Napisal/-a dreja Ne feb 13, 2011 7:29 pm
Mene pa iz predvsem tehnicnega in prakticnega vidika zanima primerjava (razlaga) klasicnega mehanskega LSD-ja in "elektronskih" diferencialov.
Ce sem prav razumel, elektronski diferenciali "zavirajo" kolo, ki se vrti hitreje. Enostavni sistemi imajo "on/off" zaviranje, naprednejsi pa zavirajo zvezno. To zaviranje potem povzroci, da se nasprotno kolo (bolj) zavrti.
Zanima me, kako je z navorom na posamezno kolo, ce primerjamo "elektronsko" zaporo z mehansko?
Po mojem razmisljanju se pri elektronski zapori dolocen del navora "trosi" na kolesu, ki ima stisnjene zavore, preostanek pa gre na nasprotno kolo ? Kako pa je pri mehanski ? So pri mehanski zapori potem izgube manjse, in dobijo kolesa vec navora ?
Pa se to...
Na usa forumu je uporabnik, ki je imel tudi Subaruja zelo kritiziral elektronsko zaporo pri Outlanderju pri voznji po zasnezeni avocesti: Po kolesnicah je vozil normalno, problem je nastal ob menjavi pasu, ko je bilo potrebno zvozit cez sneg na prehitevalni pas. Takrat je Outlander avtomatsko izgubil moc, medtem ko naj bi s Subarujem enostavno tak manever enostavno izvedel...