Stran 1 od 3
Kupujem rabljenega terenca!- Rabim nujne nasvete!
Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:05 pm
Napisal/-a acerola
Pozdravljeni vsi skupaj.
Ker kupujem rabljenega terenca ( tja do 14.000 €), me zanimajo mnenja tistih, kateri ste ali pa vozite avtomobile katere od teh znamk . Letniki naj ne bi bili nižji od max leta 1999.
Problem je, ker še terenca nihče v družini ali pa od znancev ni imel, pa se tudi jaz ne želim pri prvemu nakupu preveč opečt, ker sem še študent, pa tudi nimam s čim veliko razpolagat. Je pa tudi stvar takšna, da avto ni namenjen razkazovanju, ampak uporabi za strmi teren- v kombinaciji z vlečno kljuko mora kar nekaj teže spraviti v breg, tako, da šminkerski modeli odpadejo. Aja pa tudi na avtocesti se mora držati ceste!

Tako, da, med obvezno opremo spada reduktor, diferencial, vlečna kljuka,...
Kolikor sem tudi že nekaj spremljal stvari, sem ugotovil, da mojim zahtevam najbolj usterezajo: Suzuki Grand Vitara , Suzuki Pajero, Nissan Patrol pa baje tudi Hyundai Galloper! Ne vem pa kako sta Hyundai Santa Fe ali pa Hyundai Terracan.
Zato pa bi tudi vprašal, kako se obnašajo po zelo strmem terenu in kakšna je cena rezervih delov pa servisov.
Če pa ma kdo še kak drug predlog, pa se tudi ne branim.
Odsvetovan pa so mi že bili Land Rover Freelander( kot denarni problem na štirih kolah-popravila), pa Nissan Terano ( kot švoh mašina), Jeep ( kot velika pijavka). Sedaj pa vas prosim, če mi lahko podate nekaj mnenj.
Če pa kdo prodaja terenca( zgoraj navedenih želj) po nizki ceni, pa se tud lahko javi.
Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:19 pm
Napisal/-a DaDek
z očetom v grobem prodajava nissan patrol 3.0d luxury 3 vratni z vlečno kljuko, malo manj kot 100k km , redno servisiran na pooblaščenem, 2.lastnik letnik 2001... če te zanima pm

naret servis pred dvema mescema za to kilometrino, novi ležaji v sprednjih kolesih, vglavnem mehansko brezhiben.
dodatek :) ker sem pač pozabljiv
Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:35 pm
Napisal/-a acerola
ja tud klima mora biti zraven
drgač pa me tudi zanima, kakšne so kaj porabe...
Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:54 pm
Napisal/-a lisko
Jeep lih ni pijavka...... spet odvisn kaj gledaš... mora bit dizl al bencinar?
Sam mam jeepa 2.5TD poraba mešano od 9 do 10 stričeva vitara ( 2.5 V6 bencinar) pa nekje od 10 navzgor.
Objavljeno: Če feb 21, 2008 7:33 am
Napisal/-a nebivedu
Odloči se kaj rabiš, terenca ali avto, ki se drži ceste.
Če rabiš avto, ki se drži ceste, pa ima reduktor in zaporo zadnjega diferenciala, ter je sposoben vlečt tovore v hud klanec, potem ti predlagam subaru forester. Je odličen avto, dovolj močan, hiter in se drži ceste.
Če rabiš pa terenca, da se boš vozil po terenu in da boš vozil umirjeno, potem pa ti predlagam 4 modele - toyota landcruiser, nissan patrol, mitsubishi pajero ali pa jeep grand cherokee. Prvi trije imajo šasijo in najno obešeno karoserijo, četrti ima samonosilno karoserijo. Prvi trije so robustni in razmeroma neudobni proti grandu.
Vsak od teh štirih ima svoje pluse in minuse.
Ko se boš točno odločil kaj rabiš pa si izberi model in lahko debatiramo naprej. Je pa tako, da za 14.000 evrov dobiš granda z vso opremo in 4.7 mašino predelano na plin, pri toyoti in nissanu boš dobil tam letnik 1996 do 1998 za ta denar, mitsubishi bi pa uvožen iz nemčije bil mogoče celo 2001 letnik, pri nas pa 1999.
Objavljeno: Če feb 21, 2008 4:26 pm
Napisal/-a Sibirc
Re: Kupujem rabljenega terenca!- Rabim nujne nasvete!
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 8:06 am
Napisal/-a Evan
acerola je napisal/-a:Pozdravljeni vsi skupaj.
Ker kupujem rabljenega terenca ( tja do 14.000 €), me zanimajo mnenja tistih, kateri ste ali pa vozite avtomobile katere od teh znamk . Letniki naj ne bi bili nižji od max leta 1999.
Problem je, ker še terenca nihče v družini ali pa od znancev ni imel, pa se tudi jaz ne želim pri prvemu nakupu preveč opečt, ker sem še študent, pa tudi nimam s čim veliko razpolagat. Je pa tudi stvar takšna, da avto ni namenjen razkazovanju, ampak uporabi za strmi teren- v kombinaciji z vlečno kljuko mora kar nekaj teže spraviti v breg, tako, da šminkerski modeli odpadejo. Aja pa tudi na avtocesti se mora držati ceste!

Tako, da, med obvezno opremo spada reduktor, diferencial, vlečna kljuka,...
Kolikor sem tudi že nekaj spremljal stvari, sem ugotovil, da mojim zahtevam najbolj usterezajo: Suzuki Grand Vitara , Suzuki Pajero, Nissan Patrol pa baje tudi Hyundai Galloper! Ne vem pa kako sta
Hyundai Santa Fe ali pa Hyundai Terracan.
Zato pa bi tudi vprašal, kako se obnašajo po zelo strmem terenu in kakšna je cena rezervih delov pa servisov.
Če pa ma kdo še kak drug predlog, pa se tudi ne branim.
Odsvetovan pa so mi že bili Land Rover Freelander( kot denarni problem na štirih kolah-popravila), pa Nissan Terano ( kot švoh mašina), Jeep ( kot velika pijavka). Sedaj pa vas prosim, če mi lahko podate nekaj mnenj.
Če pa kdo prodaja terenca( zgoraj navedenih želj) po nizki ceni, pa se tud lahko javi.
v info:
Santa Fe nima reduktorja, ne stara ne nova, zaporo differenciala ima sicer Santa Fe AMPAK SAMO V TOD verziji in sicer elektronsko zaporo sredinskega diferenciala. Pa ne se veselit prezgodaj, ker TOD drugače nima stalnega 4x4, ampak se samo prek sklopke samodejno prenese moment na zadnji par po potrebi (ponavadi prepozno )

ops: in se to samo do max. 40 km/h. Je pa imela stara verzija Santa Fe "Styer" visko prenos part time 4x4 (dvolamelna sklopka).
Terracan je tudi v TOD verziji, starejsi so pa v klasiki 2H, 4H, low. Tako, da ce rabis res za teren predlagam slednjega, kar se Hyundaja tiče.
Če prišteem zraven se udobno vožnjo po cesti, potem enako kot Nebivedu predlagam Foresterja. Pri neturbo verziji imas stalni 4x4 (visko), zadnji LSD, reduktor. Mas vse kar rabis, kluka pa tut ni problem. Kvaliteta avta pa ni vprasljiva.
Ostali trio fantastikus: LCja, Patrol in Pajero so pa itak TERENCI z veliko zacetnico, samo so pa drazji in vecji, na terenu ZMOGLJIVI, na avtocesti ali kakih gorsko hitrostnih ovinkih pa vcasih okorni. :P
@Nebivedu: a nima Pajero in sicer od predzadnje verzije naprej tudi samonosno karoserijo; prej vem da so imeli klasiko?!
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 8:26 am
Napisal/-a nebivedu
Ja od leta 2003 naprej.
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 8:32 am
Napisal/-a sebaveh
Mogoče malo čudno vprašanje, a vseeno: Kako je kaj z vpisovanjem terenskih (ne SUV) vozil v vojaški register? Še obstaja to, in kdaj?
Ker naš tovornjak MB 814, letnik '85 naprimer, vem da je bil popisan s strani naše vojske - v primeru da če do česa pride, ga dobi vojska v uporabo. Če je še sedaj, pa nevem več točno.

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 9:01 am
Napisal/-a nebivedu
Ja še vedno obstaja ta register. Samo pomoje ni ažuren, ker mojega avtomobila ni v njem, ker ga ni nihče popisal.
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 9:20 am
Napisal/-a kolesar
suzuki vitara... je mel oče kot službeno nekaj časa... mislim da je ful vlekla sem se enkrat vozu po rogli...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1882623
dobiš že tudi rabljen novi 3 vratni model 1.6 samo ne vem če je dovolj močan...
http://avtooglasi.com/index.php?lang=si&state=SI&areac=&mod=stk&nav=osebna&avtoid=157342
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 9:33 am
Napisal/-a nebivedu
Midva imava doma 3 terenčke.
vitara 1.6 16V s 100KM 5vrat, pa gre z lahkoto v vsak klanc, če je pa težja prikolca pa vklopiš reduktor.
feroza 1.6 16V (uradno 85KM) neuradno nimam pojma - zamenjan vstrajnik, druga odmična gred, pa še par predelav. Za šalo vleče prikolico z dvema kubikoma peska (3 tone), za v hrib je bilo pa treba vklopit reduktor in je šlo samo z zadnjim pogonom.
toyota rav4 2.0 125KM - to je pa bolj igrača, ker nima šasije in je samonosna karoserija. Ampak potegne pa dobro.
Vsi trije pa za šalo vlečejo prikolico v hrib, vitara s petimi vrati pa ima še dovolj prostora za kakšno daljše potovanje.
Poraba je pa pri vseh treh tam okoli 10 litrov bencina.
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 3:21 pm
Napisal/-a Sibirc
Kakšno prikolco, oz. kaj bo na prikolci ki jo boš vlekel?
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 4:47 pm
Napisal/-a sorento
sebaveh je napisal/-a:Mogoče malo čudno vprašanje, a vseeno: Kako je kaj z vpisovanjem terenskih (ne SUV) vozil v vojaški register? Še obstaja to, in kdaj?
Ker naš tovornjak MB 814, letnik '85 naprimer, vem da je bil popisan s strani naše vojske - v primeru da če do česa pride, ga dobi vojska v uporabo. Če je še sedaj, pa nevem več točno.

Očitno še vpisujejo. Naš Sorento letnik 2003 je v vojaški rezervi :P .
Objavljeno: Pe feb 22, 2008 5:41 pm
Napisal/-a landcruiser
En nasvet iz prve roke glede LC-ja. Sam imam Toyoto Landcruiser 90 3.0 -97 letnik. Avto dela kot urca (vsaj do sedaj)-nobene okvare v 11 letih-razen menjava sklopke kar je po več kot 100.00 km normalno. Poraba 12l/100km ob zmerni vožnji. V glavnem sem zelo zadovoljen z njim- če že nameravaš porabiti do 14.000 eur bi ti priporočal novejši model 2001+ D-4D z 164 konjskimi močmi. To je moj nasvet glede Toyote. Je pa velika razlika med terencem in neterencem. Vsaj zase ti lahko povem, da je vožnja v terencu svojevrsten užitek. Seveda je pa samo od tebe odvisno kaj ti je bolj pomembno ali hitrost, pospeški ipd. ali pa bolj umirjena uživaška in varna vožnja-tu pa se na porabo in stroške ne gleda...Pa veliko sreče pri izbiri...
hvala že za dobre nasvete
Objavljeno: So feb 23, 2008 12:09 am
Napisal/-a acerola
Full informacij... se vam zahvaljujem, sedaj pa sem še bolj v zmedi..
Da začnem na začetku. Sem drugače gledal bencinarje, pa sem kar že malo obupal nad njimi. Drugače pa če se bi dobro obnesel, se pa ga ne bi branil.
Ne gledam nekega modela, kateri bi mel pospeške pa ne vem kake hitrosti 150 km/h+. Bolj za umirjeno vožnjo po cesti, pa dobre odnese s terenom.
Sem pregledal vse modele kar ste poslali linke ( za katere se zahvaljujem) in sem navdušen, samo prepričan pa še nisem 100%.
Predhodno nisem dovolj ocenil prostornine, zato mi bolj ugaja 5 vratna različica, ker še ma nekaj prtlažnega prostora.
Sem tudi SUBARUJE pogledal, pa mislim, da se ga ne bi branil. A je drgač malo nižje spuščeni, al se mi samo zdi?
Smem vprašati, kakšna je razlika med šasijo in nanjo obešeno karoserijo in samonosilno karoserijo? Še nisem nikjer razlike zasledil! Hvala že vnaprej
Drugače kaj vse mislim imeti na prikolici. Za kakšen gradbeni material pa tak, računam na okoli 500 kg+( obtežitev prikolice). Ampak brez pretiravanja!
In tu se je sedaj stvar zaključila.
Nekdo še je omenjal Terracana? Kaj pa je z njim?
Objavljeno: So feb 23, 2008 11:58 am
Napisal/-a nebivedu
Razlika med samonosno karoserijo in šasijo je v tem, da imaš pri samonosni karoseriji dele ojačane, da lahko zdržijo fedre in da je vse obešeno na karoserijo avta (motor, menjalnik, diferenciali, amortizerji.
Pri šasiji s karoserijo, pa je celo podvozje na šasiji in je školjka(karoserija) samo postavljena na to šasijo.
Objavljeno: So feb 23, 2008 10:57 pm
Napisal/-a kolesar
Re: hvala že za dobre nasvete
Objavljeno: Po feb 25, 2008 10:04 am
Napisal/-a Evan
acerola je napisal/-a:Full informacij... se vam zahvaljujem, sedaj pa sem še bolj v zmedi..

Da začnem na začetku. Sem drugače gledal bencinarje, pa sem kar že malo obupal nad njimi. Drugače pa če se bi dobro obnesel, se pa ga ne bi branil.
Ne gledam nekega modela, kateri bi mel pospeške pa ne vem kake hitrosti 150 km/h+. Bolj za umirjeno vožnjo po cesti, pa dobre odnese s terenom.
Sem pregledal vse modele kar ste poslali linke ( za katere se zahvaljujem) in sem navdušen, samo prepričan pa še nisem 100%.
Predhodno nisem dovolj ocenil prostornine, zato mi bolj ugaja 5 vratna različica, ker še ma nekaj prtlažnega prostora.
Sem tudi SUBARUJE pogledal, pa mislim, da se ga ne bi branil. A je drgač malo nižje spuščeni, al se mi samo zdi?
Smem vprašati, kakšna je razlika med šasijo in nanjo obešeno karoserijo in samonosilno karoserijo? Še nisem nikjer razlike zasledil! Hvala že vnaprej

Drugače kaj vse mislim imeti na prikolici. Za kakšen gradbeni material pa tak, računam na okoli 500 kg+( obtežitev prikolice). Ampak brez pretiravanja!
In tu se je sedaj stvar zaključila.
Nekdo še je omenjal Terracana? Kaj pa je z njim?
Terracan:
Torej post pišem bolj v smislu tehničnih podatkov, nimam pa praktičnih izkušenj z njim, bodo drugi - bolj izkušeni - kaj dodali:
V osnovi obstajata dve verziji :
a) klasika 2H, 4H, low; torej to je priključljivi štirikolesni pogon BREZ SREDINSKEGA DIFERENCIALA. Ko preklopis na 4H, togo povezes sprednjo in zadnjo os, se pravi tak pogon NI za podlage z dobrim oprijemom, ker lahko potrgas polosi, dif.,...bodo drugi se povedal kaj se zgodi

Torej tak pogon je res za temu primeren teren, je pa seveda v tem momentu FULL time 4wd "na hard". Imas se redutor (low). Ima tudi zadnji LSD dif.
b) TOD (torque on demand); gumb AUTO in low; isto zadnji LSD in možnost reduktorja, s tem da ko je na AUTO NIMAS stalni 4x4, ampak se po potrebi zadnji kolesni par preko sklopke (el. vodena) vklopi. Mislim da ima tudi LOCK te sklopke; če se ne motim do 40 km/h.
Avto ima diesel (saj pri nas) 2.9 l motor, mislim da je v dveh verzijah moči (starejši, novejši). Z avtom se kar pohvalijo, je prostoren, velika vlečna kapaciteta, se ne kvari; za prave terene pa naj bi bila bolsa NE TOD verzija (elektronika na terenu vsaj pri tem Terracanu se ne preseže klasike).
Toliko o teoriji.
Odgovor
Objavljeno: Po feb 25, 2008 11:00 am
Napisal/-a acerola
Sme zasledil še v temah pogovorov, da ste omenjali Kio Sorento? A je terenec al je samo mestni avtek? Pa tudi dobil sem en namig na Opel Frontero? Samo ne vem kam tisto spada? Meni se zdi bolj mestni, kot pa terenec?
Evan: hvala za dodatne razjasnitve podatkov.
Pri meni je tako, da zadnjih 500 metrov je kamnita (peščena) cesta, drgač pa je tudi asfalt potegnjen. Se pravi, da se bolj priporoča TOD verzija?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1790853# A bi potem lahko računal na tak model ali ne ?
Kolesar: Sem si pogledal tega Subaruja, samo za denar, ki ga ponujam jaz, bi pa lahko že dobil kaj mlajšega, pa manj prevoženega.
Nebivedu: tudi tebi hvala za razlago. Sem pregledoval modele različnih terencev, pa je tako, da mi ni jasno ali razvije kot npr. ta model
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1870901 dovolje vlečne moči. Pa glede zdrsa koles sem malo tudi gledal. Sem videl, da zna biti zaradi tal cesta zelo spolzka.
Pa gledal sem še tega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1642358
Hvala za odgovore