Stran 1 od 1

CAN-AM Outlander 650 Max XT

Objavljeno: So avg 10, 2013 2:39 pm
Napisal/-a sraufff
Že takoj ob nakupu mototja so se začele težavr.
Motor nisem mogel registrirati motorja, ker mi niso predali homologacije vlečne kljuke, pri 4500 km mi je šel jermen za katerega je bila "kriv moj način vožnje" ( vozim se s cestnimi gumami samo po asfaltu na dolge ralacije ), zamenjali so tudi ključavnico za vžig motorja,
glavna napaka pa je problem z DPSom ( servo ) krmila.

Ko imam DPS na medium nasploh pa, ko je na maximum se krmilo otrdi in motorja ni mogoče voziti. To se zgodi že po nekaj minutah vožnje. Zgodilo se mi je celo to, da ovinka nisem mogel speljati in sem z motorjem prišel na nasprotni vozni pas. Na srečo nasproti ni bilo nobenega avtomobila.

Ta motor je smrtno nevaren.

V Ski & Sea za ta problem "prvič" slišijo, ne odpravijo napake, se zgovarjajo na vse mogoče faktorje, po dolgem času pa so se začeli braniti s tem, da se nad 5 km/h to dogaja, ker je to tovarniški podatek.
Halo ?
Je ta motor narejen samo za na pivo do prvega bifeja ?

S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma.
Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust.
V kateri resni firmi si kaj takega dovolijo !

Od Skea & Sea ni nobenega odgovora več, za njih je glavno samo to, da stranka kupi motor, problemi so pa strankin problem.

Ima še kdo problem z DPSom in kako ga rešiti ter neresnost Ske & Sea ?

Re: CAN-AM Outlander 650 Max XT

Objavljeno: So avg 10, 2013 2:51 pm
Napisal/-a yashica
Tole diši po tem:

"My first post. I have a 650 Outlander Max and had my power steering fail within first 3 hours of break-in ridding in easy conditions with no mud or water trails. I shut it down and restarted it and power steering worked for about 3 seconds and failed again. I took it to the dealer and he hooked it to the computer and said their were no software updates available for it but that the computer showed a message to replace the DPS unit. He said he had another unit about 30 days ago with this same code and they replaced the DPS unit but that didn't fix the problem. He said the power steering unit is working via magnets and that the main wiring harness was picking up a magnetic field by being too close to the coil (or coil wire?) on the engine and adversely affecting the DPS unit. The solution was to unplug the main wiring harness and reroute it away from the engine with as much distance from the engine as possible and secure the wiring harness with a nylon tie to maintain the separation. He said it fixed the other Outlander and he would try that on mine before he replaced the DPS unit. He had it fixed that afternoon and I have not had any issues with it since then"

http://www.can-amforum.com/forums/can-a ... eeded.html

Re: CAN-AM Outlander 650 Max XT

Objavljeno: To avg 13, 2013 9:22 pm
Napisal/-a sraufff
Zaenkrat hvala za odgovor.

Ker od Ski & Sea ni nobenega odgovora sem na žalost zadevo že predal odvetniku.

Kako se bo situacija glede rešitve tega tehničnega ( ne pravnega ) problema razvijala vam takoj sporočim.

Re: CAN-AM Outlander 650 Max XT

Objavljeno: Po avg 19, 2013 8:36 am
Napisal/-a jack86
Temo si bom izposodil, gre za enaki model 4-kolesnika, kot ga omenja avtor.

Jaz imam probleme pri "menjalniku". V H, L ter N se da nekako normalno preklopiti, medtem ko z veliko muko prestavim v R. Do P pa ročice sploh ne morem potisniti. Vodilo do menjalnika sem preveril, deluje brez zatikanja, nikjer ni nikakršne veje oz. tujka, da bi fizično oviral preklop med prestavami.

Je kdo imel tako izkušnjo?


Lp, J

Re: CAN-AM Outlander 650 Max XT

Objavljeno: Pe avg 23, 2013 9:56 pm
Napisal/-a sraufff
Glede prestavne ročice ti lahko povem samo to, kar mi je rekel tip na Španovem servisu. Motor moraš malo "poguncati" naprej in nazaj in ročica bo skočila v želeno odprtino. Sliši se noro, toda to naj bi bila "vrhunska" Can-Am tehnologija. :D

Re: CAN-AM Outlander 650 Max XT

Objavljeno: Pe okt 11, 2013 6:58 pm
Napisal/-a sraufff
Res lahko pohvalim Ski & Sea.
Fantje so se potrudili in ugotovili napako.

Po servisu DPS na poziciji MIN deluje normalno, motor je bolj vodljiv, krmilo je mehkejše. Glede na prejšnje stanje, ko motorja na MIN ni bilo mogoče tako voziti, je sedaj vožnja na tej poziciji bistveno boljša kot prej.
Na poziciji MED z DPS zaenkrat nimam problemov, moram pa motor testirati še na ovinkasti cesti.
Ko sem motor prevzel na servisu so mi zagotovili, da naj bi DPS na poziciji MAX deloval normalno, tudi pri večjih hitrostih, vendar napaka se še vedno ponavlja.