SlaYeR je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Razna jetra od lade in kie pusti pri miru - to niso terenci ampak suvi brez šasije.
Ti nebivedu si pa čuden patron, čeprav lada nima šasije, to še ne pomeni da ni terenec. Se držiš definicije "brez šasije ni terenca" kot pijanec hloda.
Jst se pa upam stavit da so "jetra" od suva, lada niva, veliko boljša na terenu od "najboljšega" terenca z šasijo Feroze.
Lade ne maram, sem se preveč prevozil z njo, pa se v njej na malo daljši turi polomljen že med vožnjo, kaj šele na cilju. Poleg tega pa gnije bolj kot feroza.
Glede tega kam kater od teh dveh zleze (niva ali feroza) pa se ne grem kregat - po terenu sta oba avta dobra. Lahko pa enkrat sprobava kje na terenu, kam kakšen od teh dveh prileze (recimo na kakem počku). Mislim da sta moja in tvoja kr tm-tm, čeprav ni feroza "najboljši" terenc, še zdaleč ne, so drugi mnogo boljši, samo za svojo ceno nudi dovolj, več robustnosti kot vitara in več udobja kot niva. Bi pa reku, da po robustnosti in kvaliteti sestave podvozja in mašine prekaša tudi nivo in še marsikaterga terenca (za zanimivost - na moji ferozi so 19 let stari končniki in zglobi (prva vgradnja), pa še noben ne kaže da bo crknil ali popustil, mašina ima pa tudi že skoraj 430.000km (manjka še 1500km), sklopka je pa šele tadruga) u bistvu je vse kar sem menjal ali popravljal samo pleh, vse ostalo deluje brez problemov, pa avta ne šparam (samo na tekme pa ne mislim več hodit - za 50 evrov se lahko cel dan vozim, ne samo tistih par minut na progi).
Čeprav pa tako nivo kot ferozo vitara našiba po udobju in vožnji po cestah - tam pa ta avto izmed teh treh sigurno zmaga.