Cena je privlačna, predvidoma zaradi precejšnje eksotičnosti motorja, ne samo na našem trgu, temveč tudi po Evropi. Podatke o omenjenem motorju je morda moč pridobiti na tujih spletnih naslovih (npr:
http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=63517 ali pa morda na:
http://www.chrysler-forum.com/board,boa ... Forum.html ).
Osredotočen na bencinsko ponudbo, je najverjetneje optimalnejši izbor V8 motorjev, evropska glavnina prodaje pa je bazirala v veliki večini na neproblematičnem mercedesovem 3.0 CRD motorju (
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM642_engine ), z obilico na terenu potrebnega navora (510 Nm). Modeli so bili do letošnjega leta izdelani v graški Magni.
Modeli s 3.7 V6 motorjem so bili v najosnovnejšem paketu opreme Laredo (ročna klimatska naprava, nelakirani zunanji ročaji in ogledala,...), po slikah z avto.neta sodeč je lastnik dodatno oblekel sedeže ter volan v usnje. Gre za predfaceliftan model, od modelnega leta 2008 je model zajela rahla oblikovna osvežitev - prinesla je med drugim tudi možnost odstranitve spodnjega sprednjega odbijača za boljšo prehodnost na terenu ter serijska elektronska sistema HDC ter Hill holder.
Jeepovi štirikolesni pogoni (vsi z reduktorjem!) so zanesljivi in uporabni. Osnovnejši sistem je Quadra Trac I (v paketu opreme Laredo z motorjem 3.7), bogatejši paket Overland ima sistem Quadra Drive II (
http://en.wikipedia.org/wiki/Quadra-Drive_II ).
Hibe GC WK so se nanašale na težave prednjih prem, probleme z elektroniko (prednji PDC, radijski sistemi), površinsko rjo na določenih mestih; večjih težav pa ni bilo.
Predlagam pogled k motorjem 3.0 CRD ob katerem bo Land Cruiser prejšnje generacije z najverjetneje 173 konjskim motorjem pravi počasnež.