Stran 1 od 1
Fiat Panda 4x4
Objavljeno: Če okt 22, 2009 7:36 am
Napisal/-a Kiko
Pozdravljeni,
kolega je pred kratkim nabavil Fiat Pando 4x4, l. 1993. Motor 1.0 fire (iz UNOta, baje). Z avtom je zelo zadovoljen kar se tiče njegovih zmožnosti, ohranjenosti, vzdrežavnja. Moti ga le to, da ima avto 10l porabe. Na večini testov je omenjena povprečna poraba 7 - 8 litrov.
Kolega pravi, da bi bilo bolje, če bi imel polovični "ajnšpric" fergazer ter sesalni kolektor, ki paše poleg. (laično se izražam, ker se ne spoznam preveč na te zadeve)
Zanima me, ali je to sploh možno zamenjati in ali to kar iščem paše s kakšnega drugega Fiatovega modela (npr. Uno,...)?
Hvala za odgovore.
Lp
Objavljeno: Če okt 22, 2009 1:50 pm
Napisal/-a čare
Poraba pri teh pandah je precej visoka malo pa lahko k takšni porabi pripomore gnil rezervar ki pušča kar je hiba teh vozil.
Objavljeno: Če okt 22, 2009 7:45 pm
Napisal/-a nebivedu
"pogone" je treba "hranit". Tudi vsi ostali 4x4 avtomobili pijejo veliko.
Objavljeno: Ne okt 25, 2009 4:28 pm
Napisal/-a Kiko
A je motor identičen Unotovem motorju? Če ni, me zanima, v čem se razlikujeta ta dva motorja.
Objavljeno: Ne okt 25, 2009 6:10 pm
Napisal/-a čare
Motor je isti.
Objavljeno: Ne okt 25, 2009 7:00 pm
Napisal/-a Firediver
Podatki iz Autodate:
V letnik 1993 so vgrajevali motorje:
153A3000 37kW/50KM (od 86 do 93, samo Panda)
153A2246 33kW/45KM (od 87 do 97 Panda,od 87-89 in od 93-95 Uno)
153A2100 32kW/44KM (od 87 do 93 Panda, od 86 do 89 Uno)
Objavljeno: Sr okt 28, 2009 8:04 am
Napisal/-a Firediver
lenivec je napisal/-a:pa še malo morje drugih je blo v pandi.
652cc (77x70mm) two cylinder ohv air cooled with 30bhp @ 5,500rpm (126 derived)
843cc (65x63.5mm) four cylinder ohv with 34bhp @ 5,800rpm (850 derived)
903cc (65x68mm) four cylinder ohv with 45bhp @ 5,600rpm (127 derived)
965cc (67.2x68mm) four cylinder ohv with 48bhp @ 5,600rpm (A112 derived)
769cc (65x58mm) four cylinder sohc with 34bhp @ 5,250rpm (FIRE)
769cc (65x58mm) four cylinder ohv with 34bhp @ 5,250rpm (903 engine derivative)
999cc (70x64.9mm) four cylinder sohc with 45bhp @ 5,000rpm (FIRE) (50bhp in the 4x4)
1108cc (70x72mm) four cylinder sohc with 50bhp @ 5,250rpm (FIRE) (later with 54bhp in some versions)
899cc (65x67.7mm) four cylinder ohv with 39bhp @ 5,500rpm (903 engine derivative)
1301cc (76.1x71.5mm) four cylinder sohc diesel with 37bhp @ 4,000rpm (Uno/127 derived)
Za letnik 1993 (predmetni avto) so bili predvideni samo tisti trije..je pa res, da so Pando delali res dolgo in posledično tudi toliko različic motorjev..
Objavljeno: Sr okt 28, 2009 11:08 am
Napisal/-a xandrej
Jaz sem imel AX-a 4x4 1.4i pa mi je tudi vsipal nekje 8 do 10 litrov...
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 4:12 pm
Napisal/-a Kiko
lenivec je napisal/-a:1301cc (76.1x71.5mm) four cylinder sohc diesel with 37bhp @ 4,000rpm (Uno/127 derived)
A je ta motor možno vgraditi v Pando 4x4 ? Bo vse delovalo tako kot mora?
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 4:58 pm
Napisal/-a lisko
Ne moreš si kupit 4 pogonca in potem šparat ma gorivo....to ne gre:)
Privošči mu en soliden motor....recimo uno turbo.
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 5:23 pm
Napisal/-a primozek68
Aha, bodo šle polosovince k makaroni.
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 5:28 pm
Napisal/-a GT_Turbo17
ja dizel bo pa 10 litru nafte piu. kaj maš raje?

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 5:36 pm
Napisal/-a Kiko
GT_Turbo17 je napisal/-a:ja dizel bo pa 10 litru nafte piu. kaj maš raje?

Potem se mi verjetno najbolj splača vzet tegale:
1108cc (70x72mm) four cylinder sohc with 50bhp @ 5,250rpm (FIRE) (later with 54bhp in some versions)
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 11:01 pm
Napisal/-a lisko
No ta se men valja po garaži že par let....ima pa 20 tisoč po generalki. Od jugota 55 original.
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 11:25 pm
Napisal/-a der_Alte
lenivec je napisal/-a:to je itak standard fiatova mašina. iz vseh mogočih avtov od stoenke, puntota, pande, činkega, seičentota, unota.....
Ne ni. 1108ccm je FIRE motor, prvič predstavljen v Unu. 128 in ostali so imeli pa stari 1116ccm motor. Če govorimo o 1.1 motorjih.