Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
tjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 04, 2008 10:10 pm

Subaru outback- dual range

Napisal/-a tjaz Ne maj 05, 2013 5:29 pm

Zdravo!
Postal sem ponosni lastnik Outbacka 2008. Ker je avto pripeljam iz španije si z navodili za uporabo ne morem pomagati nič. Na internetu sem sicer našel users manual vendar je namenjen za USA kjer pa ti modeli niso bili opremljeni z dual range transmition- tako da o tem v navodilih ne piše nič. Ker nikjer na internetu nisem našel točne razlage kaj to je, in kako se uporabja se obračam za vas. Sam si predstavljam da je to kot reduktor- da zmanšuje hitrost pri enakih obratih in povečuje navor? (lahko da sem brcnil v temo..). Najbolj me pa zanima kako se s tem pravilno upravlja. Predstavljam si, da se treba pred vklopom popolnoma ustavit, stisnit sklopko, vklučit dual range in lepo počasi naprej? ko ga hočem izklopit pa ravno obratno?
Prijatelji so mi rekli da se med vožnjo ne sme delat ostrih zavojev? (malo sumim da so reduktor pomešali z zaporo diferenciala?) kako pa je z menjavanjem brzin v tem načinu?
Hvala za razlago ;)
lp, t
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a čare Ne maj 05, 2013 5:32 pm

Reduktor vklopiš ko stojiš in potem normalno šaltaš ampak pol manj hitro greš.Se pravi v peti namesto 200 greš 100. to je to.
 
tjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 04, 2008 10:10 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a tjaz Ne maj 05, 2013 5:34 pm

kaj pa ostro zavijanje?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a čare Ne maj 05, 2013 5:52 pm

punim gasom brez problema.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a TOYOTA Ne maj 05, 2013 6:31 pm

Čestitam za nakup...zdej pa pridi k nam na subaru forum pokazat raketo, pa še veliko boš izvedel o avtu... :)
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
tjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 04, 2008 10:10 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a tjaz Ne maj 05, 2013 8:20 pm

za enkrat sem res zelo zadovoljen z nakupom! kateri forum pa imaš v mislih?
lp,t
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a TOYOTA Ne maj 05, 2013 8:38 pm

tjaz je napisal/-a:za enkrat sem res zelo zadovoljen z nakupom! kateri forum pa imaš v mislih?
lp,t



http://www.subaru-slo.net upam, da moderatorji ne bodo jezni :D
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
gore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:54 pm
Kraj: Kamnik

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a gore Če maj 09, 2013 7:00 am

Sedaj pa takoj na "naš" Subaru forum .... :D

Reduktor lahko vključiš/izključiš kar med vožnjo, brez problema.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a nebivedu Če maj 09, 2013 1:15 pm

Reduktor se lahko vklaplja in izklaplja do 120km/h (pohodiš sklopko in premakneš ročico). Pa ne probavat pri velikih hitrostih vklopit reduktorja, ker boš naliman na šipo spredaj.

Poanta reduktorja je recimo da spremeni razmerje v menjalniku in dobiš 5 kratkih prestav. Recimo za kako težko prikolico vlečt ali kaj podobnega.

Najlažje ga boš sprobal, če se boš postavil z avtom pred kak zelo strm klanec in se prvo odpelji brez reduktorja v ta klanec, potem pa ponovi vajo z vklopljenim reduktorjem. Tam se boš hitro prepričal kaj je reduktor in zakaj ga je dobro uporabljat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
tjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 04, 2008 10:10 pm

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a tjaz Če maj 09, 2013 8:14 pm

Super! Hvalal za odgovor! ;) sem ze preizkusil in dela super! vedno bolj navdusen sem nad novim avtom ;) Na subaru forum sem se pa že hotel registrirat, vendar mi ni poslalo potrditvenega emaila.. Sem že napisal mail administratorju pa že nekaj časa ni bilo nobenega odgovora.. :/
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a BoneS Pe maj 10, 2013 6:35 am

Cestitke za nakup. Vozilo pa le predstavi tudi tukaj 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a lisko To maj 14, 2013 11:41 pm

nebivedu je napisal/-a:Reduktor se lahko vklaplja in izklaplja do 120km/h (pohodiš sklopko in premakneš ročico). Pa ne probavat pri velikih hitrostih vklopit reduktorja, ker boš naliman na šipo spredaj.

Poanta reduktorja je recimo da spremeni razmerje v menjalniku in dobiš 5 kratkih prestav. Recimo za kako težko prikolico vlečt ali kaj podobnega.

Najlažje ga boš sprobal, če se boš postavil z avtom pred kak zelo strm klanec in se prvo odpelji brez reduktorja v ta klanec, potem pa ponovi vajo z vklopljenim reduktorjem. Tam se boš hitro prepričal kaj je reduktor in zakaj ga je dobro uporabljat.


Predstavi malo ta pogon. Ker če prav razumem imaš lahko v štartu vklopljen reduktor in potem ko prideš do pete prestave v reduktorjo samo preklopiš in imaš spet 5 prestav do končne hitrosti....
Mal nelogično vse skupaj ker potem bi imel tale subaru 10 prestav...

Aja čare za mojga:
Cestne prestave: 2000 obratov točno 100km/h v peti
Reduktor: 2000 obratov 40km/h
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Subaru outback- dual range

Napisal/-a nebivedu Sr maj 15, 2013 6:34 am

Sej imaš reduktor na avtu. Enako dela, le da imajo terenci hujše razmerje. Tvoje razmerje je recimo 1:2,5, subaru ima pa 1:1,33 in 1:1,2 (legacy, outback), 1:1,5 (forester, impreza) in 1:1,8 leone. Reduktor imajo samo 4WD subaruji NA (brez turbine), pa še to ne vsi.

Reduktor skrajša razmerje, da dobiš več navora v nižjih obratih. Normalno imaš 5 dolgih prestav, z vklopljenim reduktorjem se ti pa to razmerje zmanjša in dobiš 5 kratkih prestav. Uporabljaš eno ali drugo razmerje za vsako prestavo.
Poanta pri subaruju pa je ta, da lahko med vožnjo vklapljaš ali izklapljaš reduktor, kar pri terencu ne moreš. Terenca moraš ustavit, prestavit v reduktor in se voziš naprej. Pri subaruju to ni potrebno, voziš, prideš do klanca, pohodiš sklopko, vklopiš reduktor, spustiš sklopko in se pelješ naprej z zamenjanim razmerjem.
Zelo uporabno ko imaš kako težko prikolico za vlečt in je pred tabo hud klanec. Ker ti ni treba ustavljat.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov