Vprašanja (avtomobilizem, fizika)
Objavljeno: So dec 05, 2015 6:16 pm
Najhitrejša spletna stran
https://www.avtomobilizem.com/forum/
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=105737
sašo5 je napisal/-a:zadnje je 100%-no DA
Klamzi je napisal/-a:Dobra vprašanja, čeprav so nekatera lahko dvostranska. Kot prvo si je treba razjasnit kaj je kotalni upor, odpor, trenje, koeficient,... Zate je najbolje da si te pojme razčistiš, ter po svoje rešiš vprašalnik, ter zraven ustrezno argumentiraš, pa čeprav ni potrebno. Še prej tukaj objavi, pa ti bomo potem dalje pomagali ali pa te morebiti popravli
lizard je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:zadnje je 100%-no DA
Če bi to bile res, bi zavorna pot na mokri cesti bila krajša kot na suhi. Pravtako bi potem na mokri cesti avto imel krajši čas pospeševanja. Koeficient trenja je na mokri cesti torej manjši, kar v praksi pomeni, da je oprijem slabši.
acinho je napisal/-a:Ne vem, če je za najvišjo hitrost potrebna največja moč? Kvečjemu najvišji obrati, kar pa po moji logiki ni (vsaj ponavadi) enako največji moči. Če ma avto deklarirano max moč pri 5400rpm, bo pri recimo 6000rpm že krepko pod max močjo, a avto bo šel vseeno hitreje kot prej.
dzuro.na.izi je napisal/-a:3. Pri sistemu kolo/tirnica so kotalni odpori manjši kot pri sistemu pnevmatika/cestišče? NE
Spet če gledamo isto tabelo je odgovor NE.