Stran 1 od 1

Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 5:29 pm
Napisal/-a tjaz
Zdravo!
Postal sem ponosni lastnik Outbacka 2008. Ker je avto pripeljam iz španije si z navodili za uporabo ne morem pomagati nič. Na internetu sem sicer našel users manual vendar je namenjen za USA kjer pa ti modeli niso bili opremljeni z dual range transmition- tako da o tem v navodilih ne piše nič. Ker nikjer na internetu nisem našel točne razlage kaj to je, in kako se uporabja se obračam za vas. Sam si predstavljam da je to kot reduktor- da zmanšuje hitrost pri enakih obratih in povečuje navor? (lahko da sem brcnil v temo..). Najbolj me pa zanima kako se s tem pravilno upravlja. Predstavljam si, da se treba pred vklopom popolnoma ustavit, stisnit sklopko, vklučit dual range in lepo počasi naprej? ko ga hočem izklopit pa ravno obratno?
Prijatelji so mi rekli da se med vožnjo ne sme delat ostrih zavojev? (malo sumim da so reduktor pomešali z zaporo diferenciala?) kako pa je z menjavanjem brzin v tem načinu?
Hvala za razlago ;)
lp, t

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 5:32 pm
Napisal/-a čare
Reduktor vklopiš ko stojiš in potem normalno šaltaš ampak pol manj hitro greš.Se pravi v peti namesto 200 greš 100. to je to.

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 5:34 pm
Napisal/-a tjaz
kaj pa ostro zavijanje?

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 5:52 pm
Napisal/-a čare
punim gasom brez problema.

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 6:31 pm
Napisal/-a TOYOTA
Čestitam za nakup...zdej pa pridi k nam na subaru forum pokazat raketo, pa še veliko boš izvedel o avtu... :)

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 8:20 pm
Napisal/-a tjaz
za enkrat sem res zelo zadovoljen z nakupom! kateri forum pa imaš v mislih?
lp,t

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Ne maj 05, 2013 8:38 pm
Napisal/-a TOYOTA
tjaz je napisal/-a:za enkrat sem res zelo zadovoljen z nakupom! kateri forum pa imaš v mislih?
lp,t



http://www.subaru-slo.net upam, da moderatorji ne bodo jezni :D

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Če maj 09, 2013 7:00 am
Napisal/-a gore
Sedaj pa takoj na "naš" Subaru forum .... :D

Reduktor lahko vključiš/izključiš kar med vožnjo, brez problema.

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Če maj 09, 2013 1:15 pm
Napisal/-a nebivedu
Reduktor se lahko vklaplja in izklaplja do 120km/h (pohodiš sklopko in premakneš ročico). Pa ne probavat pri velikih hitrostih vklopit reduktorja, ker boš naliman na šipo spredaj.

Poanta reduktorja je recimo da spremeni razmerje v menjalniku in dobiš 5 kratkih prestav. Recimo za kako težko prikolico vlečt ali kaj podobnega.

Najlažje ga boš sprobal, če se boš postavil z avtom pred kak zelo strm klanec in se prvo odpelji brez reduktorja v ta klanec, potem pa ponovi vajo z vklopljenim reduktorjem. Tam se boš hitro prepričal kaj je reduktor in zakaj ga je dobro uporabljat.

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Če maj 09, 2013 8:14 pm
Napisal/-a tjaz
Super! Hvalal za odgovor! ;) sem ze preizkusil in dela super! vedno bolj navdusen sem nad novim avtom ;) Na subaru forum sem se pa že hotel registrirat, vendar mi ni poslalo potrditvenega emaila.. Sem že napisal mail administratorju pa že nekaj časa ni bilo nobenega odgovora.. :/

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Pe maj 10, 2013 6:35 am
Napisal/-a BoneS
Cestitke za nakup. Vozilo pa le predstavi tudi tukaj 8)

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: To maj 14, 2013 11:41 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Reduktor se lahko vklaplja in izklaplja do 120km/h (pohodiš sklopko in premakneš ročico). Pa ne probavat pri velikih hitrostih vklopit reduktorja, ker boš naliman na šipo spredaj.

Poanta reduktorja je recimo da spremeni razmerje v menjalniku in dobiš 5 kratkih prestav. Recimo za kako težko prikolico vlečt ali kaj podobnega.

Najlažje ga boš sprobal, če se boš postavil z avtom pred kak zelo strm klanec in se prvo odpelji brez reduktorja v ta klanec, potem pa ponovi vajo z vklopljenim reduktorjem. Tam se boš hitro prepričal kaj je reduktor in zakaj ga je dobro uporabljat.


Predstavi malo ta pogon. Ker če prav razumem imaš lahko v štartu vklopljen reduktor in potem ko prideš do pete prestave v reduktorjo samo preklopiš in imaš spet 5 prestav do končne hitrosti....
Mal nelogično vse skupaj ker potem bi imel tale subaru 10 prestav...

Aja čare za mojga:
Cestne prestave: 2000 obratov točno 100km/h v peti
Reduktor: 2000 obratov 40km/h

Re: Subaru outback- dual range

Objavljeno: Sr maj 15, 2013 6:34 am
Napisal/-a nebivedu
Sej imaš reduktor na avtu. Enako dela, le da imajo terenci hujše razmerje. Tvoje razmerje je recimo 1:2,5, subaru ima pa 1:1,33 in 1:1,2 (legacy, outback), 1:1,5 (forester, impreza) in 1:1,8 leone. Reduktor imajo samo 4WD subaruji NA (brez turbine), pa še to ne vsi.

Reduktor skrajša razmerje, da dobiš več navora v nižjih obratih. Normalno imaš 5 dolgih prestav, z vklopljenim reduktorjem se ti pa to razmerje zmanjša in dobiš 5 kratkih prestav. Uporabljaš eno ali drugo razmerje za vsako prestavo.
Poanta pri subaruju pa je ta, da lahko med vožnjo vklapljaš ali izklapljaš reduktor, kar pri terencu ne moreš. Terenca moraš ustavit, prestavit v reduktor in se voziš naprej. Pri subaruju to ni potrebno, voziš, prideš do klanca, pohodiš sklopko, vklopiš reduktor, spustiš sklopko in se pelješ naprej z zamenjanim razmerjem.
Zelo uporabno ko imaš kako težko prikolico za vlečt in je pred tabo hud klanec. Ker ti ni treba ustavljat.