Senad je napisal/-a:če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.
Senad je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Največji šit je to, ko se vidi na zgornjem posnetku, ko ga cela gruča zadaj tišči pa ga nemorejo ven spravit. Se prav vidi, kako kolesa blokirajo, ne vrtijo enakomerno. Mene zanima, ali je to samo zaradi tega ker ne izklopijo elektronike ASR,ESP ša tega sranja ali je to dejansko pogon tako slab, da skoz nekaj prekinja. Čudno mi je tudi kak zahudiča potem vozniki ne izklopijo te elektronike. Potem pa se zgodi, da bi se mogoče skopal ven, da bi kolo zagrablo, vendar pa takrat prekine pogon in skoz nekaj cuka. Pa je isto kot ABS na snegu, ko nikakor ne moreš počakat in samo trokirajo kolesa. Samo ABS se ne da izklopit, ASR se pa da.
Tako da lastniki takih avtov, povejte zakaj tako prekinja pogon in če je to vzrok samo zaradi delovanja ASR, zakaj potem tega ti vozniki na posnetkih ne izklopijo?
ko "računalnik" avta zazna, da kolo začenja zdrsevat, oz kopat na mestu, računalnik odvzame moč na tem kolesu in preusmeri moč na druga kolesa. zato pride do trokiranja koles.
če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.
martk je napisal/-a:Senad je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Največji šit je to, ko se vidi na zgornjem posnetku, ko ga cela gruča zadaj tišči pa ga nemorejo ven spravit. Se prav vidi, kako kolesa blokirajo, ne vrtijo enakomerno. Mene zanima, ali je to samo zaradi tega ker ne izklopijo elektronike ASR,ESP ša tega sranja ali je to dejansko pogon tako slab, da skoz nekaj prekinja. Čudno mi je tudi kak zahudiča potem vozniki ne izklopijo te elektronike. Potem pa se zgodi, da bi se mogoče skopal ven, da bi kolo zagrablo, vendar pa takrat prekine pogon in skoz nekaj cuka. Pa je isto kot ABS na snegu, ko nikakor ne moreš počakat in samo trokirajo kolesa. Samo ABS se ne da izklopit, ASR se pa da.
Tako da lastniki takih avtov, povejte zakaj tako prekinja pogon in če je to vzrok samo zaradi delovanja ASR, zakaj potem tega ti vozniki na posnetkih ne izklopijo?
ko "računalnik" avta zazna, da kolo začenja zdrsevat, oz kopat na mestu, računalnik odvzame moč na tem kolesu in preusmeri moč na druga kolesa. zato pride do trokiranja koles.
če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.
Zakaj pol HC offroad ljubi špero?
Plus to, da v prenosih pri teh trokiranjih pride do nenormalnih sil, ki lomijo zobnike, polosovine... če voznik nima pameti. Kar pa marsikateri "sin po poklicu" težko razume.
Pustmo stat. Za v drek in težak sneg je špera zakon. Tile odvzemi moči so dvorezen meč.
Pojdi si kdaj kako offroad tekmo pogledat. Pa boš videl, kako veselo koplje povsod, pa avto obstane šele, ko so avto "leži na podnu".
LP
Martin
nebivedu je napisal/-a:Vprašaj se kako deluje ASR. Pa takoj vidiš kaj trpi zaradi tega.
Brez skrbi zaradi elektropomagal trpijo prenosi in to zelo, najbolj ga nastradajo zobniki v diferencialih in menjalniku, ker je treba moč prenašat neenakomerno iz ene gume na drugo, potem bremze, ki blokirajo kolesa pri polni hitrosti (kolo se zavrti v prazno in ga mora blokirat, da se kolo na nasprotni strani zavrti).
Še vedno je najbolje imet 100% zaporo diferenciala in jo vklopit na snegu. Takrat pa nič ne trpi, ker se vsa moč in navor vedno enakomerno prenašata na obe kolesi.
nebivedu je napisal/-a:Vprašaj se kako deluje ASR. Pa takoj vidiš kaj trpi zaradi tega.
Brez skrbi zaradi elektropomagal trpijo prenosi in to zelo, najbolj ga nastradajo zobniki v diferencialih in menjalniku, ker je treba moč prenašat neenakomerno iz ene gume na drugo, potem bremze, ki blokirajo kolesa pri polni hitrosti (kolo se zavrti v prazno in ga mora blokirat, da se kolo na nasprotni strani zavrti).
Še vedno je najbolje imet 100% zaporo diferenciala in jo vklopit na snegu. Takrat pa nič ne trpi, ker se vsa moč in navor vedno enakomerno prenašata na obe kolesi.
Drocky je napisal/-a:tut tapravi terenec ne gre po snegu, če nima primernih gum. Tu pri nas ima en pajerota in je lani sredi hriba počakal ter ni mogel več speljat. vlekli so ga s traktorjem do vrha. Za njim je pa foter BP speljal z 318d. Seveda se je on z terencem čudil, kak pa kako. No edina prednost pred terencem so ble gume.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov