Stran 1 od 1
prosil bi za pomoč pri prevodu---velika slika.
Objavljeno: Če jan 27, 2005 5:06 pm
Napisal/-a vepar
ker o nemščini nimam pojma ter sem se zdej eno uro matral z slovarji pa šezmeri nimam pojma
bi prosu če bi bil kdo tko dobr pa mi tole prevedu.
lahko dobesedno al pa tud mal po svoje sm tolk da vse zvem.
rabim pa to kr piše po številkah ter tisto----fertik al kaj je.
hvala

Objavljeno: Če jan 27, 2005 5:45 pm
Napisal/-a vepar
ni nobenga k b mal šprahen zi dojč?
Objavljeno: Če jan 27, 2005 6:30 pm
Napisal/-a mistervegas
če boš duže čako se bo že en najšo. lahko ti večer naredim prevod, zaj nimam časa
Objavljeno: Če jan 27, 2005 9:43 pm
Napisal/-a mistervegas
1. Plus pa minus od akumulatora odkllopit
2. Poisci sensor za zračni filter (IAT-sensor) kateri se bi mogo nahajat direkt na zračnem filtru oz. na dohodni zračni cevi (ki prihaja zrak od zunaj)
3. to bi mogu bit tist sensor kateri meri temperaturo zračnega filta (zunanjo temperaturo) in oddaja signal ECMu ECUju.
4. Ko držis sensor v rokah bi mogel videt 2 mali luknjici na zgornji strani.
5. vzemes upor in ga vtaknes v obe lukinji, če potrebno prilagodis upor (zvijes nogice)
6. če potrebno vzameš isolirtrak in ga zalepiš
7. na koncu spet vse kable daš kot so bli( plus in minus od akumulatorja)
Objavljeno: Pe jan 28, 2005 12:14 am
Napisal/-a mistervegas
pri fertig pa pise da lahko pri enih avtah zgodi da mores upor zalotat na belo, vijolčni kabel in ga skrajšat ?! če stekari več nebi pasali skup se lahko upor ? skrajša
kaj bi naj tota zadeva sploh koristla =?=
Objavljeno: Pe jan 28, 2005 2:57 pm
Napisal/-a vepar
hvala za prevod!
ta zadeva naj bi pretentala računalnik, da je vstopna temperatura zraka dosti nižja, in stem avto posledično doda več bencina v mešanico
posledično je večja poraba 1-2l /100km pa obljubljajo celo do 25KM
v te konje sicer dvomim ampk neki pa more bit na tem če pride več bencina v motor.