Pajero s 3 ali 5 vrati
Objavljeno: Če apr 10, 2008 5:37 pm
Vsem lep pozdrav.
Odločil sem se za nakup terenca za nekje do 6500EUR. Trenutno sem najbol zagledan v Pajerota 2.5 TD, 74KW od l95 dalje ampak opcije so še vedno odprte. Vozil sem tudi galloperja ampak se mi je zdel malo bolj utesnjen (imam 120kg) kot pajero pa tudi malo bol...na kratko "beden". in od kar sem se zopet vsedel v pajerota ne gledam več hyundaia...še vedno pa ostaja možnost. Galloper je vseeno dosti cenejši ne vem pa kako je z vzdrževanjem. Koliko pride recimo velik servis z jermeni pri Pajero ali Galloper pri pooblašč. servisu ali nepooblašč. servisu....
Naj še povem da bom imel terenca bol za dušo, fetiš kot pa za kaki resen teren...seveda pa si bom enkrat na teden privoščil tudi kak blaten offroad. Definitivno pa bi šel tudi na kak tečaj terenske vožnje...če to obstaja.
Matra pa me še par svari:
-Najbolj me zanima razlika v porabi med modeli s 3 vrati in modeli s 5 vrati. Če je velika razlika bi šel verjetno na 3 vrata...čeprav bi potem klel da ni prostora...
torej koliko kakšen pokuri? ...realno ...z lahko nogo na gasu ...mešane vožnje (relacija/mesto). O terenu raje ne vem podatka
...vem da so že teme na forumu o tem ampak nekateri pravijo 10l drugi pa 16, kar je pa velika razlika.
-za ta denar je veliko oskubljenih pajerotov (5vr - brez opreme). Rad bi pa imel vsaj centralno zaklepanje in el. šipe. kakšna je varijanta naknadne vgradnje teh el. dodatkov...glede na to da sem dokaj praktičen tip človeka + električar po izobrazbi bi to opravil sam. Ali je wiring že vgrajen v avto brez opreme?
-Zanima me če so stroški v primerjavi z ostalimi terenci res tako ogromni kot nekateri jamrajo. Vem da so gume dražje, gorivo pa vzrževanje tudi. Kakšne so razlike pri vzrževanju pajero/galloper pa tudi drugih terencev v tem stilu in cenovnem rangu (Cheerokee, Patrol...) v glavnem mora biti velik in robusten. Tako da mi ne bo grozno ko bom pritisnil s plehom ob kakšno drevo ali skalo.
Hvala lepa za odgovore, mnenja, pohvale in graje.
Hvala lepa ker ste moje povpraševnje prebrali do konca.
LP
Primož
Odločil sem se za nakup terenca za nekje do 6500EUR. Trenutno sem najbol zagledan v Pajerota 2.5 TD, 74KW od l95 dalje ampak opcije so še vedno odprte. Vozil sem tudi galloperja ampak se mi je zdel malo bolj utesnjen (imam 120kg) kot pajero pa tudi malo bol...na kratko "beden". in od kar sem se zopet vsedel v pajerota ne gledam več hyundaia...še vedno pa ostaja možnost. Galloper je vseeno dosti cenejši ne vem pa kako je z vzdrževanjem. Koliko pride recimo velik servis z jermeni pri Pajero ali Galloper pri pooblašč. servisu ali nepooblašč. servisu....
Naj še povem da bom imel terenca bol za dušo, fetiš kot pa za kaki resen teren...seveda pa si bom enkrat na teden privoščil tudi kak blaten offroad. Definitivno pa bi šel tudi na kak tečaj terenske vožnje...če to obstaja.
Matra pa me še par svari:
-Najbolj me zanima razlika v porabi med modeli s 3 vrati in modeli s 5 vrati. Če je velika razlika bi šel verjetno na 3 vrata...čeprav bi potem klel da ni prostora...
torej koliko kakšen pokuri? ...realno ...z lahko nogo na gasu ...mešane vožnje (relacija/mesto). O terenu raje ne vem podatka

-za ta denar je veliko oskubljenih pajerotov (5vr - brez opreme). Rad bi pa imel vsaj centralno zaklepanje in el. šipe. kakšna je varijanta naknadne vgradnje teh el. dodatkov...glede na to da sem dokaj praktičen tip človeka + električar po izobrazbi bi to opravil sam. Ali je wiring že vgrajen v avto brez opreme?
-Zanima me če so stroški v primerjavi z ostalimi terenci res tako ogromni kot nekateri jamrajo. Vem da so gume dražje, gorivo pa vzrževanje tudi. Kakšne so razlike pri vzrževanju pajero/galloper pa tudi drugih terencev v tem stilu in cenovnem rangu (Cheerokee, Patrol...) v glavnem mora biti velik in robusten. Tako da mi ne bo grozno ko bom pritisnil s plehom ob kakšno drevo ali skalo.
Hvala lepa za odgovore, mnenja, pohvale in graje.
Hvala lepa ker ste moje povpraševnje prebrali do konca.
LP
Primož