Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...

abajc3
Novinec

Napisal/-a abajc3 Sr sep 23, 2009 5:05 pm

Rjuhar je napisal/-a:pomota...

Pa ravno aktualni grand ni bil ne vem kako pohvaljen na testih - ne za na teren ne za na cesto - sem gledal pred nedavnim na hrt ali pa na eni drugi hrvaški TV

opomba: gledal sem na SAT-TV, nasel sem celo en zapis, ne najdem pa strani te televizije, da bi poiskal kak članek.

Gledao neko na SAT-u test 20 luksuznih terenaca?
Grand Cherokee i Cadillac ostavili na parkingu,previse niski za teren

Par mnenj:

The Touareg is actually a massively competent offroader - it's at least as good as a Discovery or Grand Cherokee, and probably better when equipped with air suspension. It's got a very sophisticated 4WD system and low range, and plenty of clearance, along with good approach and departure angles. Unmodified, they're used as support vehicles for the Dakar rally-raid, and I've seen a number of them "in the wild" in such places as Red River, NM, Engineer Pass, CO, and Italian Creek Road, CO - all very, very serious offroading spots. They may sport cute-ute looks, but to dismiss their capabilities would be the mark of an uninformed fool.

in pa kot odgovor:

-As good as the Grand Cherokee....arguable. 05+, sure, maybe. 1999-04, ahhh no. Currently, Jeep needs a coming to Jesus type of moment with their off-road capabilities...need to stop trying to appeal to everyone and get back to doing what they do. That said, I'd still take the Liberty, GC and Wrangler over a Touareg. 1) None of the Jeeps are ugly, and 2) I'm not worried about a Jeep blowing up on me or having complete electrical meltdown.

verjetno isti test je bil kar dolgo nazaj v avto fokusu. primerjali so ena 7 terencov. grand cherokee pa ni šel nikamor po terenu zato, ker so testirali verzijo srt8, ki ni narjena za po terenu, ampak je to superšportna zadevica.
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov