Stran 1 od 1

Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: So dec 13, 2014 1:28 pm
Napisal/-a SsLak
Lep pozdrav !
Zanima me vaše mnenje/izkušnje s sledečim problemom.

Mesec in pol star telefon višjega cenovnega razreda sem nesel na servis k operaterju. Po popravilu okvare je telefon prišel nazaj z drugo okvaro. Telefon je bil poslan nazaj.
Po nekem času dobim sms da je telefon popravljen naj ga prevzamem. Po pregledu telefona pri operaterju ugotovim da napaka ki je bila povzročena z njihove strani ni bila odpravljena. Telefon ponovno poslan na servis.

Hakelc: Telefon je na popravilu že v skupnem roku 53ih dni. Za odpravo obeh napak ( napake ki sem jo odkril jaz in napako povzročene s strani serviserja).
V Zakonu o varstvu potrošnikov piše:

...Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek...

Prodajalec na šalterju mi zatrjuje da garancijski rok popravila ni 45 dni , temveč !! 45 DELOVNIH DNI...in če tudi...se mi te dve napaki v garancijskem roku ne seštevata...Po komentarju da so čisto neresni in še kakšni sočni sem odšel iz stavbe.

Zanima me vaše mnenje in nasveti preden se obrnem na Tržni inšpektorat in Zavod za varstvo potrošnikov.

LP

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: So dec 13, 2014 7:25 pm
Napisal/-a ejsim
Meni zadeva deluje dokaj preprosta, in sicer:

- Sklicujes se na Zakon o varstvu potrosnikov http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513#
- Nadaljno se sklicujes na 21.b in 21.c clen.

Torej, nov telefon ali odstop, povracilo kupnine in se obracunas stroske. 45 dni je 45 dni in ni delovnih nikjer vmes.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: So dec 13, 2014 7:45 pm
Napisal/-a yashica
SsLak je napisal/-a:Prodajalec na šalterju mi zatrjuje da garancijski rok popravila ni 45 dni , temveč !! 45 DELOVNIH DNI

Sem prepričan, da preklemano dobro ve, da se v 45 dnevni rok štejejo vsi dnevi. S tem mislim tudi vikende (sobota ,nedelja), ravno tako prazniki.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: So dec 13, 2014 7:48 pm
Napisal/-a Gosic
Po napisanem sodeč gre za TopTime?

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: So dec 13, 2014 8:13 pm
Napisal/-a ejsim
Dejansko predlagam, da jim napises mail, napises zakon na katerega se sklicujes ter clene in jim eventuelno predlagas, da ti v roku 2-3 dni pripravijo nov tel., da ga bos prsel iskat.

Verjetno bo hitreje kot pa preko inspektorata. Pa se tolko si dejansko fer da jih sploh ne prijavis. Mogoce uspes dobiti nov tel se isti dan. V nasprotnem primeru pa kak TV pa se inspektorat.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Ne dec 14, 2014 12:29 am
Napisal/-a myster
To so men tudi bluzili. Sm jim vrgu pred nos garancijski listek in vprasal kje pise o kaksnih delovih dneh...zagrozil z inspekcijo za varstvo potrosnikov in smo hitr razcistli...probajo pac kerga nategnat....

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Ne dec 14, 2014 12:56 am
Napisal/-a esem
SsLak je napisal/-a:...Po popravilu okvare je telefon prišel nazaj z drugo okvaro. ...Po pregledu telefona pri operaterju ugotovim da napaka ki je bila povzročena z njihove strani ni bila odpravljena. Telefon ponovno poslan na servis.

Hakelc: Telefon je na popravilu že v skupnem roku 53ih dni. Za odpravo obeh napak ( napake ki sem jo odkril jaz in napako povzročene s strani serviserja).
V Zakonu o varstvu potrošnikov piše:

...Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek...


...in če tudi...se mi te dve napaki v garancijskem roku ne seštevata...


To o 45 delovnih je jasno in so že drugi povedali.

Se pa bojim, da ta drugi del ni tako enoznačen - vsaj v tvoj prid ne. Šteje se 45 dni od prijave napake pri njihovem prevzemu na servis in teh 45 dni velja za začetno prijavo napake, ki pa so jo "pravočasno" sanirali. "Skupni rok" (iz zakona) ne velja za obe napaki (bi veljal edino, če bi na obe opozoril prvič) - ker na začetku "druge" napake nisi prijavil, saj je še ni bilo - velja za eventuelno večkratno popravljanje prve napake! Če se vmes oz ob tvojem prevzemu pojavi nova napaka (ki ni :!: posledica ali nadaljevanje prvotne), je to nekaj novega in začne spet teči 45-dnevni rok - seveda od začetka. Žal je verjetno res tako. :?:

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Ne dec 14, 2014 1:56 am
Napisal/-a DePalmo
Tako kot je esem napisal. Pri vsaki napaki oz. pri vsakem novem popravilu se 45 dnevni rok začne šteti od začetka, tako da žal, ni še preteklo 53 "skupnih" dni. In vrjemi, da ko bo prišel 44 dan, bo telefon spet "popravljen" ali pa kot sem bral o nekem servisu za Nokie (žal pozabil točno ime tako da nebom nič trdil za kero podjetje gre - če koga res zanima, naj pogugla), bojo našli v telefonu vlago oz. vodo in zavrnili garancijo.

Aja, pozabil sem še tole: ko gre telefon na (mislim da - naj se preveri zakon) četrto popravilo in tudi ni uspešno, si opravičen do nove naprave ali povrnitve kupnine.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Ne dec 14, 2014 7:41 am
Napisal/-a kljukec
Sam sem pri sony-u dosegel, da so mi vrnili denar - preko telekoma seveda - 45 dni velja zgolj za isto napaka - pri meni se je enako dogajalo z aparatom non stop. hec je da ker je telefon služben, mora biti 45 dni na servisu v 6 mesecih - kar je praktično nemogoče, nato sem popizdil in dosegel povračilo denarja ;)

Kdaj telefon sprejmejo na servisu je za potrošnika popolnoma nerelavantno, važno je, kdaj ga odda. Kaj je s telefonom narobe, je prav tako nerelavantno (po mojem) važno je kakšna napaka se pojavlja. Sam sem opozoril, ko sem ga dal zadnjič na servis, da bomo prekoračili rok, nato pa ga nisem želel sprejeti nazaj ;) - na koncu se je nekako izšlo, da sem dobil nazaj 100% kupnino, in sem nabavil drug Samsungov ;) aparat

lp

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Če dec 18, 2014 4:44 pm
Napisal/-a tr00per
ostalih komentarjev nisem bral, ti pa lahko posredujem mojo izkušnjo: pred leti sem imel s telefoni veliko problemov, največ s Sony Ericsson k700i. Kakšna je bila okvara sem sicer že pozabil, telefon pa je bil kar nekajkrat na servisu, na koncu pa sem enostavno poklical direkt na servis in preko njih zahteval (o tonu in besedišču, ki sem ga uporabil nebi...) nov mobilni aparat in ga tudi dobil.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Če dec 18, 2014 5:20 pm
Napisal/-a knt
Jaz sem imel leta nazaj probleme z leto staro Nokio.

Prvič na servisu... nazaj v enakem stanju.

Posnel video na katerem se vidi napaka.
Drugič na servisu... nazaj z novo baterija.. napaka ni bila odpravljena.

Napisal "ljubezensko" pismo (email) na Teleray in jim lepo razložil celotno zgodbo in da naslednji gsm sigurno ne bo Nokia zaradi servisa.

No.. in me je poklical šef servisa in me prosil, da pošljem njemu osebno vse skupaj.
Po nekaj tednih sem dobil nov telefon z novo garancijo.

Verjetno je samo potrebno s pravimi argumenti na pravi naslov... vendar včasih traja.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Če dec 18, 2014 5:25 pm
Napisal/-a tr00per
je pa tud odvisno od servisa an.... sem imel nekaj let kasneje težavo z blackberry-jem, crknla navigacijska tipka, posredoval na servis, čez 2 tedna dobil nov aparat.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Pe dec 19, 2014 2:57 pm
Napisal/-a arijan
Kolikor sem bral te zakone, je potrebno pazit na katere napake se lahko sklicuješ. V primeru da sam odneseš telefon na servis, izgubiš določene pravice. Tako da je boljše odnest telefon, tam kjer je bil kupljen, ker se potem na njih pritožiš in od njih zahtevaš vračilo kupnine, zamenjavo ali kaj drugega.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Pe dec 19, 2014 8:05 pm
Napisal/-a IcEm4n
In kaka razlika je? V vsakem primeru pride do istega uradnega serviserja (razen, če jih je več).
Ok, ne rečem, če gre za frišno kupljen nov telefon, ne pa za mesec in pol star telefon.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Po dec 22, 2014 11:09 am
Napisal/-a darkside
To da izgubiš pravice pa ne verjamem. oz. katere pravice bi pa naj izgubil?

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Po dec 22, 2014 11:49 am
Napisal/-a arijan
To je bilo ko sem se sam rabil nekaj glede garancije, je pa več kot eno leto tega.
Ne da izgubiš pravice dobit nov telefon, če je v okvari, samo da se ne moreš sklicevat na nekaj. Sem iskal, pa nisem našel kje sem to prebral.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Po dec 22, 2014 12:44 pm
Napisal/-a tr00per
dala, kazala....edino kar je, če daš ti telefon na prodajnem mestu na servis, ti operater ponudi nadomestni aparat. Pa kak dan več traja preden ga nazaj dobiš..

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Po dec 22, 2014 1:15 pm
Napisal/-a darkside
ti se lahko sklicuješ na vse kar je možno če kaj ni v redu.
aja, je pa res da če dap na servis ni nujno da dobiš nadomestni telefon.

Re: Garancijski rok popravila telefona

Objavljeno: Po dec 22, 2014 2:24 pm
Napisal/-a mavrica
SsLak je napisal/-a:Lep pozdrav !
Zanima me vaše mnenje/izkušnje s sledečim problemom.

Mesec in pol star telefon višjega cenovnega razreda sem nesel na servis k operaterju. Po popravilu okvare je telefon prišel nazaj z drugo okvaro. Telefon je bil poslan nazaj.
Po nekem času dobim sms da je telefon popravljen naj ga prevzamem. Po pregledu telefona pri operaterju ugotovim da napaka ki je bila povzročena z njihove strani ni bila odpravljena. Telefon ponovno poslan na servis.

Hakelc: Telefon je na popravilu že v skupnem roku 53ih dni. Za odpravo obeh napak ( napake ki sem jo odkril jaz in napako povzročene s strani serviserja).
V Zakonu o varstvu potrošnikov piše:

...Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek...

Prodajalec na šalterju mi zatrjuje da garancijski rok popravila ni 45 dni , temveč !! 45 DELOVNIH DNI...in če tudi...se mi te dve napaki v garancijskem roku ne seštevata...Po komentarju da so čisto neresni in še kakšni sočni sem odšel iz stavbe.

Zanima me vaše mnenje in nasveti preden se obrnem na Tržni inšpektorat in Zavod za varstvo potrošnikov.

LP


Če začnejo prodajalci napletati neumnosti, potem se takoj premislim in namesto novega izdelka zahtevam povračilo denarja. Tak prodajalec si ne zasluži prometa na moj račun. Če si na licu mesta ugotovil napako ob prevzemu, tudi če je nova napaka, potem rok teče dalje, saj izdelka uradno nisi prevzel.

Povej nam, kateri telefon in kateri servis. Resne firme ne komplicirajo!