Stran 1 od 1

Iščem pomoč za Lado Nivo 1, 7.

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:43 pm
Napisal/-a tatko
Ali kdo ve zakaj se pojavljajo tresljaji pri moji Ladi Nivi, pri hitrosti 40 km na uro? Pri večih hitrosti je počil gumni zglob, ki je postavljen med kardansko osjo in reduktorjem. Povejte mi tudi, enega dobrega mojstra, ki bi bil sposoben da mi mojo Lado Nivo 1, 7 vzdržuje.

Jaz kot lovec nujno rabim da mi nekdo pove kaj naj naredim. Že dvakrat sem menjal gumni zglob pa še vedno avto ni v redu.

Čakam pomoč.

Tatko.

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 11:14 pm
Napisal/-a mire
napisi od kod si

Lada Niva

Objavljeno: Če nov 06, 2008 9:33 am
Napisal/-a tatko
Iz Ljubljane, Brod.

Objavljeno: Če nov 06, 2008 9:46 am
Napisal/-a mihaing
Pjt k Vargalantu na Vrhniko. Tam se ukvarjajo z takimi problemi

lada niva 1,7 pomoč

Objavljeno: Če nov 06, 2008 1:19 pm
Napisal/-a tatko
za informacijo se vam zelo zahvaljujem in vas prosim, če slučajno veste telefonsko številko od tega mojstra. tatko

Objavljeno: Če nov 06, 2008 1:24 pm
Napisal/-a Karletto

Objavljeno: Če nov 06, 2008 1:29 pm
Napisal/-a Nejko87
verjetno ti ni odtrgalo gume.. ponavadi ta gumi zglob poči tam kjer je guma nalita gor.. dobesedno razpade...

fora je da so teli italjanski ponaredki za en k. Dobi rabljen zglob od starejše nive.

tresljaji pri nivi so normalni. ko bo gumisglob drug bo sicer malo bolje.. ampak avto trese.. med 110 in 115km/h pride cel avto v neko resonanco kjer misliš da boš poletel.. potem naprej se pa dokaj umiri...

za lade nive imaš strokovnjaka poljanski dolini...

http://tis.telekom.si/Podjetje_GAMS-MAL ... px?4595509

ima nive v malem prstu. tudi rabljene dele dobiš pri njem.
LP

Objavljeno: Po nov 24, 2008 10:40 pm
Napisal/-a SlaYeR
Dosti krat pomaga če odviješ nosilce menjalnika in reduktorja, ter na dvigalu simuliraš vožnjo (vrtiš kolo) da se zadeva uleže na optimalno mesto ter potem fiksno priviješ na karoserijo.

Preglej da nimaš kakšnega nosilca menjalnika ali reduktorja utrganega in ti potem zadeva sloni na gumi zglobu. Preglej zglob (namaži) pri prenosu iz menjalnika na reduktor. Preglej če so karadani lepo namazani (se prosto raztegujejo) in preglej zglobe na kardanih. Preglej zbalanciranost kardanov. Nekaj od tega bi moralo biti slabo.