Stran 1 od 1

kako deluje ta pnevmatika(regulacija in krmilje)

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:41 am
Napisal/-a vuc
če se kdo spozna na to bi ga lepo prosu da nariše kako poteka proces,pa kaj pomeni kak simbol ali če je kaka stran na internetu

hvala

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 3:03 pm
Napisal/-a myster
meni napiše, da priponka ne obsaja več

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 4:57 pm
Napisal/-a vuc
jo bom še enkrat pripel

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 5:00 pm
Napisal/-a vuc
pomoje da zdej bo

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 7:30 pm
Napisal/-a erixon
Ja sem pa mislil da gre za vtomobilsko pnevmatiko... LOL!

Sorry ti ne morem pomagat.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 8:00 pm
Napisal/-a sebaveh
Jaz sem sicer bolj samouk od šlosarja, ampak bom vseeno poskusil:

Ventil 1 je takšen, da ga moraš držati da je v drugem položaju. Ko ga spustiš, gre nazaj v prvi položaj. Tako kot je sedaj narisan, je v prvem položaju.

Ventil 2 ostane v položaju potem ko ga premakneš. Torej ga ni potrebno držati.

Ventil 3 se ne premika z roko, temveč tako da je enkrat pritisk na levi strani, drugič pa na desni.

Pri vsakem ventilu vidiš dva okvirčka, v katerem so puščice ali pa slepa ulica. To pomeni da ima ventil dva položaja, smer gibanja tekočine ali zraka pa prikazujejo puščice. Slepa ulica pomeni, da je takrat tekočina ali zrak v ventilu zaprt in blokiran.

Krogec s piko pomeni izvor tlaka. Naprimer glavni cevovod ali pa kompresor...

Dva oklepaja predstavljata dušilko. To izgleda kot nekak fin filterček, namenjen pa je dušenju hrupa, ki ga ustvari piš zraka.

Trikotnik z napisom "izpust" mislim da veš kaj je. Pač odprta cev na prosto.

Zgoraj je narisan cilinder z dvema priključkoma, to tudi mislim da veš kaj pomeni in kako deluje. Rezervoar pa je zaloga stisnjenega zraka.

Torej imamo dva ventila, vsak ima dva možna položaja. Iz tega sledijo 4 možne kombinacije, ki jih razlagam spodaj.

Kako bi naj to delovalo po moji razlagi:

Ko so vsi ventili v takšnem položaju kot so narisani (recimo temu položaj 1), se polni rezervoar iz spodnjega vira. Cilinder se napaja iz zgornjega vira in gre v levo.

Ko stisneš ventil 1, je spodnji vir zaprt da ni uhajanja zraka, zrak pa lahko gre ven iz rezervoarja na prosto.

Ko je ventil 1 stisnjen (v položaju 2) in premaknemo še ventil 2 (v položaj 2), potem bo tlak zraka v rezervoarju premaknil ventil 3 v položaj 2. Istočasno pa bo tlak iz rezervoarja uhajal na prosto (če si jaz to prav razlagam). Ventil 3 bo obratno polariziral cilinder (kot da bi zamenjal + in - v elektriki) in cilinder bo šel v desno.

Če je ventil 1 v položaju 1 in ventil 2 v položaju 2, pa bo spodnji vir tiščal ventil 3 v položaj 1. Istočasno pa bo tlak v rezervoarju poskušal premakniti ventil 3 v drugo smer (v položaj 2). Ker pa temu nasprotuje spodnji vir, bo zato zrak iz rezervoarja uhajal na prosto. Ventil 3 bo ostal v takšnem položaju 1 kot je narisano in cilinder gre v levo.


Tako, sedaj pa povej kje si to shemo staknil ;)

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 8:19 pm
Napisal/-a vuc
hvala za odgovor
to mam na faksu pr enmu predetu pa smo na predavanjih samo narisal shemo razlage pa ne ,pa mam čez par dni izpit pa bi rabu še mal kako deluje
je pa shema za dvoročni vklop

Objavljeno: So mar 28, 2009 2:56 pm
Napisal/-a vuc
ma še kdo kako mnenje

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 8:33 am
Napisal/-a sebaveh
Če je to res dvoročni vklop, potem je tak da oba ventila stisneš z roko? Ker potem nevem če si prav prerisal ventil 2, je res brez simbola vzmeti?

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 2:04 pm
Napisal/-a jesenik
ventil 2 še mora imeti vzmet.

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 6:47 pm
Napisal/-a vuc
ja tm manka vzmet na ventilu 2