Stran 4 od 5
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Sr nov 17, 2010 5:32 pm
Napisal/-a INFINITI
Ti povem konkretno iz prakse: Podzemna garaža na, ponoči zaprta in blago ogrevana. Zunaj klanček, ki poledeni. -Skušaš speljati iz garaže ven
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Sr nov 17, 2010 5:43 pm
Napisal/-a Aragorn
No točno tako garažo imam tudi sam pa še nikoli nisem imel težav pri speljevanju iz nje z nobenim avtom ki sem ga imel.Pa še to : na ledu je veliko več trenja kot na valjčkih.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Če nov 15, 2012 2:19 pm
Napisal/-a ~toMmy~
INFINITI je napisal/-a:Porazno za Q5
Malo sem spet gledal te posnetke, ker me je zanimal Hill Descent Control, naletel na ta dva in se spomnil tega famoznega posnetka, ki je tukaj sprožil kar nekaj vroče krvi.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IMf ... =endscreenhttp://www.youtube.com/watch?v=PfcIt7L6 ... creen&NR=1Pri prvem piše, da sta avtomobila na istih gumah, pri drugem pa lepo razložijo, kako se da manipulirat v takšni situaciji. Že malce smešno vse skupaj
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: To nov 20, 2012 9:40 am
Napisal/-a INFINITI
No tukaj pa je model kar tiščal po gasu ne pa da je kao manipuliral kot je bilo v zgornjem posnetku.
Očitno X drive res hitreje reagira
http://www.youtube.com/watch?v=EbMWqLc3 ... watch-vrec
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Sr dec 05, 2012 9:22 pm
Napisal/-a dr.sah
Naj gredo na neko smučišče in tam testirajo. Očitno znajo samo rampe drgnit.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Sr feb 20, 2013 5:28 pm
Napisal/-a demian80
Kaj je sploh quattro? Obstaja veliko razlicnih varijant quattro-ta in vsak ima kaksne prednosti in pomanjklivosti: verjetno je najboljsi sistem v novem A6, A7 in RS5 (eng. crown gear diff.) v kombinaciji z aktivnim zadnjim differencijalom (sport differential). Vecina Audijev uporablja Torsen za razlicnim TBR (torque biass ratio) in celo z razlicno porazdelitvijo navora v nominalnih pogojih (vecina je 50:50, nekateri 40:60). Audiji z Torsenom imajo to pomanjklivost da v pogojih ko se ne more prenesti navor na eno os (video z valjcki) se ne more prenesti tudi na drugo (to bi zahtevalo izjemno velik, neskoncen TBR). Po mojih izkusnjah kod tudi po testih, pri Audijih je EDL (electronic diff. lock (sicer to ni noben diff lock:)))) ki zavira kolo ki spodrsuje na eni osi (levo/desno) premalo agresiven za razliko od podobnih sistemov pri Mercedesu in BMWju (to bi lahko zrihtal z programiranjem). Po mojih izkusnjah je 4matic bolj enostaven za vozit kod quattro (z Torsenom). Obstaja tudi quattro z Haldexom ki je ze spet popolnoma drugacna zadeva (Audi A3, TT)
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: So mar 30, 2013 3:51 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Še en video, A4, Legacy, BMW 3 in C klasa:
http://www.youtube.com/watch?v=FzoSG0TJF2M
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: So mar 30, 2013 5:44 pm
Napisal/-a Vikking
Slab test. Poleg tega avtomobili niso imeli pnevmatik iste znamke in modela.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: So mar 30, 2013 7:20 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Za pogledat je, drugače pa itak večinoma oz. nikoli nimajo istih pnevmatik pri takšnih testih.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: So mar 30, 2013 7:49 pm
Napisal/-a thunderbolt
Test drugače ni prav slab, ampak če so se že lotili takšnega projekta, bi lahko poskrbeli še za enake pnevmatike z enakimi dimezijami (izločit bi bilo potrebno čimveč dejavnikov, ki kvarijo realno sliko). Ne bi bilo slabo, če bi imeli tudi aparature za merjenje sil s katerimi bi ugotavljali trakcijo, nekatere preizkuse bi pa morali malo prilagoditi - npr. preizkus z medsebojnim vlačenjem je nepošten do legacyja, ker je cca. 150kg lažji od ostalih treh in bi bil že res čudež, če bi legacy koga v tem testu premagal.
Se pa določene obrise in značilnosti posameznih pogonov (močnih in šibkih točk) vseeno na podlagi tega testa da slutiti.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: So mar 30, 2013 9:57 pm
Napisal/-a gasolinedream
Ampak tudi to je nek faktor, na katerih gumah avto dobiš. Če so testirani taki kot pridejo iz trgovine.. potem je to kar lepa primerjava:)
Bolj moteče je meni to, da se pod Quattro in 4matic prodajajo različni AWD sistemi med katerimi so velike razlike, pohvale in graje pa gredo na celotno ime, kar kvari neke realne predstave.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: So mar 30, 2013 10:31 pm
Napisal/-a thunderbolt
gasolinedream je napisal/-a:Ampak tudi to je nek faktor, na katerih gumah avto dobiš. Če so testirani taki kot pridejo iz trgovine.. potem je to kar lepa primerjava:)
Na zimskih gumah itak ne dobiš avta v nobenem primeru - samo za mercedes vem, da lahko že v štartu za nesorazmerno doplačilo naročiš zimske.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Ne mar 31, 2013 12:01 am
Napisal/-a INFINITI
thunderbolt je napisal/-a:gasolinedream je napisal/-a:Ampak tudi to je nek faktor, na katerih gumah avto dobiš. Če so testirani taki kot pridejo iz trgovine.. potem je to kar lepa primerjava:)
Na zimskih gumah itak ne dobiš avta v nobenem primeru - samo za mercedes vem, da lahko že v štartu za nesorazmerno doplačilo naročiš zimske.
To sploh ne drži - vsakić ko sem kupoval avto, katerekoli znamke sem se lahko do mile volje zmišljeval glede platišč in zimske ali letne obutve.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Po apr 01, 2013 3:04 pm
Napisal/-a gasolinedream
No, potem pa moja napaka. Pri nas so vsi Fordi prišli na Continentalkah.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Po apr 01, 2013 3:23 pm
Napisal/-a peroRS
INFINITI je napisal/-a:To sploh ne drži - vsakić ko sem kupoval avto, katerekoli znamke sem se lahko do mile volje zmišljeval glede platišč in zimske ali letne obutve.
Vsak avto pride iz tovarne na letnih gumah.
Potem se pa ti lahko dogovoriš s svojim trgovcem ali želiš letne, zimske, znamko itd itd.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Po apr 01, 2013 4:17 pm
Napisal/-a aklan86
Pustite te kvazi elektronske 4x4.
Edini pravi pogon...
http://www.youtube.com/watch?v=4roY2_OOObEstalni 4x4, mehanska špera. To je to
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Po apr 01, 2013 5:49 pm
Napisal/-a gasolinedream
Hja, "elektronski" štirikolesni pogon ima tudi svoje prednosti. Recimo, prednost ki si jo pokazal na posnetku je zgolj offroad pomena. Quattro/4matic/ASAWD ipdp, pa svoje prednosti pokažejo recimo pri vožnji čez ovinke, po dežju, ipd.. Ter prenašajo moč ki jo prednja kolesa ne prenesejo na zadnja:) Tako da, za sam performance.. imajo elektronski sistemi svojevrstne prednosti:)
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Po apr 01, 2013 9:04 pm
Napisal/-a INFINITI
peroRS je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:To sploh ne drži - vsakić ko sem kupoval avto, katerekoli znamke sem se lahko do mile volje zmišljeval glede platišč in zimske ali letne obutve.
Vsak avto pride iz tovarne na letnih gumah.
Potem se pa ti lahko dogovoriš s svojim trgovcem ali želiš letne, zimske, znamko itd itd.
Ja saj to sem mislil - od trgovca do kupca - sem še enkrat prebral izjavo in je bil nesporazum
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Pe nov 01, 2013 12:42 pm
Napisal/-a golf driver
živijo,
malo si bom sposodil temo in nekaj vprašal in sicer: kateri sistem 4 motiona je ugrajen v VW tiguanu Haldex ali torsen imel sem možnost preizkusiti ta avto in pogon se tes bliskovito odziva lp.
Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC
Objavljeno: Pe nov 01, 2013 12:53 pm
Napisal/-a peroRS
golf driver je napisal/-a:živijo,
malo si bom sposodil temo in nekaj vprašal in sicer: kateri sistem 4 motiona je ugrajen v VW tiguanu Haldex ali torsen imel sem možnost preizkusiti ta avto in pogon se tes bliskovito odziva lp.
prečno postavljen motor -----> Haldex