Stran 1 od 1

Spletne strani z porabo

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:09 pm
Napisal/-a _sonček_
Pozna kdo kakšno tujo spletno stran z porabo goriva.
poraba.com že poznam še kakšna.
Hvala

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:14 pm
Napisal/-a DaDek
vzameš slovar pogledaš kako se poraba goriva reče po ang. greš na čudežno stran imenovano google in verjamem da ti bo vrglo par tisoč zadetkov.

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:20 pm
Napisal/-a _sonček_
DaDek je napisal/-a:vzameš slovar pogledaš kako se poraba goriva reče po ang. greš na čudežno stran imenovano google in verjamem da ti bo vrglo par tisoč zadetkov.


Mah sem že iskal pa ne najdem. Iščem

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:23 pm
Napisal/-a adis
_sonček_ je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:vzameš slovar pogledaš kako se poraba goriva reče po ang. greš na čudežno stran imenovano google in verjamem da ti bo vrglo par tisoč zadetkov.


Mah sem že iskal pa ne najdem. Iščem


verjetno zaradi tega, ker smo to zadevo slovenci pogruntali ;) saj se radi obremenjujemo s tem koliko nam pokuri avto

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:25 pm
Napisal/-a rokko

Objavljeno: To apr 15, 2008 6:07 pm
Napisal/-a myster
adis je napisal/-a:
_sonček_ je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:vzameš slovar pogledaš kako se poraba goriva reče po ang. greš na čudežno stran imenovano google in verjamem da ti bo vrglo par tisoč zadetkov.


Mah sem že iskal pa ne najdem. Iščem


verjetno zaradi tega, ker smo to zadevo slovenci pogruntali ;) saj se radi obremenjujemo s tem koliko nam pokuri avto


ja si reče...če mam litr manj goriva od povprčja, je na leto to (na pamet) 300 litrov... je to potem prihranka 330€...vav. na cesti pa delajo gužvo in se cijazijo ko polži.kupijo si naj hibrid-dizla pa naj pol se čudijo, zaka tk malo kuri ali pa:

VW LUPO 3l TDI….1999

Izpolnitev sanj dolgoletnega predsednika VWja Ferdinanda Piecha o t.i. 3 litrskem avtomobilu. Razvili so 3 cilindrski TDI motor s prostornino 1.2 l. Za vbrizg skrbi črpalka-šoba sistem, motor je prisilno polnjen z garettovo turbino z VTG tehnologijo, hladilnikom polnilnega zraka, hladilnikom za olje, proti tresljajem tricilidrskega motorja pa je uporabljena nasproti se vrteča gred. Motor je opremljen s sitemom za ugašanje motorja pri daljših postankih (golf ecomatic 1993), določeni deli karoserije so zaradi zmanjšanja teže iz magnezija. Zaradi zelo dobrega izkoristka motorja je za gretje kabine uporabljen električni grelec. V tem avtomobilu je prvič uporabljen 5 stopenjski DSG (doppel schalt getriebe) menjalnik z dvojno sklopko, ki je v avtomatskem načinu naravnan na varčnost. Motor ustreza izpušnim normam EU4. Še tehnični podatki: 61 KM/4000 vrt. in 140 Nm/1800 vrt. Rezultat vsega tega je minimalna poraba goriva, ki znaša 3 /100 km ob pazljivi vožnji.

Isti motor najdemo kasneje tudi v Audiju A2 1.2 TDI.Vzporedno s tem motorjem pride na trg še 1.4 litrska različica tega motorja, ki zmore 75 KM. Uporabijo ga v VW Polu, Lupu, Seat Arosi, Škodi Fabii in Audiju A2