Stran 3 od 5

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 2:30 am
Napisal/-a _B3yBo_
bol porazno je to da nekateri vrjamete takim testom ki jih delajo fabrike.

zanimivo vedno nihovi avti zmagajo.... :lol:

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 7:48 am
Napisal/-a INFINITI
_B3yBo_ je napisal/-a:bol porazno je to da nekateri vrjamete takim testom ki jih delajo fabrike.

zanimivo vedno nihovi avti zmagajo.... :lol:


Ah dej ga srat - test na odprtem na nekem parkingu, kjer delajo demo kaj se da in kaj ne- a misliš da vlačijo namerno zjeban Q5 s seboj?
AUDI bi jih tožil da bi se kar kadilo.

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 12:22 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ce nevidis je test od BMW-ja

in vse hise ki testirajo avte imajo vedno se druge znamke zravn. In vedno na takih testih zmaga tist ki organizira teste, pa naj bo to Subaru, Audi, Bmw, itd. Vedno mecejo polena en drugmu, kar je cisto normalno. Pa ni tozb, ker itak en druzga v drek tlacjo.
Pa tuki nezagovarjam nobeno znamko...

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 1:06 pm
Napisal/-a snikerson
kregate se lahko tule zdej še 14 dni, pomoje z nobenim pogonom nimaš kaj falit, če je le stalni AWD

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 1:27 pm
Napisal/-a kljukec
meni se zdi samo čudno pri tej primerjavi x3 in q5, da bmw nič ne obrne koles, ki naj bi bila na spolzki površini- po mojem mnenju elektroka reagira ko zazna in ne tako kot tu pri bmwju- kot da bi bili valarji blokirani
lp

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 1:39 pm
Napisal/-a _B3yBo_
snikerson je napisal/-a:kregate se lahko tule zdej še 14 dni, pomoje z nobenim pogonom nimaš kaj falit, če je le stalni AWD



kje mas pa ti kako kreganje?
drugace sem pa istega mnenja za 90% folka je kir koli pogon 4x4 cisto dober za njihove potrebe

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 3:02 pm
Napisal/-a W|zz
Jst pa mislim, da ni vseeno kater 4x4 maš.
Recimo če imaš Audija.. greš nekam daleč v eno državo na smučanje al pa poleti na ene hribe in sredi brezpotja je en kolovoz v klanc gor in sred tega kolovoza so tm eni valjčki postavljeni sredi ceste.. Kaj boš potem? Ne moreš nič in maš uničene počitnice. Če bi imel pa BMWja, greš pa lahko v džunglo in te valjčki sredi pragozdov ne bi zmotili, tako kot pri Audiju.



Skratka.. mal so že patetični s temi valjčki pri BMWju, ker simulirajo razmere, ki jih v realnosti skoraj nekako ni. Naj naredijo eno realno/naravno progo pa tam kej pokažejo.

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 06, 2010 3:09 pm
Napisal/-a Dr.M3
Quattro je že malo zastarel. Je konkurenca kar pobegnila. 8)

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: To nov 09, 2010 1:00 am
Napisal/-a MyWay!
W|zz je napisal/-a:Jst pa mislim, da ni vseeno kater 4x4 maš.
Recimo če imaš Audija.. greš nekam daleč v eno državo na smučanje al pa poleti na ene hribe in sredi brezpotja je en kolovoz v klanc gor in sred tega kolovoza so tm eni valjčki postavljeni sredi ceste.. Kaj boš potem? Ne moreš nič in maš uničene počitnice.
:D :D

Saj ne kupujemo pogona in šele nato avtomobila, ki pač pride zraven. Ponavadi je obratno. :) S katerim koli od teh treh 4x4 se normalno pripelješ na smučarijo oziroma po jurčke čez travnik.

Edit: Dodajam 3 posnetke vseh treh pogonov - speljevanje na ledeni površini.

XDRIVE http://www.youtube.com/watch?v=2re5n_ME ... re=related

4MATIC http://www.youtube.com/watch?v=s4553Ini ... re=related

QUATTRO http://www.youtube.com/watch?v=RiR9o7Zs ... re=related

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 13, 2010 4:25 pm
Napisal/-a AXioN
Ta zadnji "test" se mi zdi ze malce bolj realen. Situacija, ki jo lahko srecas na cesti. Drugace pa se lahko situacija konca tako kot je wizz napisal.

Se mi pa zdi primerjanje teh pogonov dokaj nesmiselno. Samo slabe zivce in sive lase povzroca. Audi ne bo vedno prednjacil, to je dejstvo, vecina ljudi pa je zaspala na njegovih lovorikah.

Me pa zanima zakaj se nikjer ne pojavi ime Subaru? Prav rab bi videl se kak test ala Bmw x3 vs Subaru Forester.

Tolk ene hvale okoli bmw-jevega pogona.. Naj mi kdo napise kako mu to pride prav v praksi. Grem stavit levo nogo avtorja te teme, da 90% voznikov bmw-jev sploh ne zna v vsej meri izkoristit awd pogona. Ta pogon pride prav le v ekstemnih situacijah, ki jih vecina sreca mogoce parkrat na leto ali pa se to ne. Prej se gredo pritozevat, ker cestne sluzbe ne pluzijo cest, ko zapade 5cm snega.

Tisti, ki resno potrebuje awd pogon si kupi temu primeren avto. Prav rad bi videl kako kak x3 rije z 20zoll krom feltnam in nizkoprofilnimi gumami po dreku ali po grobem terenu, kjer je zapadlo 50cm+ snega. Ja valda, kje so valjcki da si podaljsamo penis?

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: So nov 13, 2010 5:36 pm
Napisal/-a MaRko81
...to kar nudijo ti pogoni pri teh menjalnikih je to to :!: the best money can buy ;) ni kej preveč za pametovat tle naprej, k nda? Druga zgodba pa so "Low range gear box" :x

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Ne nov 14, 2010 10:53 am
Napisal/-a lisko
Nekaj okol teh pogonov....kako se tak pogon obnaša, ko imaš gumidefekt in namestiš rezervo , ki je manjša od ostalih treh? Je to sploh dovoljeno zarad stalnega 4 kolesnega pogona, ker po tem takem sistem misli , da manjše kolo vedno spodkopava...

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Ne nov 14, 2010 11:18 am
Napisal/-a mihaing
Meni se zdi zelo relavanten ta test http://video.google.com/videoplay?docid ... 100601753# in ne neki specialnih antikomercialni preimerkih na valjčkih (izklopljeno kup elektronike,..)

Verjamete ali ne sem si nabral točno take avte kot so na zgornjem linku in jih tudi sam primerjal isti dan, na isti poti (pokljuka, 20cm snega na cestišču). Odločitev nikakopr ni bila lahka, vendar je samo en avto iztopal v kritičnih situacijah. 8)

O samih performansih ima vsak seveda svoj občutek, a x-drive je bil moj zmagovalec, zato si ga tudi sedaj z največjim zadovoljstvom lastim 8) :-P .

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Ne nov 14, 2010 12:08 pm
Napisal/-a nalcoq4
Kar se tiče teh 3 pogonov mislim da je XDRIVE najbolj napreden...in je verjetno takoj za Subaru-jem

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Ne nov 14, 2010 4:53 pm
Napisal/-a MyWay!
lisko je napisal/-a:Nekaj okol teh pogonov....kako se tak pogon obnaša, ko imaš gumidefekt in namestiš rezervo , ki je manjša od ostalih treh? Je to sploh dovoljeno zarad stalnega 4 kolesnega pogona, ker po tem takem sistem misli , da manjše kolo vedno spodkopava...
To ne bi vedel, ampak rešitev so sigurno runflat pnevmatike.

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 1:08 pm
Napisal/-a keko1
Ko prebiram te komentarje in pregledujem razne video posnetke na temo 4 kolesni pogon sem prišel do zaključka, da BMWjev pogon xdrive premaguje svojo konkurenco v primeru,
ko ima avtomobil prednji ali zadnji par koles na valjih. V tem primeru je trenutno xdrive pogon res v prednosti pred ostalimi. To se da razložiti čisto preprosto s poznavanjem
nekaj stvari o različnih pogonih. Iz samega primera, če ga teoretično zastavimo izhaja, da če se hoče avto odpeljati z valjev, mora ves navor prenesti na kolesa, ki imajo oprijem.
In tu nastopi razlika med pogoni. Xdrive ima sposobnost s pomočjo elektronike ves navor prenesti na par koles, ki ima oprijem, saj lahko navor poljubno razporeja med prednjim in
zadnjim parom koles, to pomeni od 0% pa do 100%. Quattro pogon pri tem ni tako suveren, saj lahko navor med prednjimi in zadnjimi kolesi poljubno razporeja v območju med 20% in 80%.
V tem primeru 20% navora doda kolesom, ki so na valjih in 80% navora na kolesa ki imajo oprijem. Ker se valji vrtijo v prazno, je 20% navora dovolj, da ta kolesa vrti, tista ki imajo
oprijem pa mirujejo. Izkušeni voznik to pomanjkljivost z lahkoto zaobide z hkratnim pritiskom na zavoro in avto se odpelje z valjev.
V praksi se izkaže, da ta pomanjkljivost v vsakdanji vožnji nima vpliva, saj je to bolj kot ne teoretični problem.
Za povprečnega voznika je praktično vseeno kakšen 4 kolesni pogon bo izbral saj ne bo opazil bistvenih razlik.
Za profesionalne voznike ki vozijo v ekstremnih pogojih pa mislim da ne bo dileme, izbral bo mehanski pogon in eden izmed njih je quattro.

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 2:19 pm
Napisal/-a chan
Smiselnost primerjave posameznih sistemov 4x4 pogonov, ki so predstavljene preko promocijskih video posnetkov, se lahko kaj kmalu razblinijo v prvem praktičnem preizkusu. Namen teh PR posnetkov je prepričevanje potencialnih kupcev, narejeni pa so zelo skrbno in do malenkosti načrtovani. V grobem strokovnjaki posamezne znamke preučijo najbližjo konkurenco, najdejo šibko točko (če ji lahko tako rečemo) oziroma razliko, ki jo preko laboratorijskega testa potencirajo do te mere, da poskušajo povsem diskreditirati konkurenčen avto (oz. njegov pogonski sistem). V največji meri je taisti laboratorijski test povsem neprimerljiv z razmerami v vsakdanjih situacijah - naloga proizvajalca pa je, da predstavijo test, ko izjemno "relevanten", "realen" ter posledično na zelo dober način diskreditirajo konkurenco! Če s tem prepričajo določen procent kupcev, jim je več kot odlično uspelo!

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 3:29 pm
Napisal/-a Aragorn
keko1 je napisal/-a:Ko prebiram te komentarje in pregledujem razne video posnetke na temo 4 kolesni pogon sem prišel do zaključka, da BMWjev pogon xdrive premaguje svojo konkurenco v primeru,
ko ima avtomobil prednji ali zadnji par koles na valjih. V tem primeru je trenutno xdrive pogon res v prednosti pred ostalimi. To se da razložiti čisto preprosto s poznavanjem
nekaj stvari o različnih pogonih. Iz samega primera, če ga teoretično zastavimo izhaja, da če se hoče avto odpeljati z valjev, mora ves navor prenesti na kolesa, ki imajo oprijem.
In tu nastopi razlika med pogoni. Xdrive ima sposobnost s pomočjo elektronike ves navor prenesti na par koles, ki ima oprijem, saj lahko navor poljubno razporeja med prednjim in
zadnjim parom koles, to pomeni od 0% pa do 100%. Quattro pogon pri tem ni tako suveren, saj lahko navor med prednjimi in zadnjimi kolesi poljubno razporeja v območju med 20% in 80%.
V tem primeru 20% navora doda kolesom, ki so na valjih in 80% navora na kolesa ki imajo oprijem. Ker se valji vrtijo v prazno, je 20% navora dovolj, da ta kolesa vrti, tista ki imajo
oprijem pa mirujejo. Izkušeni voznik to pomanjkljivost z lahkoto zaobide z hkratnim pritiskom na zavoro in avto se odpelje z valjev.
V praksi se izkaže, da ta pomanjkljivost v vsakdanji vožnji nima vpliva, saj je to bolj kot ne teoretični problem.
Za povprečnega voznika je praktično vseeno kakšen 4 kolesni pogon bo izbral saj ne bo opazil bistvenih razlik.
Za profesionalne voznike ki vozijo v ekstremnih pogojih pa mislim da ne bo dileme, izbral bo mehanski pogon in eden izmed njih je quattro.


Ali misliš da audi nima elektronike.Jaz imam 8 let starega a4quattro in ima elektronsko zaporo diferenciala in če ta ni izklopljena(varovalka) bo ravno tako speljal z valjev.Sicer pa je test na valjih totalni idiotizem ker v realnosti ni možnosti da bi prišel v tako situacijo,razen če bi se znašel na robu prepada z enim parom koles v zraku :D :D :D

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 3:34 pm
Napisal/-a martk
Na nekem testu, kjer vozijo čez valjčke v klanec, je še najbližje Subarujevem pogonu prišel 4matic(passat), kar je vsaj mene malo začudilo, ker je "vsemogočni" quattro odpovedal. Edina razlika med subarujem in passatom je bila v tem, da je imel subaru oprijem spredaj, passat pa zadaj, kar v snegu vsekakor ni dobro. Ostali pogoni so pa pogoreli.
LP
Martin

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 3:54 pm
Napisal/-a matej1357


haha BMW ima očitno senzor za valje in se že v naprej pripravi na katero os mora prenesti pogon :) tako sprednja kot zadnja kolesa se ne zavrtijo niti malo :lol: :lol: :lol: