noj je napisal/-a: Drugače pa je 2.5 tone ogromno in danes skoraj ni več evropskega avtomobila, ki bi dosegel takšno težo. Tehnologija gre pač naprej...
Pri luksuznih terencih je še kar nekaj "debeluharjev":
Land Rover je s svojimi modeli Discovery 4, RR Sport ter seveda klasičnem RR še vedno "priden" pri doseganju nezanemarljive teže, ki je pri vseh omenjenih modelih čez 2.5 t (
http://www.landrover.com/de/de/rr/range ... explore/s/ ). Tudi MB ima nekaj prekomerno zrejenih modelov, ki so zelo blizu omenjeni masi (definitivno čez pri polnem tanku
), kot npr. GL ali "stari" G (
http://www.mercedes-benz.si/content/slo ... _data.html ). Tudi kakšen Q7 4.2 TDI (
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen ... n_und.html ). Da o kakšnem V12 TDI ne govorimo...
Glede lastnih izkušenj s porabo terencev / SUV (na daljših poteh): povprečna poraba Jeep GC 3.0 CRD na poti, dolgi cca 1900km, z nekaj hitrimi odseki nemških avtocest (180-190 km/h) ter resetiranim BC na začetku poti: 10.8l. Prejšnji model RAV4 2.0 D4D brez problema na več 100km relaciji pod 7l, Sorento na podobnih relacijah cca 9l (prejšnji model bil žal brez BC). Tast z RAV4 2.2 D4D (novi model): med 6,5 in 6,8 po BC (nehiteč voznik).