Stran 1 od 1

Nejasnost

Objavljeno: So maj 08, 2004 2:42 pm
Napisal/-a lisko
No ne vem kam bi dal to temo ampak sem se odločil da jo dam sem. Ma pa sicer veze s tehničnim. In sicer do zdej na novem pregledu še nisem bil (merjenje emisij) Ampak kok je men znano ti meri tudi obrate motorja a ne? No in če jih meri kam prikljopi merilnik? Edino kaj mi pade na pamet je alternator.Ampak tle pa se pojavi vprašanje oz. problem. Kaj če maš alternator zjeban? Rečmo da ti luči utripajo? Napetost mi skače od 11.3 pa do 14V ampak me niti ne moti tko. Res da luči mal utripajo ampak dla pa zadovoljivo.Polni normalno in vse. Sam zanima me kaj bo na tehničnem? Bojo oenmu tam obrati skakal za 1000RPM???

Če tema ni primerna za sem jo prosim prestavte.
LP

Objavljeno: So maj 08, 2004 3:20 pm
Napisal/-a ule
Za merjenje obratov se priklopi kar na akumulator. Tam ti pomoje meri frekvenco ki se pojavlja z delovanjem alternatorja, Da bi pa meru nihanje napetosti pa pomoje ne, tako da nihanje napetosti nebi smelo predstavljeti kakega problema.
Tako si jaz predstavljam to, če pa se motim pa naj kdo drug pove....

Objavljeno: So maj 08, 2004 4:48 pm
Napisal/-a NoName
indeed.. na avto ti prklop tri 'sonde'
1x dve zici direkt na accu, kjer meri verjetno obrate, etc...
1x ena sonda, k jo je primagnetil na pokrov izpusnega kolektorja (ne vem zakaj je blo to dobr)
1x sonda v auspuhu (tam ocitno meri pline/saje)

Objavljeno: Ne maj 09, 2004 6:06 pm
Napisal/-a ule
Eni pravijo da jim porine še sondo za merjenje temperature olja kar skozi cevko v kateri je tista palica za merjenje nivoja olja. Meni ni nič na kolektor limal, niti sonde za temperaturo olja tlačil noter. Samo priklop na aku ter sonda v izpuh.

Objavljeno: Po maj 10, 2004 10:57 am
Napisal/-a NoName
mislim da mi je to v olje porinal na dizlu pred kakim mescem...

Objavljeno: Po maj 10, 2004 12:39 pm
Napisal/-a lisko
Ja oki to mi je jasn kaj vse meri pa kak..... sam napetost men prav niha in to tko da luči utripajo kot stroboskopke:) Po neki električarski logiki tudi frekvenca niha.Saj na trenutke izkljaplja alternator torej tudi frekvenca niha. In po taki logiki oni tam ne bo mogu določit obratov.
Zdej pa me zanima kaj mi bo reku. ALi me bo nagnal porihtat to..... al pa se bo mal zajebavu? Ker polni pa normalno. Oziroma z izjemo utripajočih luči ni drugih težav.

Objavljeno: Po maj 10, 2004 2:44 pm
Napisal/-a ule
A si poizkusil izmeriti napetost direktno na akumulatorju? Lahko da te stikalo za luči kaj zafrkava (obrabljeni kontakti....)

Objavljeno: Po maj 10, 2004 2:56 pm
Napisal/-a NoName
lisko, po mojem se nimas nic bat.. men tud alternator polni normalno, zadnje luci pa sm opazu da mi pod prostim tekom brlijo.. oz.. se vidi kot da jim zmanjka napetosti.... pozicije, rikverc luci, verjetn tud bremze pa meglenke, ampak nism sigurn... no.. ce sm js pred enim tednom prsu cez tehnicnega s takim avtom, bos ti tud zdj s tvojim traktorjem.

Objavljeno: Po maj 10, 2004 10:22 pm
Napisal/-a lisko
NoName...... p vsakmu avtu luči pod prostim tekom rahlo brnijo ker alternator nima dovolj obratov da bi proizvedel dost napetosti.

Ule: Ves štrom u avtu utripa :) meril pa sem na akku ja.

Objavljeno: Po maj 10, 2004 10:45 pm
Napisal/-a ule
Zamenjaj alternator

Objavljeno: Po maj 10, 2004 11:10 pm
Napisal/-a _VeNoM_
hehe oni bojo men sam neki druzga merl!!


čene pa pokažem od policije IZREDn teh pregled :twisted: :twisted: :twisted: