Stran 1 od 1

skuter

Objavljeno: Po mar 20, 2006 10:49 pm
Napisal/-a kljukec
vem da ne spada pod avtomobilizem sam me zanima če obstaja kakšen 4 taktni vodno hlajen skuter- 49ccm
4 taktni mn smrdi- vodno hlajen se mi zdi pa mal tišji ;)
k jst sm najdu sam 2 takne vodno ali zračno hlajene in 4 takte zračno hlajene
lp

Re: skuter

Objavljeno: Po mar 20, 2006 11:00 pm
Napisal/-a Slide
kljukec je napisal/-a:vem da ne spada pod avtomobilizem sam me zanima če obstaja kakšen 4 taktni vodno hlajen skuter- 49ccm
4 taktni mn smrdi- vodno hlajen se mi zdi pa mal tišji ;)
k jst sm najdu sam 2 takne vodno ali zračno hlajene in 4 takte zračno hlajene
lp


Če ne drugega, mislim da so ti korejski takšni... 4-takt so ziher, ne vem pa če so vodno hlajeni. Je kakšen poseben razlog da nočeš zračno hlajenega?

Re: skuter

Objavljeno: To mar 21, 2006 12:07 am
Napisal/-a kljukec
Slide je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:vem da ne spada pod avtomobilizem sam me zanima če obstaja kakšen 4 taktni vodno hlajen skuter- 49ccm
4 taktni mn smrdi- vodno hlajen se mi zdi pa mal tišji ;)
k jst sm najdu sam 2 takne vodno ali zračno hlajene in 4 takte zračno hlajene
lp


Če ne drugega, mislim da so ti korejski takšni... 4-takt so ziher, ne vem pa če so vodno hlajeni. Je kakšen poseben razlog da nočeš zračno hlajenega?

kokr jst vem je vodni bolš
če se motm me popravte
lp

Objavljeno: To mar 21, 2006 12:43 am
Napisal/-a AXioN
Glede glasnosti je kar priblizno isto, nevem zakaj naj bi bla sploh razlika.. Drugace pa ce kupujes 4taktni skuter(49ccm), je ze vseeno ce kupis unga na elektriko, ker sta obadva enako hitra.. :roll: ;)
Za 4t nebivedu, pri 2t, pa vem da so LC mal mocnejsi kot AC..

Objavljeno: To mar 21, 2006 11:26 am
Napisal/-a DoubleG
To ti pa res nikamor ne bo šlo. Pa še frizirat nimaš kej. Na 2T sam fukneš auspuh pa se pelješ hitreje. Karkoli spremeniš, magar vredno za jurja pa bolj leti. Ko bi blo vsaj pri avtu tako :)

Objavljeno: To mar 21, 2006 12:28 pm
Napisal/-a Slide
Če bi kupoval skuter za dirke in ne za lagodno vožnjo, bi verjetno povedal in bi posegel po čem ustrezno močnem. Tistih zakonsko dovoljenih 50kmh itak doseže brez problema, pospeški niso bistveno slabši od zadušenega dvotaktnika, zvok pa je bistveno prijetnejši(vsaj jaz sem se v mladosti že pošteno najedel 2taktne "motorke")
Navadno so vodno hlajeni skuterji malenksto tišji(vodno hlajen valj pač bolje izolira trušč motorja, kot "odprt" zračno hlajen) ter manj občutljivi na pregrevanje, a tudi dražji.

Objavljeno: To mar 21, 2006 1:22 pm
Napisal/-a AXioN
V teoriji ti dam prav, samo v praksi je mal drugace, o 4t res nimam pojma, o 2t ti pa lahko povem na primeru(gilera runner/stalker), da imata(vsaj mela sta) oba ista izpuha(pa se ta je kompatibilen z P nrg, P typhoon in P Zip), in da se tisti malenkostni zvok AC motorja, ne slisi tudi v prostem teku..

Objavljeno: To mar 21, 2006 2:20 pm
Napisal/-a bass
Žal ti bo, če boš kupil 50ccm. 45km/h max :roll:
Pa z biciklom te bo vsak prehitu. hehe

Jst osebno bi vzel al kako staro vespo mal močnejšo, al pa gilero runner 180 - TO pa že potegne. Če nimaš izpita ga pa pač nardiš ;) (bo treba enkrat) Ker 50 kubični nimajo 0 ampak 0000 pospeška, da o top speedu ne govorim. Če se ti pa gre sam za nek transport pa kupi kolo. Bo še dobr zate mal muvat.

Objavljeno: To mar 21, 2006 8:08 pm
Napisal/-a AXioN
lenivec je napisal/-a:lol
da 50ccm nikamor negre :)

skuterčki grejo šepreveč za po mestu


Seveda grejo, sam mislm da je neka razlika med 50ccm z malossi 50kit predelavo, kot pa kksnim serijskim 50ccm CPU/daelim (ja j***a SO), k se po ravnem ne gre 50km/h, s klanca se pa itak se drek kotali..

Objavljeno: To mar 21, 2006 11:21 pm
Napisal/-a kljukec
kva pol pravte v vsake slučaju 2taktnega al kva
k men se ne gre tolk za brzino- predvsem se mi gre pa da ni glasen- isto kot pr avtu mi na pamet ne pade da bi menu auspuh al pa nek filter sam za to da bi se dru
izpita se mi za skuter definitivno ne da delat- mogoče kasnej če bo dnar pa si kupm ornk motor
lp

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 10:11 am
Napisal/-a AXioN
Jah ni ti treba kupt lih 2t, sam res pa je 4t nkamr ne gre(je za penzioniste), ce bos ze kupoval-kupi vsaj italjana, za drugo moznost si pa mal oglej 2t z direktnim vbrizgom, pokuri isto, sam da je treba se mal olja dolit zraven ;) Vsak "skuter" ma svoj zvok, alpa se mu spremeni po dolocenem casu(steklena volna se zapaca), tukej nimas 3eh loncev, ampak samo enga(dobr eni majo se kao katalizator, k pol k**** ni vreden), ce si prpravlen razdirat izpuh vsako leto/oz. novega kupovat, nevem no-men se zdi to nesmisel..

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 9:15 pm
Napisal/-a Spyker
Skuterji z direktnim vbrizgom so malenkost dražji ampak požrejo manj, je pa možnost okvar večja. Sam sem imel Aprilio SR 50 DiTech pa niti približn nism bil zadovoljen z njo, ves čas sem imel probleme z injektorjem in elektronko. Če boš kupoval skuter z direktnim vbrizgom kupi novega al pa enga tazga, da veš kako je bilo z njim ravnano v preteklosti ker se prej ko slej na takih skuterjih zgodijo prevare. Večina folka namreč nima pojma sploh kako preverjati napake na takih motorčkih, kljub temu da ti skuter na mestu samem javi lahko sam vse napake ki so na kakršen koli način povezane z elektronko.

4T zvok je res razred zase ampak tko kot je že en prej povedal, ne gre nikamor. Napram 2T seveda. Je pa pri 4T cenejše vzdrževanje in manjša poraba.

Če se ti pri skuterji ne gre za neko hitrost, potem ti predelava motorja itak odpade, mogoče le odstranit blokado na mašini in na elektronki (v primeru direktnega vbrizga), če se bi ti kasneje zapasalo več hitrosti, ti pa ostane še nemalo možnosti predelave :)

@AXioN: skuter z direktnim vbrizgom pokuri manj in ne isto kot navaden. Razlika sicer ni ogromna, je pa dovolj očitna, sploh ko računaš zapravljen denar za bencin po enoletni uporabi naprimer :) Aja pa olja ti ni treba dolivat še posebej, imaš tko kot pri navadnem da je posebej rezervoar za olje in bencin in ti sam dela mešanico. Je pa res da je skuter z direktnim vbrizgom tud pri olju zelo varčen in se (vsaj men) zdi da bi lahko včasih motorju nudil več olja, zato sem tud sam marsikdaj zraven bencina dolil še malenkost olja, da je bilo mazanje boljše. Aja pa...kaj si mislu s tem da bi razdiral izpuh vsako leto? Oz. novega kupoval.

Objavljeno: Če mar 23, 2006 12:58 pm
Napisal/-a AXioN
Spyker je napisal/-a:@AXioN: Aja pa...kaj si mislu s tem da bi razdiral izpuh vsako leto? Oz. novega kupoval.

Na vsake koliko je potrebno menjat stekleno volno v izpuhu? Ko se ti le-ta zapaca, izpuh dobi drugi zvok..(dobro odvisno kolko km clovek naredi, oz. koliko ga uporablja)
Btw, vem da 2t z direktnim vbrizgom pokuri manj, ravno zato se mu ga predlagal, aprilia pa ni ravno blescec italijan, poznam tudi mehanika, ki jih izrecno zavraca na morebitnem popravilu. In vem da ima skuter(vsaj vecina) locena tanka za olje, kot za bencin, mislil sem v primerjavi z 4t skuterjem.