Stran 1 od 2
smešni američani, ki izdelujejo avte
Objavljeno: To mar 31, 2009 11:54 am
Napisal/-a myster
malo gledam te odaje iz discoverja (rides itd), pa so mi res smešni ker skos nabijajo o neki visoki tehnologiji.šlo je namreč za predelane mustanege, kjer so zarjavele mustange spreminjali v "star izgled z visoko napredno tehnologijo". in kaj je bilo mišljeno visoka napredna tehnologija: hidravlična sklopka, servo volan, 5 stopenjski avtomatski menjalnik (navajeni so na 3 stopenjsega) in klima, ter nekako zaščitno ogrodje za kardansko gred (če slučajn crkne, da ne pade na tla in prevrže avta...).mi je šlo kr na smeh.
noben ni omenil o kakmu abs-u ali esp-ju, asr-ju in podobnega (kjer se vsaj za moja ušesa malo lažje sliši kot: visoko napredna tehnologija).
meni se vsaj zdi to bolj pomembno, še posebi, če vgrajujejo 725hp mašino (seveda V8).
Objavljeno: To mar 31, 2009 1:38 pm
Napisal/-a dj_em
eh .. pol jim pa uleti en m3 z 400+ konji brez turbince pa sam gledajo ..
jebš tist njihov velk motor k nikamor ne gre .. avtomatika dajo pa not zato ker ne znajo šaltat

izi
Objavljeno: To mar 31, 2009 3:08 pm
Napisal/-a lisko
dj_em je napisal/-a:eh .. pol jim pa uleti en m3 z 400+ konji brez turbince pa sam gledajo ..
jebš tist njihov velk motor k nikamor ne gre .. avtomatika dajo pa not zato ker ne znajo šaltat

izi
Moraš pa vedet da ti motorji so večni......recimo samo hemijev V8 motor. 6100ccm pa "samo" 430 konjev.....
Objavljeno: To mar 31, 2009 3:21 pm
Napisal/-a adis
američani ne potrebujejo esp-ja, itd....
oni imajo "big block" v8 muscle engine in teža tega motorja je kot bi imel esp

Re: smešni američani, ki izdelujejo avte
Objavljeno: To mar 31, 2009 5:24 pm
Napisal/-a Pero
myster je napisal/-a:malo gledam te odaje iz discoverja (rides itd), pa so mi res smešni ker skos nabijajo o neki visoki tehnologiji.šlo je namreč za predelane mustanege, kjer so zarjavele mustange spreminjali v "star izgled z visoko napredno tehnologijo". in kaj je bilo mišljeno visoka napredna tehnologija: hidravlična sklopka, servo volan, 5 stopenjski avtomatski menjalnik (navajeni so na 3 stopenjsega) in klima, ter nekako zaščitno ogrodje za kardansko gred (če slučajn crkne, da ne pade na tla in prevrže avta...).mi je šlo kr na smeh.
noben ni omenil o kakmu abs-u ali esp-ju, asr-ju in podobnega (kjer se vsaj za moja ušesa malo lažje sliši kot: visoko napredna tehnologija).
meni se vsaj zdi to bolj pomembno, še posebi, če vgrajujejo 725hp mašino (seveda V8).
Si to poslušal originalne izraze ali pa bral prevode? Prevodi so ponavadi debilni in nenatan.ni.
Drugače je pa izbira termina visoke tehnologije res relativen pojem, ampak če star vpljinjač zamenjaš z elektronskim vbrizgom je pa le High-tech
Pa še par stvari, če ima avto ''iber'' navora in koplje v katerikoli prestavi ima 3 stopenski menjalnik dovol, pa tudi tisto zaščito kardana rabi (je predpisan del varnostne opreme na dirkališčih ! )
Pa vsi lastniki športnih evro avtov želijo isklapljati ESR in podobna sranja, a sedaj bodo pa vgradili kaj nepomembnega....
Objavljeno: To mar 31, 2009 5:51 pm
Napisal/-a Rjuhar
Jest moram rečt, da sem tud na strani amerov, kar se (sploh starih) avtov tiče. Kolko je kakih hond, mazd in toyot iz šestdesetih in sedemdesetih? Mislim, da so dokazali, da znajo delat avte, je pa res, da z vso sodobno tehnologijo, dizli, kvaliteti izdelave in zanesljivosti capljajo par let zadaj. Samo ni vse samo v tem. Pravi "petrolhead" si verjetno najbolj od vsega ne želi neke udobne vožnje v najnovejšem state-of-the-art space-age technology avtu z vsemi najsodobnejšimi elektronskimi nadzornimi sistemi, samodejnim parkiranjem, navigacijo in obvezno vtičnico za iPod ter esrijsko vgrajenimi ABC, DEF, GHI, JKL...in ostalimi, ki jim niti imena ne vem, kaj šele, da bi vedel čemu služijo... Ne, pravi petrolhead si pod ritjo ponavadi želi surovih 500 konjev brez vseh pomagal. In potem adrenalin naredi ostalo... Čeprav pri spodnjih dveh slikah ni dvoma o zmagovalcu glede performans, ampak v srcu pa beli rdečega težko pusti zadaj. Vsaj pri meni...
Tole:
vs:

Objavljeno: To mar 31, 2009 6:21 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
To kar je Rjuhar povedal je vse lepo in prav ampak kje je tukaj poanta v teh avtomobilih.Voziš dve toni železa na povozju,ki je bil zastarel že v rimskih časih,prestavlja ti počasni avtomatski menjalnik katerega odzivnost je primerljiva samo z refleksi starejših občanov in poraba no sej o tem pa ne rabim pisat... In tukaj je dober primer tega kaj znajo naredit američani.
http://www.youtube.com/watch?v=TL2MYm1bjto
Objavljeno: To mar 31, 2009 6:38 pm
Napisal/-a el_diablo

05:08 tle ko zleze vn,zgleda avto kot tist tamejhen na baterije,za mulce

Objavljeno: To mar 31, 2009 6:50 pm
Napisal/-a matej_jack
Objavljeno: To mar 31, 2009 6:56 pm
Napisal/-a XFX
Kaj pa ti veš, k si učas cod2 igrau :P
Hud stojček, ko ga užge, kar slišiš kako bencin iz tanka teče

Objavljeno: To mar 31, 2009 6:57 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
U jaka muda 9.4 litra... Za skozi ovinek pa rabi tračnice ali kako.

Objavljeno: To mar 31, 2009 6:58 pm
Napisal/-a alanq4
JEREMIJA79 je napisal/-a:To kar je Rjuhar povedal je vse lepo in prav ampak kje je tukaj poanta v teh avtomobilih.Voziš dve toni železa na povozju,ki je bil zastarel že v rimskih časih,prestavlja ti počasni avtomatski menjalnik katerega odzivnost je primerljiva samo z refleksi starejših občanov in poraba no sej o tem pa ne rabim pisat... In tukaj je dober primer tega kaj znajo naredit američani.
http://www.youtube.com/watch?v=TL2MYm1bjto
A ne bi bil svet dolgočasen, če bi imelo vse eno logično razlago? Če iščeš eno poanto v tem potem ti itak nobena razlaga ne bo pomagala da bi razumel.
Objavljeno: To mar 31, 2009 7:02 pm
Napisal/-a matej_jack
JEREMIJA79 je napisal/-a:U jaka muda 9.4 litra... Za skozi ovinek pa rabi tračnice ali kako.

Taki avti pač niso namenjeni dirkanju, ampak kruzanju. Zadeva pač temelji na zvoku in pospeških, ogromnem navoru, ki se začne že v nizkih obratih.
Kateri evropejec da takšen/boljši zvok?
Objavljeno: To mar 31, 2009 7:06 pm
Napisal/-a Rjuhar
Pa glih o tem govorim - saj ni dvoma, kaj je hitrejše, okretnejše, celo varčnejše in v večini primerov varneje, seveda bolj napredno in sploh in oh in ah. Ampak par stvari:
V Mustangu se UDOBNO peljejo vsaj štirje, vsak s svojo prtljago
Ne rabiš na kolena, da vstopiš ali izstopiš
lahko se pelješ celo na kako relacijo, ne da prideš tja tako zbit, da ponoči ne moreš spat zaradi bolečin v hrbtenici (sem probal)
A tu gre le za to, ker primerja dva različna avta. Bistvena razlika je, ko obrneš ključ: BRRRRRUUUUUUUUMMMM proti ZzZZZzzzzZZzZzzZZZZzzZZ...
http://www.youtube.com/watch?v=hhKJZXXs ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NGJUUi0PkyE
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 7:55 am
Napisal/-a Pero
Roke gor če...
Koliko od vas je že vozilo ameriški V8 ?
Koliko vas je že vozilo avto z ameriškim avtomatskim menjalnikom?
Koliko vas je probalo avto s togo zadnjo premo? Kdo ve o slabostih in dobrih stvareh le te?
ITD

Objavljeno: Sr apr 01, 2009 8:58 am
Napisal/-a INFINITI
Ah saj menda večina razume da gre za ustvarjanje avtomobilov glede na okolje bivanja in potrebe. Američani so imeli od vedno dolge in široke ravnice cest na voljo in temu primerno so delali avtomobile; da letijo naravnost, da so udobni, nekomplicirani za popravilo, pa brez razmišljanja o porabi benza, ki je tam precej bolj poceni. Japončki so zelo omejeni z prostorom in cenami goriva, zato korenine avtomobilizma izhajajo iz popolnoma drugačnih potreb - imajo mikro vozičke z mini motorji ala suzuki capucino, pa carving stroje ala EVO. Spet enako velja za Evropejce,razlikujejo se celo glede na državo izvora.
Edino kar je res v celotni temi je to da pravi "petrolhead" ceni tudi takšne rohneče muscle cars kakor so jih ameri včasih delali, pa tudi novi 2010 Camaro SS, Mustang GT, Challenger R/T so greha vredni.
Po mojem bi amer ob pogledu na malega VW polota rekel; "Thats a cute toy - did you find it in box of cereals?"
Za njih je itak vse z kubaturo manjšo od velike plastenke Coca-Cole patetično.
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 11:30 am
Napisal/-a INFINITI
lenivec je napisal/-a:če prav mislim glede suziukija kapučinota je to taki mali dvosed?
ta avto je taki smeh

ko gokart za 2 osebi
Ma ja to imajo oni prav eno posebno mikro-klaso teh avtomobilčkov; vsi imajo izredno majhne kubature pa turbo motorčke. Praktično je Smart od njih "skopiral" idejo o supermajhnem avtomobilčku
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 2:01 pm
Napisal/-a dobek
edino, kar me osebno pri teh oddajah moti..pa tudi najvecji kao majstori to delajo na tv...kit na kilograme
edit: do zdaj sem samo v eni ali dveh epizodah videl, da so pri boydu delali s svincem in ne samo s kitom
