Skuterji z direktnim vbrizgom so malenkost dražji ampak požrejo manj, je pa možnost okvar večja. Sam sem imel Aprilio SR 50 DiTech pa niti približn nism bil zadovoljen z njo, ves čas sem imel probleme z injektorjem in elektronko. Če boš kupoval skuter z direktnim vbrizgom kupi novega al pa enga tazga, da veš kako je bilo z njim ravnano v preteklosti ker se prej ko slej na takih skuterjih zgodijo prevare. Večina folka namreč nima pojma sploh kako preverjati napake na takih motorčkih, kljub temu da ti skuter na mestu samem javi lahko sam vse napake ki so na kakršen koli način povezane z elektronko.
4T zvok je res razred zase ampak tko kot je že en prej povedal, ne gre nikamor. Napram 2T seveda. Je pa pri 4T cenejše vzdrževanje in manjša poraba.
Če se ti pri skuterji ne gre za neko hitrost, potem ti predelava motorja itak odpade, mogoče le odstranit blokado na mašini in na elektronki (v primeru direktnega vbrizga), če se bi ti kasneje zapasalo več hitrosti, ti pa ostane še nemalo možnosti predelave
@AXioN: skuter z direktnim vbrizgom pokuri manj in ne isto kot navaden. Razlika sicer ni ogromna, je pa dovolj očitna, sploh ko računaš zapravljen denar za bencin po enoletni uporabi naprimer

Aja pa olja ti ni treba dolivat še posebej, imaš tko kot pri navadnem da je posebej rezervoar za olje in bencin in ti sam dela mešanico. Je pa res da je skuter z direktnim vbrizgom tud pri olju zelo varčen in se (vsaj men) zdi da bi lahko včasih motorju nudil več olja, zato sem tud sam marsikdaj zraven bencina dolil še malenkost olja, da je bilo mazanje boljše. Aja pa...kaj si mislu s tem da bi razdiral izpuh vsako leto? Oz. novega kupoval.