, se je navara najbolje izkazala kar se tiče voznih lastnosti in trpežnosti. Nissani (terrano, navara, patrol) imajo bolj robat motor zato pa tresejo. Čeprav je meni hud filling, ko se zutraj vsedeš v avto in poslušaš mrzlega dizla, se takoj zbrihtaš

No v tisti reviji imajo manj pojma kot v vrtcu 4 letni otroci, ali pa si ti slabo prebral. Resnično je zmagala navara, vendar ne v trpežnosti, ampak oblikovno in po največji moči motorja. V osnovi pa so povedali, da je najbolj trpežen hilux, ki pa je tudi narejen kot delavni avto in ni namenjen temu kot navara ali ranger/B2500(to dvoje je isti avto - ranger in B2500).
Objavljeno: To sep 11, 2007 6:50 pm
Napisal/-a mike4WD
Ja, potem sem se pa kr fajn zmotu. Pri navari mi ni všeč to, da ima vklop 4H, 4L, diff lock, na stikalo. Meni je všeč da je vklop mehanski, pa tudi je pomojem manj stroškov če se ti kaj pokvari. Imam še vprašanje, res da ni za to temo, ampak vseeno. Če sem prav zasledil imate tudi subaruja. Zanima me, koliko bi vi dali (primer) za justyja, 4X4, 92 letnik, lepo ohranjen, prevoženih 180000, jaz več kot 500evrov ne bi dal, zanima me pa še vaše mnenje. Se mi zdi da so cene na avto netu čisto preveč visoke, glede na to, kolikšne so bile meseca maja.
Objavljeno: To sep 11, 2007 9:23 pm
Napisal/-a nebivedu
A ti mene vikaš?
Justince so dobro ohranjene kr nekaj vredne. Splača se pa na subaru-slo forumu vprašat.
Objavljeno: To sep 11, 2007 9:28 pm
Napisal/-a Drager
mike4WD je napisal/-a: navara, B2500, hilux, ranger
Hilux je zame definitivno N°1.
Glede Navare pa... vse lepo in prav, največ prostora in moči ampak žal je grda do amena sploh z plastičnim pokrivalom kasona.
Objavljeno: Sr sep 12, 2007 5:07 pm
Napisal/-a mike4WD
Bom še tam mal uprašov. Vikat vas pa morm, sm star šele 18, tko so me učili že od malega
Drager, je res, meni se zdi tudi kar malo preširoka navara za teren, pa plastike na terencu, to mi tudi ni najbolj pri srcu. Meni je najbolj všeč patrol, 87 letnik, 3.3TD 6 cilindrc. Se mi zdi da ima najlepši zvok. Ko je mrzu slišiš vsak bat posebaj

Objavljeno: Pe sep 14, 2007 6:35 am
Napisal/-a Uribobo
Jaz pa moram rečt, da se mi Navara in Pathfinder zelo dopadeta.
Objavljeno: Po sep 17, 2007 8:45 pm
Napisal/-a tksport
Hilux je res dober, še posebej motor... A kaj, ko se ne da sedet v njem. Dejansko ne da se...Imam 185cm, pa imam kljub vsem nastavitvam vedno volan na nogah. Škoda:(
Vprašal bi še nekaj: Ima Navara H1 ali H7 žarnice spredaj? Nisem še utegnil pogledat, zato vas kar vprašam...
Hvala in LP!
Objavljeno: Po sep 24, 2007 7:22 pm
Napisal/-a maky
@tksport: odvisno od opreme. če ima LE opremo, potem ima xenon, drugače je pa H7 če se ne motim.
glede tresenja pri mrzlem: zdej koliko se razlikujeta sama vožnja in občutek med pathfinderjem in navaro nevem ker navare nisem probal, samo meni se ne zdi ravno da se trese. Seveda se ga sliši, samo ne pa ravno preveč. Sploh se mi zdi, da je znotraj kar solidno izoliran.
@drager: na voljo je več vrst pokrival kesona

Plastični je najcenejši
(pisanje se je navezovalo na nove generacije navar in pathfinderjev da ne bo kake pomote)
Objavljeno: Po okt 15, 2007 7:55 am
Napisal/-a CST™jerko
mene pa zanima kako je s motorjem od navare... Glede vzdržljivosti pa tega in če je motor prov nissanov?
lp jerko
Patrol letnik 87
Objavljeno: So dec 06, 2008 8:16 am
Napisal/-a awdfun
mike4WD je napisal/-a:Bom še tam mal uprašov. Vikat vas pa morm, sm star šele 18, tko so me učili že od malega
Drager, je res, meni se zdi tudi kar malo preširoka navara za teren, pa plastike na terencu, to mi tudi ni najbolj pri srcu. Meni je najbolj všeč patrol, 87 letnik, 3.3TD 6 cilindrc. Se mi zdi da ima najlepši zvok. Ko je mrzu slišiš vsak bat posebaj

Zanimivo je slišati, da nekdo še omenja patrol letnik 87.
To je bil moj prvi tereneski avtomobil. Bil je res prava zverina za pogledat in ob nakupu me je najbolj impresioniral ravno motor. Toda v praksi sem imel ravno z motorjem zelo veliko težav, čeprav deluje na prvi pogled neuničljivo. Vozil sem ga nežno, nikoli hitreje kot 120km/h in tudi mrzlega nisem tišal pa tudi ugašal ga po obremenitvi ga nisem takoj. Že v navodilih je pisalo, da motor ne smeš maksimalno obremeniti za več kot 10 minut. Tako sem imel težavo z glavo motorja, ki jo je bilo potrebno obnavljati pa še vedno ni bila kompresija v redu. Kadil je in še težave so bile s turbino tako, da tudi potegnil ni nikamor. Poleg tega so bile težave še z vzmetmi, kjer so se obrabljali neki gumijasti deli in kar naprej so škripale. Kiler mi je tudi spustil itd. Poleg tega mi je pil olje in še visoka registracija (cestnina ) je bila zanj.
Tako lahko rečem, da je nekdo dvignil pokrov motorja in postrelil večino konjev v mašini, ostali pa so pojedli več kot prej vsi skupaj.
Prej sem imel še Nisan suny 1,6 slx letnik 87, ki mi je tudi žrl olje že po 40.000km tako, da so sem mi nisani zamerili.
Potem sem kupil Toyota Land Cruiser 90 letnik 1999 in ga imam še sedaj pa deluje brezhibno. Poraba olja nula, nobenih težav z mehniko, poraba je enaka in tudi motor ne kadi in ima praktično enako moč kot nov. Tako sedaj vem, da avto nisem uničil sam, ampak je bil v osnovi zanič.
Tudi vozne lastnosti tako po cesti in terenu so bistveno boljše.
Re: Nissan Navara 2.5 126KW
Objavljeno: To mar 15, 2011 8:37 pm
Napisal/-a udd
Katero olje gre v nissan navaro letnik 2007 in koliko litrov ?