Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So feb 07, 2009 3:10 pm

Nebivedu, lahko da imamo vsi prav in pač obstaja več varjant. Na haldexovi strani je povezava tudi do tele zadnje generacije.. (je slikca, ker ne morem dat direktnega naslova)
Slika
in piše da je stalen prenos, ki pa se reducira na minimum zaradi par razlogov. Nenazadnje ima tudi veyron haldex, pa sigurno ne bi dali serijskemu 1000 konjskemu avtu nekaj kar bi bilo zanič in bi imelo lastnosti fwd avta. :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So feb 07, 2009 5:40 pm

Očitno so z zadnjo generacijo to zadevo poštimal, ampak kok avtomobilov pa ima to tazadnjo generacijo XWD-ja? Pomoje 2008 letniki avtomobilov, kej prej pa najbrž že ne.
Old subarus never die, they just get faster!
 
shilyeg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So jun 07, 2008 9:16 pm
Kraj: sam hrvaška ne

Napisal/-a shilyeg So feb 07, 2009 6:44 pm

mamo doma X5ko letnik 2002 pa v hrib po snegu ni problema če so bobre zimske guma,ampak poh hrib pa ne počakaš razen če ti prileti kakšno drevo nasproti :roll:
tako da X5 je enostavno ni narejen za sneg!
drift and die smoke and fly
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 07, 2009 6:58 pm

shilyeg je napisal/-a:mamo doma X5ko letnik 2002 pa v hrib po snegu ni problema če so bobre zimske guma,ampak poh hrib pa ne počakaš razen če ti prileti kakšno drevo nasproti :roll:
tako da X5 je enostavno ni narejen za sneg!


Nerazumljivo
Hočeš reč, da se na klancu ne smeš ustavit - da na klancu v snegu zelo težko spelje?
 
novinec18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So feb 07, 2009 6:20 pm

Napisal/-a novinec18 So feb 07, 2009 7:01 pm

Hoče rečit da se težko ustavi navzdol.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So feb 07, 2009 7:06 pm

Danes je stric skušal dokazati da je njegova x5 boljša od mojega Tucsona. Rezultat: zlomil si je polosovino.
 
shilyeg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So jun 07, 2008 9:16 pm
Kraj: sam hrvaška ne

Napisal/-a shilyeg So feb 07, 2009 7:15 pm

esem je napisal/-a:
shilyeg je napisal/-a:mamo doma X5ko letnik 2002 pa v hrib po snegu ni problema če so bobre zimske guma,ampak poh hrib pa ne počakaš razen če ti prileti kakšno drevo nasproti :roll:
tako da X5 je enostavno ni narejen za sneg!


Nerazumljivo
Hočeš reč, da se na klancu ne smeš ustavit - da na klancu v snegu zelo težko spelje?

pod hrib pa ne počakaš.
se opravičujem
drift and die smoke and fly
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 07, 2009 7:21 pm

Še vedno je nerazumljivo.

"Pod hrib pa ne počakaš" pomeni (najbliže), da že na ravnem vzameš zalet?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So feb 07, 2009 7:49 pm

V hrib gre normalno, po hribu dol se pa noče ustavit - teža, nima reduktorja in abs, ki poslabša zadeve do konca je za te avte skoraj smrt ko vidijo strm zasnežen klanec navzdol. Nad tem se veliko lastnikov pritožuje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So feb 07, 2009 8:08 pm

x5 ima pač osnovne zahteve da izpolnjuje SUV razred, to pa je tudi vse. Terenci so pač lahko samo defenderji in Merceds G razredi in podobno.

http://www.youtube.com/watch?v=N_RVaFXsu9U
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty So feb 07, 2009 8:16 pm

vete kaj pravim sramota tistemu ki ima avto kot je x5 pa si ne nabavi zimskih gum
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So feb 07, 2009 8:31 pm

a si morda mislil iz tega posnetka?
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA So feb 07, 2009 8:37 pm

sicer nisem vsega bral, ampak pozabili ste tudi vrsto snega, če je suh lahko na 1m voziš, če je moker je lahko že 20 cm preveč, drugače pa mislim, da je za vsakdanjo rabo po raznih makadamskih poteh in navadnih cestah čisto dovolj dobra zimska guma in malo pameti pri vozniku, če greš pa s 300 široko gumo rit po 50 cm snega pa res ne prideš nikamor...

primer: suh sneg
http://www.youtube.com/watch?v=G7voWNL1E_8&feature=related
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So feb 07, 2009 9:20 pm

nebivedu je napisal/-a:Očitno so z zadnjo generacijo to zadevo poštimal, ampak kok avtomobilov pa ima to tazadnjo generacijo XWD-ja? Pomoje 2008 letniki avtomobilov, kej prej pa najbrž že ne.

Sam wikipedia pravi, da je bilo tako že z drugo generacijo. Sej ne bom nič trdil, sam sem mislil da je wiki zanesljiv vir :)
 
Unikat555
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe maj 09, 2008 2:59 pm

Napisal/-a Unikat555 So feb 07, 2009 9:38 pm

snikerson je napisal/-a:sam audi je tisti, ki je "resnično začel" revolucijo


Nevem sicer na kakšno revolucijo kotiraš, Audi je s svojo t.i. "quattro revolucijo" začel leta 1980 s svojim prvim "navadnim" osebnim avtom gnanim na vsa štiri kolesa. 8 let prej, leta 1972 je Subaru poslal na trg še vedno "navadni" osebni avto Leone z vsekolesnim pogonom. Torej, ne govorim o terencih, ampak o "navadnih" osebnih avtomobilih in očitno je zakaj nosi Subaru naslov za prvi serijski osebni avtomobil opremljen s štirikolesnim pogonom. Še najzanimivejše pa je, da se Audi že dolgo trudi svoj sicer zelo soliden quattro reprezentirati kot nek ugled in primat med pogoni, medtem ko Subaru goni svoje dalje brez pompa. Verjetno je to tudi razlog, da se v člankih o štirikolesnih pogonih vedno omenja Audija, Subaruja pa le redko - posledično pa vse večja prepoznavnost in poveličevanje quattra, od tod tudi prepričanje ljudi o quattru kot prvem in edinstvenem.
Če ne drugega, bi si vsaj želel da bolj natančno poveš, zakaj ti misliš, da je Audi začel z revolucijo in kakšno. Ugibam, mogoče si imel v mislih kot prvi s štirikolesnim pogonom (in žensko za volanom) v WRC-ju kar je res, pa še zelo uspešen je bil, ampak občutek sem imel da govorimo o t.i. "navadnih osebnih avtih".

snikerson je napisal/-a:sam za moje pojme, je največ naredo za prepoznavnost 4kolesnega pogona v navadnih avtomobilih


Se popolnoma strinjam, saj se Audi tudi kot imidž znamka obilno oglašuje na trgu in uživa vse večjo prepoznavnost, tako da je normalno da reklamirajo svoj pogon na vse pretege, zato je tudi najbolj prepoznaven kot praviš. Ampak vse ostane pri prepoznavnosti in siljenju. Če mene vprašaš, bi jim jaz dal priznanje za svojo promocijo na trgu, samo še avtomobile bi morali začeti izdelovati takšne kot jih oglašujejo, pa bi bili brezhibni.[/quote]
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson So feb 07, 2009 9:48 pm

se strinjam s tabo, tut vem, da quattro ni najbolši 4kolesni pogon, hotel sem le povedat, da je s svojim pojavljanjem v rallyu v 80 letih začel z "revolucijo", ki so ji sledile ostale znamke in je veliko doprinesel temu športu, vbistvu je bil audi neka odskočna deska za ostale znamke, med njimi tudi subaru, sicer pa nikol ne bomo vedeli, če bi subaru "brez audija" v rally vpeljal 4kolesni pogon, kakor tudi ostale znamke... je pa zame subarujev AWD eden izmed najbolših, če ne celo najbolši, čeprav ga še nisem nikol sprobal, sam rezultati v motošportu(v zadnjih letih sicer manj) to tudi dokazujejo in sem tudi v rally subaru fan(solberg), tk da brez skrbi, nimam nič proti subaruju, prej obratno

:D
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 09, 2009 10:01 am

Evo tistega 4X4 primerjalnega testa
http://www.autobild.de/artikel/allradan ... 31768.html

-Pri slikah je zgodba; so pa primerjali recimo Q7 Vs. Malemu Suzukiju ipd.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Po feb 09, 2009 1:16 pm

TOYOTA je napisal/-a:sicer nisem vsega bral, ampak pozabili ste tudi vrsto snega, če je suh lahko na 1m voziš, če je moker je lahko že 20 cm preveč, drugače pa mislim, da je za vsakdanjo rabo po raznih makadamskih poteh in navadnih cestah čisto dovolj dobra zimska guma in malo pameti pri vozniku, če greš pa s 300 široko gumo rit po 50 cm snega pa res ne prideš nikamor...

primer: suh sneg
http://www.youtube.com/watch?v=G7voWNL1E_8&feature=related

iz posnetkov sodeč imam občutek, da je x3 dosti več terenca kokr x5, očitno je vse oz. več ali manj v gumah, saj ma x3 manjše, ožje...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po feb 09, 2009 2:09 pm

Največji šit je to, ko se vidi na zgornjem posnetku, ko ga cela gruča zadaj tišči pa ga nemorejo ven spravit. Se prav vidi, kako kolesa blokirajo, ne vrtijo enakomerno. Mene zanima, ali je to samo zaradi tega ker ne izklopijo elektronike ASR,ESP ša tega sranja ali je to dejansko pogon tako slab, da skoz nekaj prekinja. Čudno mi je tudi kak zahudiča potem vozniki ne izklopijo te elektronike. Potem pa se zgodi, da bi se mogoče skopal ven, da bi kolo zagrablo, vendar pa takrat prekine pogon in skoz nekaj cuka. Pa je isto kot ABS na snegu, ko nikakor ne moreš počakat in samo trokirajo kolesa. Samo ABS se ne da izklopit, ASR se pa da.
Tako da lastniki takih avtov, povejte zakaj tako prekinja pogon in če je to vzrok samo zaradi delovanja ASR, zakaj potem tega ti vozniki na posnetkih ne izklopijo?
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Po feb 09, 2009 2:40 pm

mišek je napisal/-a:Največji šit je to, ko se vidi na zgornjem posnetku, ko ga cela gruča zadaj tišči pa ga nemorejo ven spravit. Se prav vidi, kako kolesa blokirajo, ne vrtijo enakomerno. Mene zanima, ali je to samo zaradi tega ker ne izklopijo elektronike ASR,ESP ša tega sranja ali je to dejansko pogon tako slab, da skoz nekaj prekinja. Čudno mi je tudi kak zahudiča potem vozniki ne izklopijo te elektronike. Potem pa se zgodi, da bi se mogoče skopal ven, da bi kolo zagrablo, vendar pa takrat prekine pogon in skoz nekaj cuka. Pa je isto kot ABS na snegu, ko nikakor ne moreš počakat in samo trokirajo kolesa. Samo ABS se ne da izklopit, ASR se pa da.
Tako da lastniki takih avtov, povejte zakaj tako prekinja pogon in če je to vzrok samo zaradi delovanja ASR, zakaj potem tega ti vozniki na posnetkih ne izklopijo?



ko "računalnik" avta zazna, da kolo začenja zdrsevat, oz kopat na mestu, računalnik odvzame moč na tem kolesu in preusmeri moč na druga kolesa. zato pride do trokiranja koles.

če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov