Stran 1 od 1
Predelava Avtomatika
Objavljeno: To feb 08, 2005 5:49 am
Napisal/-a mare23
Na koliko je že potrebno stružiti cilinder za 60ccm????
LP, Mare23
Objavljeno: To feb 08, 2005 7:42 am
Napisal/-a Nace
Pri apn6 je potrebno brusiti cilinder na 42mm, če hočeš dobiti 60ccm. Mislim, da je pri avtomatiku isto.
Objavljeno: To feb 08, 2005 9:57 am
Napisal/-a andrej777
Sem tole prebral pa sem se neki spomnu. Ka mislte da bi lahko v teh delavncah kjer brusjo te celindre prerezal celinder da bi ga po dolžini skrajšali pa še neki porezal. Neki eksperimentiram pa sem dal en star celinder od škode v avtogalant NM ker kolega dol dela če bi lahko to nardil pa so rekl da je pretrd in se je začela notranja plast kar po koščkah stran lomt. Rabu bi da bi ga skrajšali pol pa še na pol prerezali tako da bi ostala dva polkroga samo s tem da bi bil en večji kot drug.
Objavljeno: To feb 08, 2005 10:27 am
Napisal/-a tomosaki
Nace je napisal/-a:Pri apn6 je potrebno brusiti cilinder na 42mm, če hočeš dobiti 60ccm. Mislim, da je pri avtomatiku isto.
Ja, pri avtomatiku je treba isto brusiti na 42mm da bo 60ccm.

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:09 am
Napisal/-a Gricko
samo to ni dobra ideja!!!
avtomatik ima že tako dost tanek cilinder in če ga zbrusiš na 42 rata zelo tanek, kar vodi do pregrevanja (zaribanja), njegova "velika

ops: " hladilna rebra pu tudi ne pripomorejo k dobremu hlajenju!!
za avtomatika je cca 40 bat čist vredu (L seveda), pa mal znižaš glavo, pa kanale odpreš pa si na podobni hitrosti!!
Obvezno pa boljše olje kot je dvotaktol od petrola!!!
Objavljeno: To feb 08, 2005 11:17 am
Napisal/-a salesky
Pa tud ojnica ti nebo zdržala teh naporov! Rajši kot so ti predlagal, brusi do max 40 in dej not L-kota in pobrusi kanale.
LP
Objavljeno: To feb 08, 2005 11:39 am
Napisal/-a Ceri
Ma zakaj bi brusli sploh. Če je motor narejen tako kot je potrebno ga ni treba brusiti nič, samo kadar je prevelka obraba, pa še takrat za najnižjo možno povečanje (iz 38 na 38.5 in tako naprej). Potrebno je obdelat kanale, izpuh in konkreten uplinjač (+ nekaj cukerčkov) pa ne potrebuješ nobenih brusov || izkušnje.press. Jst mam avtomatika na 38.5 batu pa gre ko satan.
Objavljeno: To feb 08, 2005 12:10 pm
Napisal/-a PiNkZ PoWeR
jaz sem mel na mojem avtomatiku 40 L bat brušene kanale... itd itd.... moped šel ko perasica.... razn pregreval se je ko sto satanov........
Drugač pa predelave ki sem izelal na mojem avtomatiku:
-menjal bat dal 40L noter menjal stran kjer je magnet sem dal gor peresa od APN-a in pokrov od APN-a pa pokrov od APN-a mal predelal tko da je pasal... in je hladilo....
-dal amotizerje od ATX-a, spredaj vilice od APN-a...
kolesa so bile litke od AVTOMATIKA... Slide gumica spredaj... od zadaj cross guma....
-auspuh mislim zadnji lonec od Yugota...
-maska predelana iz okrogle luči je prišla 4 kotna....
-stranski boki so bili od novega avtomatika....
-blinkerji od ATX-a..
-potem pa nakoncu ko je zmanjkal idej pa zobnik od Specialke tak oldi motor.... vleklo ko p*****a šlo pa nikam.... aja če vas zanima luknje niso pasale na na kolo ampak smo morali mal rezat....
in to je to...
da prištejem da je 2x kuplonga zružla...
4x bat šel....
2x elektronka šla....
u glavnem mel sem 4 avtomatike...
in enga ATX-a z BT opremo (mašina, maska in vso plastiko od BT-ja... balanca pa od Specilake....)
:P
Objavljeno: To feb 08, 2005 2:44 pm
Napisal/-a salesky
Pr nas pa je blo popularno na avtomatika mašino od ELEKTRONIKA dajat gor!

STari to je letelo, samo je mogu vsaketolk menjat okvir ker ga je zvijalo

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 7:36 am
Napisal/-a PiNkZ PoWeR

ta je dobra sam mašino sem reku da pustim stock... razn celinder pa bat to je terpel...
sem pa potem mel enga avtomatika sem mel not 39L bat pa na mesca sem mogu menjavat bat ker je obročke lomlo pa zabijalo v bat.. nesem celinder na struženje zarad risov če so nastali ali pa če je kje zvit pa mi oni reče da je cel cilinder... okey sem reku.... spet bat nov in spet 2 mesca... in to tak 5krat pa mi že oni reče čuj ne delaj se norca ti pa ta tvoj cilinder....