Stran 1 od 3
seminar. o avtih
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:02 pm
Napisal/-a The Nwwguy
zdravo
sm v 7. razredu in morm narest referat o delovanju avta pri tehniki. na netu sm že iskal, sam nism nč našu novga in tud v knjigah ne.
zanima me bol v detalje delovanja motorja, pa tud razlika med TDI (turbo dizel) in navadnim bencinarjem, pa tud glede turbine ( a je to ista turbina pri turbo dizlu?) - kak učink ima na motor in kaj je pravzaprav pa mogoče kakšno animacijo turbije pa še položaj - kje leži
pa tud me zanima glede agregatov - kaj so in kaj delajo... nekje sm zasledu da imajo nekateri avti 8 - valjene agregate ( kaj to pomen?)
aja pa še to - kakšna je razlika med motorjema 1,4 ccm in 1.6 ccm 16V
hvala za odgovore ( upam da sm bil dost jasn:D)
pa prosm brez zajebancije in neumesnih komentarjev
Re: seminar. o avtih
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:06 pm
Napisal/-a valle-leon
The Nwwguy je napisal/-a:pa prosm brez zajebancije in neumesnih komentarjev
Oprosti , za neumesen komentar, ampak če na googlu nič ne najdeš , potem ti ni pomoči.
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:09 pm
Napisal/-a Jerch_
najprej napiši naslov seminarske, potem navodila in nato še ustna navodila profesorce..
zdej, če boš len ti noben ne bo pomagal.. če pa boš pokazal interes pa je to čist možno
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:11 pm
Napisal/-a matia
začni na wikipedii pod motor z notranjim zgorevanjem pol pa sam klikaj naprej in glej ga zlomka boš zvedu vse kar rabiš
Lp matia
Re: seminar. o avtih
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:11 pm
Napisal/-a The Nwwguy
Oprosti , za neumesen komentar, ampak če na googlu nič ne najdeš , potem ti ni pomoči.[/quote]
lol. sej sm googlu pa sm take forume našu kjer eni samo pametujejo tko kot ti in nč pametnega ne povejo
če ne misliš nč pametnega povedat rajši nared vsem uslugo in zadrž komentaje in prihran delo moderatorjem
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:15 pm
Napisal/-a c.o.b.
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:20 pm
Napisal/-a The Nwwguy
naslov je delovanje avta in motorja z notranjim zgorevanjem
- podvozje in šasija
-s tem morm opisat delovanje 4-taktnega motorja ( to večino že vem )
- razliko med diezel in bencin ( posebnost diezla - turbo diezel,ane? pa stem tud turbino in kar spada zraven
- in še vse o agregatu
ocenjuje pa tako da dobr predstavm in pol me vpraša 3 vprašanja v zvezi s to temo
in če ne vem mi gre ocena dol
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:35 pm
Napisal/-a valle-leon
Ne hodi na forume in pametuj , se ne konča dobro.
Ti si preisku net in našel take butle kot sm jst . a folk ti lep linke od wikipedije...
sej vem kako je to ko si mlad in neumn, ko si starejši si še bl , verjem...
ti neham smetit temo , upam da ti fantje pomagajo.
uživej

Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:35 pm
Napisal/-a The Nwwguy
hja našu sm edino tisto kar sm že vedu : delovanje 4-taktnega motorja
še zmeraj ne vem razlike med 1,4 cmm in 1,6 ccm 16V motorja ... tega ni v wikipedii
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:36 pm
Napisal/-a Misak
Poglej si tale link, mislim da boš dobil popolnoma vse odgovore ki jih potrebuješ. Saj angleško znaš, ne?
http://tinyurl.com/matvml
Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:43 pm
Napisal/-a The Nwwguy
ja znam, drugače si pa pomagam s prevajlnikom

Objavljeno: Po sep 07, 2009 8:54 pm
Napisal/-a adis
motor z ventili in razlaga ventilov:
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppet_valve
razlika med 1.4 in 1.6 16v litrskim motorjem je:
- prostornina
- ter ventili po cilindru ( beri: 1.6 16v)
Adding more valves improves the flow of intake and exhaust gases, potentially improving combustion efficiency, power, and performance.
torej:
kaj pomeni, če imaš več ventilov:
- večji pretok zmesi goriva in zraka v cilinder
- večji pretok izpušnih plinov iz cilindra
- boljše izgorevanje v cilindru
- izboljšanje moči motorja in perfomans
2 ventila po cilindru sta "osnova", vse kar je več kot to je super
evo ti video prikaz:
http://www.youtube.com/watch?v=Hhc6xM0wjKQ&NR=1
Objavljeno: Po sep 07, 2009 9:09 pm
Napisal/-a sebaveh
Za začetek ti priporočam tudi "Knjiga o avtu" iz leta 1975. Za spoznavanje osnov - sploh mehanskih, je zakon.
Objavljeno: Po sep 07, 2009 9:29 pm
Napisal/-a el_diablo
Objavljeno: Po sep 07, 2009 10:24 pm
Napisal/-a The Nwwguy
adis je napisal/-a:motor z ventili in razlaga ventilov:
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valvehttp://en.wikipedia.org/wiki/Poppet_valverazlika med 1.4 in 1.6 16v litrskim motorjem je:
- prostornina
- ter ventili po cilindru ( beri: 1.6 16v)
Adding more valves improves the flow of intake and exhaust gases, potentially improving combustion efficiency, power, and performance.
torej:
kaj pomeni, če imaš več ventilov:
- večji pretok zmesi goriva in zraka v cilinder
- večji pretok izpušnih plinov iz cilindra
- boljše izgorevanje v cilindru
- izboljšanje moči motorja in perfomans
2 ventila po cilindru sta "osnova", vse kar je več kot to je super

evo ti video prikaz:
http://www.youtube.com/watch?v=Hhc6xM0wjKQ&NR=1
hvala za video,
a potem če ima motor 1,6
16V - pomen to prostornino in da ima vsak valj ( motor pa je 4- valjni ) 4 ventile ( 2 izpušna in 2 sesalna )?
kaj pa z agregatom? ( 8- valjni agregat?)
Objavljeno: To sep 08, 2009 10:40 am
Napisal/-a Sportivo
The Nwwguy je napisal/-a:hvala za video,
a potem če ima motor 1,6 16V - pomen to prostornino in da ima vsak valj ( motor pa je 4- valjni ) 4 ventile ( 2 izpušna in 2 sesalna )?
kaj pa z agregatom? ( 8- valjni agregat?)
Ja 1.6 l (litra) je prostornina, če pa jo hočeš izrazit v ccm (kubični centimetri) pa je to 1600ccm. To da je 8 valjni pomeni da ima 8 cilindrov (primer je Mustan, Corvette,...).
Evo slika:
http://www.seriouswheels.com/pics-2008/ ... 0x1200.jpg
http://www.jettvettes.com/images/img_0096.jpg
Objavljeno: To sep 08, 2009 2:23 pm
Napisal/-a The Nwwguy
cool slika motorja
a je agregat drug izraz za motor??
8-valjni agregat je isto kot 8-valjni motor,ane? sam da se uporabla izraz agregat in ne motor
če se motm me popravte
Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:24 pm
Napisal/-a The Nwwguy
ok, misl da vem kaj je agregat (motor ki pretvarja mehansko delo v eletrični tok)
prosu bi vas če daste kakšen link animacije / slike turbine skupaj z motorjem, ker nimam predstave kako to deluje skupaj
na youtube sm že vidu delovanje turbine (letalsko) - sam si ne znam predstavlat skupaj z motorjem v avtu
pa še glede tega izraza "turbinska luknja" ki sm ga zasledu na forumu - če bi mi lahko kdo razložu ta izraz
hvala za pomoč
Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:31 pm
Napisal/-a Patrik_A3
turbo luknja je takrat ko ti dizl ne gre nikamor v nizkih vrtljajih. to traumo doživljamo vozniki dizlov vsakodnevno,ampak nam še vseeno nasmešek na obraz nariše,ker vemo da imamo pa še zmeraj več navora kot vsaka honda vti

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 8:31 pm
Napisal/-a The Nwwguy
pa če kdo ve pomen teh kratic 1,9CDTI; 1,6 hdi .......