SsLak je napisal/-a:Prodajalec na šalterju mi zatrjuje da garancijski rok popravila ni 45 dni , temveč !! 45 DELOVNIH DNI
SsLak je napisal/-a:...Po popravilu okvare je telefon prišel nazaj z drugo okvaro. ...Po pregledu telefona pri operaterju ugotovim da napaka ki je bila povzročena z njihove strani ni bila odpravljena. Telefon ponovno poslan na servis.
Hakelc: Telefon je na popravilu že v skupnem roku 53ih dni. Za odpravo obeh napak ( napake ki sem jo odkril jaz in napako povzročene s strani serviserja).
V Zakonu o varstvu potrošnikov piše:
...Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek...
...in če tudi...se mi te dve napaki v garancijskem roku ne seštevata...
SsLak je napisal/-a:Lep pozdrav !
Zanima me vaše mnenje/izkušnje s sledečim problemom.
Mesec in pol star telefon višjega cenovnega razreda sem nesel na servis k operaterju. Po popravilu okvare je telefon prišel nazaj z drugo okvaro. Telefon je bil poslan nazaj.
Po nekem času dobim sms da je telefon popravljen naj ga prevzamem. Po pregledu telefona pri operaterju ugotovim da napaka ki je bila povzročena z njihove strani ni bila odpravljena. Telefon ponovno poslan na servis.
Hakelc: Telefon je na popravilu že v skupnem roku 53ih dni. Za odpravo obeh napak ( napake ki sem jo odkril jaz in napako povzročene s strani serviserja).
V Zakonu o varstvu potrošnikov piše:
...Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek...
Prodajalec na šalterju mi zatrjuje da garancijski rok popravila ni 45 dni , temveč !! 45 DELOVNIH DNI...in če tudi...se mi te dve napaki v garancijskem roku ne seštevata...Po komentarju da so čisto neresni in še kakšni sočni sem odšel iz stavbe.
Zanima me vaše mnenje in nasveti preden se obrnem na Tržni inšpektorat in Zavod za varstvo potrošnikov.
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov