Stran 1 od 1
FMC garancija
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 10:45 am
Napisal/-a splash
Zanima me kako je Pri fmc group, pro servis (dell)
dal sem laptop popraviti na garancijo že 24.9.2009, pa me še vedno ni nobeden nič obvestil o vsem tem. a je isto kot pri telefonih, da lahko po določenem roku (45 dni) zahtevaš novega?
Re: FMC garancija
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 12:19 pm
Napisal/-a MacTron
Preberi si zakonodajo:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=4288 20. clen
In v kolikor velja 45. dni (delavnikov) potem je to danes 39. dan
se prej pa preveri status popravila:
http://www.pro-servis.si/?mod=PrijavaNapakeStatus
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 1:53 pm
Napisal/-a Shebo
Zakaj pa delavnikov? Saj nikjer ne piše o delavnih dnevih...
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 2:06 pm
Napisal/-a adis
Shebo je napisal/-a:Zakaj pa delavnikov? Saj nikjer ne piše o delavnih dnevih...
misliš da ob sobotah in nedeljah delajo?
od pon do pet
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 2:57 pm
Napisal/-a IcEm4n
Ok, pa sm se jst sekiral, ko sem čakal 1 mesec na popravilo računalnika.... Očitno je povsod isto sranje z garancijo oz. uveljavljanje le-te.
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 4:39 pm
Napisal/-a the_man
adis je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Zakaj pa delavnikov? Saj nikjer ne piše o delavnih dnevih...
misliš da ob sobotah in nedeljah delajo?
od pon do pet
Mislim da nimate prav, čas za popravilo je 45 dni, in ne 45 delovnih dni...
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 6:55 pm
Napisal/-a MacTron
the_man: Ja in ne... nikjer ne pise o delavnih dneh in nikjer ne pise vsi dnevi, pac
pa je zapakirano v neko dvoumnost
skupnega roka... skupni rok je lahko delavniski
(torej od pon-pet) ali pa vse dnevni... ravno zato sem tudi povedal: v kolikor velja, je
to sedaj 39. dan.. za se bolj tocne informacije brez moznega dvoumja
http://www.zps.si/
Je pa nekaj tudi lepo napisano, da je lahko izdelek zamenjan z novim ali brezhibnim torej rabljeno.
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 7:20 pm
Napisal/-a dobek
pred leti sem mel ene probleme okrog garancijskih zahtevkov do bigbanga, pa so mi ne zvezi za zascito potrosnikov (ali kako se jim ze uradno rece) in trzni inspektorat, oba, zatrdili, da je rok 45 dni absolutnih, ne delovnih

Objavljeno: Sr nov 18, 2009 7:37 pm
Napisal/-a splash
bom jaz počakal do petka 27.11 za vsak slučaj...če sem 2 mesca že brez bom pa še 1 tedn počakal

Objavljeno: Sr nov 18, 2009 10:56 pm
Napisal/-a adis
splash je napisal/-a:bom jaz počakal do petka 27.11 za vsak slučaj...če sem 2 mesca že brez bom pa še 1 tedn počakal

če pa še takrat ne bo potem lahko počakaš še en teden :P
vsekakor uredi zadevo, da bo pravno-formalno tebi ustrezala ali z zamenjavo izdelka z novim ali pa z ustreznim popravilom
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 11:49 pm
Napisal/-a H2
Meni so IPODa menjali v 45ih dneh ( ne delavnih

) ..
Objavljeno: Če nov 19, 2009 12:13 am
Napisal/-a ALIEn3001
45 navadnih dni je. Zakon je čisto nedvoumen.
Objavljeno: Če nov 19, 2009 10:18 am
Napisal/-a Shebo
MacTron je napisal/-a:the_man: Ja in ne... nikjer ne pise o delavnih dneh in nikjer ne pise vsi dnevi, pac
pa je zapakirano v neko dvoumnost
skupnega roka... skupni rok je lahko delavniski
(torej od pon-pet) ali pa vse dnevni... ravno zato sem tudi povedal: v kolikor velja, je
to sedaj 39. dan.. za se bolj tocne informacije brez moznega dvoumja
http://www.zps.si/Je pa nekaj tudi lepo napisano, da je lahko izdelek zamenjan z novim ali brezhibnim torej rabljeno.
Mislim da je tale tvoj zadnji stavek narobe interpretiran. V zakonu piše da ga morajo zamenjati z novim IN brezhibnim. Kar pomeni novim in delujočim
Drugače, če pa uporabljamo malo kmečke logike - posameznik kot potrošnik pač ne more vedet kdaj servisi delajo - ali delajo od pon. do pet. ali delajo še ob sobotah ali mogoče tudi ob nedeljah. Zato je pa skupni 45 dnevni rok v katerem so tudi vse sobote, nedelje in prazniki

Objavljeno: Če nov 19, 2009 1:16 pm
Napisal/-a MacTron
Shebo je napisal/-a:Drugače, če pa uporabljamo malo kmečke logike - posameznik kot potrošnik
pač ne more vedet kdaj servisi delajo - ali delajo od pon. do pet. ali delajo še
ob sobotah ali mogoče tudi ob nedeljah. Zato je pa skupni 45 dnevni rok v
katerem so tudi vse sobote, nedelje in prazniki

Zopet si lahko razlagas po svoje to kmecko logiko, kajti ko ti prides v trgovino in kupis
tam neki artikel si seznanjen tudi z garancijskim rokom ter seznanjen tudi od kdaj do
kdaj podjetje posluje... (kot sem rekel dvoumno) ...sicer sem mu pa tudi ze povedal
pravi naslov za to nedvoumje (jaz sem imel z garancijami vse v roku torej do 45dni).
Poraja pa se vprasanje kupovanja preko interneta, tu pa naceloma kupec ne ve, ker
mu fizicno ni bilo prikazano.
splash: Si morda preveril status tvojega popravila? ...ker ni zaznano.
Objavljeno: Če nov 19, 2009 7:38 pm
Napisal/-a splash
če vtipkam številko na papirju, mi napiše: status vaše prijave je zaprt.
bolj v k je tole vseskupaj.
Objavljeno: Če nov 19, 2009 10:03 pm
Napisal/-a ALIEn3001
Poslovanje podjetja zakona ne zanima. 45 dni in pika.
Objavljeno: Če nov 19, 2009 10:14 pm
Napisal/-a PIKSNA007
Se strinjam z ostalimi, ki menijo da je 45 normalnih dni. Meni se tudi zdi da je to 45 normalnih dni in ne 45 delavnih dni. Saj lepo piše. Če te pa pri nakupu ali pri oddaji na popravilo ne obvestijo o 45 delavnih dni, se mi pa zdi čisto njihova napaka. Saj so zato tam zaposleni da informirajo kupce pri takih primerih. In če te ne obvestijo bi moralo veljati tako kot je napisano v zakonu.
Objavljeno: Pe nov 20, 2009 1:46 pm
Napisal/-a esem
the_man je napisal/-a:adis je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Zakaj pa delavnikov? Saj nikjer ne piše o delavnih dnevih...
misliš da ob sobotah in nedeljah delajo?
od pon do pet
Mislim da nimate prav, čas za popravilo je 45 dni, in ne 45 delovnih dni...
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Nisem pravnik, ampak nekaj je povsem jasno - če v zakonu izrecno ne piše "delavnih", potem nihče na svetu tega ne more interpretirat kot "delavne" dni! Ta "izrecnost", "določenost" oziroma natančnost, tudi enoznačnost je osnova vsakega zakona in tu v tem našem primeru nenatančnosti ni (res pa v kakšnem zakonu je). To razlagat z logiko, kmečko ali kakšno drugo, je podrejeno, čeprav tudi drži.
Dosti preveč se motamo okoli povsem jasnih stvari!
Zadaj se skriva bolj delikatna točka - "v skupnem roku", a je tudi ta enoznačna, kaj šele 45 "navadnih" dni. Lahko bi ti npr najprej popravljali 30 dni, nato rekli, da je OK, a ne bi bilo in spet popravljali 17 dni - to bi spet pomenilo "skupno" 47 dni - torej nov izdelek!
To velja za isto oz prvotno prijavljeno napako! In tu se servisi poskušajo vadit ven, npr češ da je prva napaka sprožila drugo, da ni ista itd. To je že strokovno servisno delo, tu zakon ne more vsega določat, zato imajo možnosti mutenja.
Objavljeno: Pe nov 20, 2009 5:50 pm
Napisal/-a IcEm4n
esem je napisal/-a:To velja za isto oz prvotno prijavljeno napako! In tu se servisi poskušajo vadit ven, npr češ da je prva napaka sprožila drugo, da ni ista itd. To je že strokovno servisno delo, tu zakon ne more vsega določat, zato imajo možnosti mutenja.
Sej to je največji drek, sploh če crkne izven splošne garancije.