Stran 5 od 5

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Pe mar 03, 2017 10:51 am
Napisal/-a merzedes
Za tiste ki se bolj spoznate-zanima me v čem je prednost ali fora da imajo vsi mercedesi z 4 kolesnim pogonom samo avtomatske menjalnike,medtem ko imajo druge znamke ročne tudi. V čem je keč,ali je res mercedesov menjalnik tako dovršen ali kaj?
je kdo lastnik morda Mercedesa 4 matic C ali B VERZIJE? Dizel seveda

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Če apr 13, 2017 12:40 pm
Napisal/-a mardy
Če vidiš na cesti starega E ali C avtomatika, pol nekaj sigurno je na tem - kvaliteta.

Morda vgrajujejo 4matic v navezi z avtomatiko zaradi ideologije udobja in praktičnosti. Ali pa se zavedajo ranljivosti sklopke, da ji močan navor zna čez čas bolj škoditi, če voznik nekaj ročno prestavlja, kot pa da je vse skupaj "non-stop vpneto".

Ne sicer iz prve roke, ampak, sosed je imel razred C razred, 98' letnik, ne sicer 4matic, samo avtomatski menjalnik. Ko ga je prodal, je imel avto 600k+ km. Samo redni servis, delani sicer v nemčiji, ker je bil gastarbajter + enkrat klepanje pleha ker se mu je nekdo pičil v rit. Pa še zdaj avto nekje okrog podeželja Düssendorfa vozi.

2010 si je kupil GLC, avtomatik, 4matic, narejenih cca. 300k km, kar se tiče menjalnika/pogona brez problemov, enkrat ga je pustil na AC ker je šel avto v save-mode zavoljo ene dihtunge.


Če ti kaj pomaga...

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Če apr 13, 2017 1:15 pm
Napisal/-a nebivedu
Ker imajo enake probleme kot vsi ostali proizvajalci. Prevelika poraba in crkovanje dvomasnih vztrajnikov.

Dvomasni vztrajnik, ki ga najdeš avtomobilih z ročnimi menjalniki je en velik skret od skreta in dela probleme. Zato se raje odločijo za avtomatski menjalnik in se s tem rešijo problematičnega vztrajnika. Hkrati pa nastavijo elektroniko, da menjalnik dela na optimalnih obratih mašine, da je poraba karseda manjša.

Re: QUATTRO vs XDRIVE vs 4 MATIC

Objavljeno: Če apr 13, 2017 2:42 pm
Napisal/-a RedBaron
Tudi avtomatski menjalnik ni zastonj... tu imaš pa (drago) servisiranje, menjave olja in filtra... si pa na istem, kot če na 200+ kkm menjaš vztrajnik...