Stran 1 od 1

elektronika pri gilleri runner 50 pure jet!!!

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 2:34 pm
Napisal/-a marinaio
zanima me če ma kdo kaj izkušenj z runnerjem 50 pure jet oziroma z elektroniko...
zna kdo sam naštimat zmes zraka pa benzina :?: :?:

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 3:51 pm
Napisal/-a Spyker
Tega ne moreš naštimat sam, to se štima s ti. "gameboyom" ki ga imajo na uradnih servisih in nekateri neuradni serviserji skuterjev. Ne se igrat s to elektroniko.

Zakaj pa rabiš nastavljat zmes zraka in bencina?

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 8:53 pm
Napisal/-a marinaio
kr mi zdej ko je zunaj mrzlo dosti bolše vleče in mi je kolega ki se s tem ukvarja že dolgo časa reku da je sigurno to zrak ker je bol mrzu in bol stisnjen in ga zato več pride v mašino in poleti ko je vroče manj...vsaj tko on pravi
in če bi povečal malo dovod zraka bi mogu potem tudi malo povečat dovod benzina...je tko al ni :?:
in verjetno če bi mi to nardili bi se kaj poznalo na zmogljivosti čeprav minimalno to sigurno...ampak na skuterčku se pozna :D poleg tega mam drugi auspuh ki ga umes na srednjih vrljajih zaduši....povleče lepo potem ga zaduši potem pa gre
lahko da se motim :P
lp

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 9:01 pm
Napisal/-a Spyker
Prijatelj ti je čist prav povedal. Mrzel zrak se da bolj stisnit, kar pomeni da ga več spraviš v cilinder. Čeprav razlika ni nevem kakšna, neka malenkost pa je. Polagam ti na srce da se ne igraš s to elektroniko, imam izkušnje z Aprilio SR50 DiTech, ki ima v bistvu enak sistem elektronskega vbrizgavanja. Nimaš kaj spreminjat, pusti tko kot je ker tko je prav.

Če vse ostalo štima in je auspuh montiran tko kot je treba, ti najverjetneje v srednjih obratih skuter zamuri zarad valjčkov, pelji k nekomu ki se na to spozna in naj ti najde pravilno kombinacijo različno težkih valjčkov. Potem je tu še sklopka itd.... samo pusti elektroniko :) Razen če nameravaš montirat 70kit, tam pa itak zraven dobiš drug računalnik.

Objavljeno: So feb 03, 2007 1:41 pm
Napisal/-a ruco555
kot je že spyker povedal je fora v valjčkih...poišči koga ki to obvlada pa bosta rešla...če bi potrboval to kake 2, 3 leta nazaj...bi ti rekel da kr k meni prpelji...sam nažalost sm že kr neki časa vn iz tega...tko da...

sicer pa, če je tko kot pri starih ranercah, se da kombinirat z dvema težama valčkov...seveda je vse odvisno od tvojih želja...verjetno veš da se da s težo valčkov nekolko uravnavat pospeške in končno hitrost...sicer pa je na obali kr neki takih domačih mojstrov...sam ne jim pustit da ti elektroniko tikajo...

Objavljeno: So feb 03, 2007 1:44 pm
Napisal/-a Spyker
Seveda lahko uporabiš kombinacijo dveh različnih tež valjčkov. Z njimi predvsem nastavljaš razmerje med končno hitrostjo in pospeškom. Lažji kot so valjčki - boljši so pospeški in manjša je končna hitrost. Težji kot so valjčki - slabši so pospeški in višja je končna hitrost.

Objavljeno: So feb 03, 2007 1:51 pm
Napisal/-a ruco555
se strinjam popolnoma...
sam sem bol pristaš lažjih kombinacij...usaj bil, dokler sem se še s skuterji okoli prevažal...sicer se pa spomnem ene teorije od enga "skuter-tunnerja" tle z obale...fantina je trdil da je treba neenakomerno valčke porazdelit...se pravi...usak par je moral bit različno težek...sam tega nisem nikoli probal...če mogoče obstaja kdo, bi mi lahko povedal kej o tem??? če je mogoče preizkusil...

Objavljeno: So feb 03, 2007 2:12 pm
Napisal/-a Spyker
Prvič slišim za to, bi tud mene zanimalo...

Drgač pa tud sam sem uporabljal raje lažje valjčke, ker so mi pospeški iz nule in nasplošno do končne pomenili več kot končna hitrost. Pa tud slednja je bila pri meni nekaj čez 100 km/h (realnih). Pred tem je pa ves čas noro vleklo :EE