Stran 1 od 1

Toyota HiLux

Objavljeno: Če sep 04, 2008 9:10 am
Napisal/-a jjernej
Pozdravljeni!

Kupujem nov "avto" in mi je v oko padel tale poltovornjak. Dosedaj sem vozil bolj ali manj kombije tipa Berlingo, Partner, Doblo vendar ugotavljam, da so narejeni precej slabo. Naj bi bili predimenzionirani ampak niso. Prvi dve leti sicer avto dela ponavadi brez problemov le sem ter tja se pojavi kaksna malenkost potem se pa zacnejo popravila, ki jim ni konca ne kraja. Delam 40.000-50.000km letno.

Vsega imam dosti in bi preizkusil baje najbolj vzdrzljivo terensko vozilo na svetu. Sem ga imel na testu dva dni. 2.5 diesel, 120KM, double cab s pokritim kesonom. Brez pripomb, velikost me ne moti (itak vozim obcasno kamion), ozek je dosti za nase kolovoze (30% mojih vozenj je po makedamu), nasedel nikoli nisem, v klance gre pa kot tank saj lukenj prakticno ne cutis. Poraba ni bila pretirana, okoli 9l. Za familijo je pa v pokritem kesonu cisto dovolj prostora.

Ima kdo kaj vec izkusenj s tem vozilom? Najbolj me "tezi" cena, ker je pravzaprav se enkrat drazji kot jajcka, ki jih kupujem vsake 4-5 let ampak bi ga potem tudi imel kar nekaj casa. Servisi se delajo na vsaki dve leti pise oz. 30k km, ampak po videnem se mi zdi, da je masina delana za vecno.

Kaksni so potem sploh stroski vzdrzevanja taksnega vozila?

Objavljeno: Če sep 04, 2008 9:12 am
Napisal/-a jjernej
Pozabil omeniti, ciljam na novega hiluxa s pokritim kesonom in sicer takega brez razsirijenih blatnikov cisto navadnega, ker gre za delovnega konja ne bifejski avto

Slika

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:54 pm
Napisal/-a TOYOTA
vozil sem oba modela, in sem bil bolj zadovoljen z 3.0 kot 2,5, tudi pri porabi se pozna cca. 1 liter, in če ti finance dopuščajo vzemi 3,0...je boljši avto, lega na cesti je za tak poltovornjak v redu - boljši je 3,0 tudi za avto cesto, na terenu sploh, navora dosti pri obeh, samo če je polno naložen mu malo manjka, nisi napisal nič za menjalnik, predvidevam da si mislil manual, se ne zatik, lepo drsi mogoče malo velik(zame). Vsekakor 3.0, slaba stran obeh, napram L200, je toga prema, oz. listnate vzmeti zadaj, mogoče bolje za prevažnje tovora, le lega trpi mal, in pa bobnaste zavore, zakaj hudiča ne dajo diskov? Pa kot praviš, res, avto ni poceni...glede srevisov, nič bat, olje in redni pregledi, veliko manj obiskov kot pri tvojh prejšnjih...
veliko sreče pri nakupu....

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:24 pm
Napisal/-a jjernej
Listnatih vzmeti sem se sprva malce bal, ker je Doblo z njimi kot skokica na cesti. Vendar je pri Hiluxu zgodba cisto drugacna, očitno šasija dela čudeze saj se notri ne prenaša praktično noben udarec. Sploh strmi kolovozi kjer sem z avtomobilom izvisel so šli kot s tankom, praktično ničesar ne čutis, zato mi je stara dobra bulletproof izvedba bolj všeč kot kakšni multilink podvozja novodobnih "terencev".

Močnejšega dizla res nisem preizkusil ampak je tale čisto dovolj. Pomembno mi je da je zadnja prestava malce daljša in 2000rpm pri 100kmh je meni dovolj. Menjalnik seveda ročni. Verjamem pa, da je 343Nm navora pri 3.0d ze pri 1400rpm fajn, in krivulja je ravna do 3400rpm!!

Tale Hilux fiksno spoji sprednji in zadnji diferencial kolikor sem po makedamu sprobaval zato najbrz ni dobro vklapljat 4x4 na asvaltu? Tudi mokrem ne? Najbolj se mi je smejalo pri strmih spustih, reduktor, druga prestava in je 2 tonska krava ubogljivo sledila 3km spustu po vec kot 30% kolovozu dol.. :lol:

Kolikor vem so bobnaste zavore zato, ker diski zadaj ko je obremenitev 100% lahko hitro počijo? Tudi prednji diski niso ne vem kaj 255mm za 1800kg suhe teze :? moj 400kg lazji dostavnik ima 284mm.

Objavljeno: Če sep 11, 2008 11:51 am
Napisal/-a E=mc^2
naj te opozorim, glede na to da si omenil ceno...da je te dni na trg prišel spet preizkušeni nissanov pick-up, ki so ga s prihodom dražje navare umaknili s prodaje, a je povpraševanje po ''delovnem stroju'' preseglo povpraševanja

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=2&id=2029

Objavljeno: So sep 13, 2008 11:35 am
Napisal/-a jjernej
ampak bo na voljo samo z 2.5dci motorjem? a je to slucajno renojev? oz. cigav motor je tole?

Objavljeno: So sep 13, 2008 12:17 pm
Napisal/-a lisko
Pri prikljopljivem sprednje pogonu velja, da se ne uporablja pri podlagah z dobrim oprijemom. Torej asfalt odpade. Brez problema pa vklopiš pri plundri.....in tudi če je u mes malo samo mokrega asfalta, bo brez problema preživel. Tereni kot so makadam in kolovozi pa brez problema uporabljaš 4x4. Vse kar se spremeni je to da avto postane rahlo nemiren pri vožnji skozi ovinke (posledica spojene prednje in zadnje akse) oz. postane prekamarjen.

Objavljeno: So sep 13, 2008 12:31 pm
Napisal/-a jjernej
aha Lisko, vidim, da imas terenca in si domač v teh stvareh. V čemu je pa hec, da imajo nekateri terenci, recimo nova mazda bt50 in ford ranger (ki sta mi oba všeč samo mi gre na jetra alu imitacija armature), t.i. RWF. Remote Free Wheel. Izklop zveze med prednjima polgredema in prednjim diferencialom, sicer s pomočjo stikala na armaturni plošči (spet elektronika)

Naj bi bila manjša poraba goriva ampak po teh. podatkih toyota hilux s podobnimi motorjem popije manj?! Ali z izbiro 2H tega ne izklopiš?

Objavljeno: So sep 13, 2008 12:37 pm
Napisal/-a ijuvan
jjernej, kaj če še počakaš malo, ker bi naj faceliftana prišla proti koncu leta ven. Pa boš dobil še dodaten popust, ali pa vzameš faceliftano.

Objavljeno: So sep 13, 2008 1:15 pm
Napisal/-a jjernej
Ne maram faceliftane, ker vidim, da dobi žmigavce v ogledala in podobne neumnosti. Zakaj bi človek šminkal oz. faceliftal delavne konje?! Rabim čimbolj štirioglato škatlo s šasijo in priklopljivim 4x4.

Iz tega razloga mi je tudi Nissan Pickup tako všeč, samo mašine moram še preveriti, ker če gre za kakšne iz Renault Masterjev potem ne rabim tega.

Objavljeno: So sep 13, 2008 1:42 pm
Napisal/-a ijuvan
Potem pa počakaš, pa dobiš popust, ker se bojo hoteli starih znebit ;)

Objavljeno: So sep 13, 2008 2:07 pm
Napisal/-a jjernej
starih ni, zaloge po celi evropi so imeli pred 14 dnevi priblizno takšne...

3 srebrni, 2 crna, 1 bel, ostalo po narocilu :D

od tega 1 srebrn in 1 crn (3.0l) v sloveniji :lol:

Objavljeno: So sep 13, 2008 5:00 pm
Napisal/-a lisko
Popoln odklop prednjega diferncijala ima pač funkcijo manjše porabe ter obrabe. Vsekakor ni vseeno ali diferncijal skoz leti poleg ali pa se odklaplja. Verjetno bi brez takega sistema popil še več.
Kako imajo novi terenci sicer ne vem pri mojem pomen 2H Samo izklop zveze med prednjim pogonom in zadnjim. Med tem ko prednje polgredi in diferincijal in kardan leti poleg.

Objavljeno: Po sep 15, 2008 5:02 pm
Napisal/-a jjernej
Hvala Lisko, saj se opravičujem, ker sprašujem najbrž neumnosti ampak teh stvari ne poznam. Hvala! :D

Objavljeno: To sep 16, 2008 2:54 pm
Napisal/-a jjernej
Če koga zanima, danes sem šel voziti Nissan Pick up-a

Slika

Dobil za dve uri in opravil podobno traso kot s Hiluxom. Če začnem zunaj, zadeva je bolj škatlasta in preprosta kot Hilux. Izgleda ožji in manjši čeprav ni. Odbijači so plastični, ravnotako ogledala in še kakšna malenkost. Spet plus zame. Najmanjša oddaljenost od tal je višja kot pri Hiluxu, 23cm.
V kabino se povzpneš višje, za zapiranje vrat je treba biti malo moškega. Notranjost spet izgleda malce bolj špartansko vendar mi je všeč, vključno z arhaičnimi drsniki zraka :lol: klima lepo deluje. Položaj za volanom mi je pravzaprav bolj ustrezal kot v Hiluxu čeprav je volan nastavljiv zgolj po višini (gre pa višje kot pri Toyoti), sedež po višini ni nastavljiv. Dno notranjosti vozila je, ko odstraniš gumijaste tepihe, presenečenje, spet gumijasto :lol: zakon, ker lahko res pereš avto znotraj s "šlaufom"

Vozi se pickupu primerno, pozna se manjša zvočna izoliranost kabine, čutiš pa tudi precej več grbin in makedama kot pri Hiluxu, verjetno zaradi ožjih gum 205R16 vs. 255/70 15" (ali se motim? Ima morda Toyota kakorkoli izolirano šasijo?!). Kakorkoli položaj za volanom mi je bolj ustrezal, le sredinskega naslona za roke ni, nic hudega. Krajši je tudi menjalnik, sploh prestave 1-4, peta je malenkost daljša vendar še vedno krajša kot Hilux (80kmh pri 2000rpm vs. 95kmh pri 2000rpm). In čeprav med vožnjo avto občutiš kot, da je lažji od toyote, ni. Toyota tudi bolje vleče iz nizkih obratov in nasploh je malenkost poskočnejša. Nissan se pa rad vrti. Motor, kolikor sem preverjal po tovarniških oznakah res ni Renault-ov ampak Nissanov.

4H (vklop do 40kmh pri toyoti 80) in 4L (moras ustaviti, pri toyoto do 80kmh) lepo delujeta, med vpenjanjem je večja skokica in je treba biti bolj pazljiv. Vseeno gre kot tank. Za volanom sem imel vseeno občutek, da je hod koles pri Hiluxu daljši?!

Poraba težko rečem kakšna je bila ampak po teh. podaktih je Nissanova skoraj liter višja. Višja je tudi nosilnost, za cca. 100kg in zaradi tega je obvezno zavarovanje za cca. 200eur višje :evil:

Po predračunih je Hilux s podobno opremo skoraj 5000eur dražji.