Stran 1 od 1

Youngtimer mopedi - nadaljevanje teme Youngtimer avtomobili

Objavljeno: Če dec 03, 2009 11:18 am
Napisal/-a ma_hi
Jaz pa bom za spremembo dodal fotko mopeda, za katerega se spomenem, da sem bi 2 letnik SŠ, ko jih je Tomos pričel delat. Spomnem se reklame na TV zanj in enega frajerja, ki ga je vozil po Izoli in imel rumeno žarnico v prednji luči. Toliko časa sem težil staršem, da so mi ga naposled le kupili in z njim sem prevozil kar nekaj Km in celo do Splita smo enkrat prišli. Svojo zgodbo je zaključil tkao, da sem ga po razpadu Jugoslavije prodal.

Slika


--
edit mactron: urejen premik v svojo temo.

Objavljeno: Če dec 03, 2009 11:43 am
Napisal/-a xandrej
Takega BT-ja sem jaz imel... uau! 2 sem totalno dol zvozil cele dneve 365 dni gor na njem... Pa je snežilo, deževalo, toča vglavnem... Vem, da je en imel 37 000 kilometrov pa je šlo vseskup v maloro drugega pa sem pol prodal pa nevem več kje je ta motor... Seveda brez izpita ker si moral imet A pa brez registracije... Kje so tisti šasi ko smo pred policijo bežali... Pa valjda na obeh gor MF POWER!!!

Objavljeno: Če dec 03, 2009 11:47 am
Napisal/-a ma_hi
Jaz sem imel izpit in tudi registriran je bil, se pa spomnem kar nekaj kolegov, ki so si na ATXa namontirali mašino od BTja in to je kar lepo takrat letelo :)

Objavljeno: Če dec 03, 2009 11:58 am
Napisal/-a lancia hf
Kot najstniki smo s kolegi BT-ja predelali, in dali brusit celinder na 100ccm, in od gokarda bat notri. In dokler smo se normalno vozili je lepo delal, ko je pa kolega probaj kaj motor zmore, je pa pri prestavljanju iz 2 v 3 polomilo zobnike v menjalniku.

Objavljeno: Če dec 03, 2009 12:34 pm
Napisal/-a music_man
Uf jest sm mel takga BT-ja rdečega, sam moj je mel spodaj še nek spojler, ki je prekrival mašino. A je blo to original al kako ?

Objavljeno: Če dec 03, 2009 1:25 pm
Napisal/-a roberto-82
js sem mev modrega atx-a pa od bt-ja celinder pa fergazer gor pa 39lbat not spredaj 14 zobnik zadaj 33 se mi zdi pa je letewlo okol 90km-h (kje so tisti stari časi..)lp :D :D :D :D :D

Objavljeno: Če dec 03, 2009 1:38 pm
Napisal/-a ezzy
hah jaz sm tui mel atx-a, enako bt celinder, 42L bat (rob odznotraj je bil samo 1mm pa nekaj), predelane kanale na celindru, pa bingo frgazer (nevem več kolko) tudi polirani kanali,14-32 zobniki,MF cobra.. v glavnem, moped je šel malo čez 120km/h (merjeno z navigacijo)...sicer nekih relacij nism mogo delat, ker se je celinder pregreval..

zaviralna pot pa 2 km... glavno da sem še živ :lol: :lol: :lol: , nobenemu skuterašu ni blo jasno ko sem šel mimo :twisted: , ah ja, dobri stari cajti 8)


Moram pa rečti da sem ga prodal cca. 6 let nazaj, moped je bil letnik 1991, in sem dobil zanje 85.000 SIT... 8), zdaj bi tak dobil najmanj 100.000 SIT hehe :shock:

Objavljeno: Če dec 03, 2009 2:41 pm
Napisal/-a xandrej
Pa kaki skuter... Mi smo se s tem 1x na teden na roglo peljali... Skuter bi na pol poti skup padel... Pa da ne govorim o zimskih radostih...

Nekateri so imeli še spoiler čez mašino eni pa so še bili malo drugačni ker so bili neka varijanta za izvoz...

Objavljeno: Če dec 03, 2009 3:57 pm
Napisal/-a lancia hf
Nejko87 je napisal/-a:Kakšnih 120 :D
Lamo cilinder + 42L bat (skrajšan) + nižana kapa + dellorto 19 + 5 prestava + mf model 3 + ...
pa je šlo 100 realno.. 120 so sanje...


Če hočeš kaj več kot 100 je treba tudi kaj večji dellorto kot pa samo 19, in gre potem brez problema tudi 120 km/h.
PS: Če ti nima gdo "pljunit" v celinder, res nemoreš nevem kaj pričakovati. ;)

Objavljeno: Če dec 03, 2009 5:53 pm
Napisal/-a Nejko87
lancia hf je napisal/-a:
Nejko87 je napisal/-a:Kakšnih 120 :D
Lamo cilinder + 42L bat (skrajšan) + nižana kapa + dellorto 19 + 5 prestava + mf model 3 + ...
pa je šlo 100 realno.. 120 so sanje...


Če hočeš kaj več kot 100 je treba tudi kaj večji dellorto kot pa samo 19, in gre potem brez problema tudi 120 km/h.
PS: Če ti nima gdo "pljunit" v celinder, res nemoreš nevem kaj pričakovati. ;)


za dobrih 60ccm je optimum dellorto 19!

Razna bingova j***a delujejo tja do 18, naprej se ga ne da več nastaviti da bi tekel v prostem teku.. Na višjih obratih nekako že teče.. vendar še vedno pljuva.
Dellorto se da nekako nastaviti tja do 21, vendar je optimum 19...
Take so moje izkušnje...
Če ma kdo drugačne izkušnje pa naj odpre novo temo v kateri se bo debatiralo o mopedih.
LP

Objavljeno: Če dec 03, 2009 5:57 pm
Napisal/-a čare
Mopedi??Kje so ti časi?'( nas je šlo iz Lj. na morje z APN-i pa avtomatiki pa 2 skuterja,en se je vPlanini skipal in šel z rešilcem domov ostali pa dalje.Qrc pa taki prjatli,drgač pa je mel kolega BT okvir pa CTX mašino z elektronik cilindrom brušenim na 100ccm pa fergazer kot ekonom lonec gor pa je šlo po števcu od Fiat Regate mal čez 130 km/h.

Objavljeno: Če dec 03, 2009 6:17 pm
Napisal/-a ezzy
hja, verjemi kar hočeš, toliko je pokazalo in to je to.Verjetno je doprineslo tudi to da mi je veter pihal v hrbet, ter tudi teren ni 100% raven :roll:. Zadeve nisem sestavljal sam, ampak en star mojster ki obvlada zadevo, in tomose in ostale pizdarje šraufa že 35+ let..

Saj tudi jaz sem skeptičen da bi bilo to realnih 120...ampak tolk je pokazalo gor.S tem da računaj, da so bile to stare navigacije...in je spet vprašljiva natančnost.

Nevem zakaj bi si nekaj zmišljeval...mislim ej...kakorkoli,jaz sem zadevo napisal na grobo, kar točno pa je on ustvarjal pa nevem... ;)...Morem pa rečti da je bil moped neštetokrat na prafaktorjih, in kaj je bilo tedaj točno namontirano nevem...

Objavljeno: To dec 22, 2009 4:46 pm
Napisal/-a brrr
ja teme o friziranih mopedih (verjetno smo skoraj vsi tam zaceli, vsaj letnik 80 in starejsi) se nikoli ne navelicas. admina prosim, da ce je mozno in sprejemljivo prenese teh nekaj postov na temo mopedov v novo temo.


drugace pa lahko predstavim se moj projekt izpred 20 let. BT50 + komplet masina od E90 - ena zadnjih novih, ki so se lezale v koprskem skladiscu. obdelava cilindra: izpusni kanal povecan za 14mm in kak teden brusenja, ker je potrebno brusiti samo od znotraj navzven, drugace se olusci nicasil s stene cilindra (hvala kolega). dellorto 22 PHBL in rocno narejena trobentica (od raznih jogutovih lonckov, do koncne podrejane iz neke plastike). test tudi z bing 28, drugega pametnega nisem nasel, pa se ni hotel nikoli zavrtet (ja, vcasih je bila cela znanost kak del dobit. takrat si bil ves srecen, ce ti je staramama dala kakih 100dem, in si ze naslednjo minuto klicaril naokoli, ce gre kdo v trst). kapa je bila spuscena do maksimuma. bat od 80cc dirkalnega casala (enak premer kot E90 in na sreco tudi pusa za sornik). olje TTS (ljubelj vabi) in motul (kadar sem ga dobil). 'dirkalna shema prestavljanja' :lol: 1. gor in ostale dol. salthebl okol obrnjen in tacke prsvasane direkt na okvir. klipone balanca, narezani slicksi od 50cc dirkalnega.

o auspuhih pa bi lahko napisal celo knjgo. gor jih je bilo med 8-10. kar nekaj sem jih sam naredil (od kolega sosed pospenglal in drugi sesvasal). prvi lasten projekt je bil tak, da sva s prijateljem vzela sliko od takratne honde NSR500, pogledala kako zgleda auspuh in zacela risat. po nekaj tednih je bil auspuh sestavljen, rezultat pa tak, da je sel moped max 40. pih. nato je kolega staknil se nek nor auspuh, ki je bil narejen na osnovi vespinega (ja zavit kot kolac) in rezultat je bil 13.000 obratov in tri delujoce prestave, v cetrti je ze crknil. ter po parih dnevih utrgana blajerca (pri magnetu). na sreco sem kmalu in cisto po nakljucju dobil skopirano anglesko strojnisko knjigo, kjer je bil razlozen princip delovanja 2T motorja in kako izkoristiti resonancni efekt za boljse polnjenje cilindra.

po se nekaj odtrganih blajercah (kadar sem prisel v slovenjijavtovo trgovino me je trgovka vedno vprasala, ce rabim se kaksno blajerco :D ) sem olajsal magnet na minimum (podrejan po zunanji strani) in takrat mi je ratala tudi rekordna hitrost, ki smo jo naracunal na 134km/h. ker je bilo neskoncno prerekanja o stevcih, smo izmerili 2km odsek ceste in stopali v eno in drugo stran (ideja iz avtomagazina, kjer so poleg testov vedno pisali da merijo v obe strani). prenosi pa so bili 15/27 in po spominu cez 10k obratov. ko je moped delal ni bil nikol problem MZ250 dol udart. toliko o dosezenih hitrostih.

skoz pa je bila nora zelja najti D6 seststopenjski menjalnik. celo vedel sem kdo ga ima, a ga ni dal za noben denar na svetu.

pred leti sem na mnogih forumih iskal, ce je moped slucajno se ziv, pa ni o njem nihce nic vedel. ce bi nasel kak lep primerek BTja in E90 motorja bi ga mogoce spet kupil, za sprostitvene vecere v garazi.

@čare: pobrusen cilinder od E90 sem videl samo ekrat v zivljenju in kot vem, je bil tudi edini (vsaj takrat). pobrusen , da je pasal bat od stotaka in na novo oblecen pri rendulicu. vendar se je takoj odluscil in zapikal. krom pac ni primeren za cilindre. nanos nicasila pa so, vsaj kolikor je meni znano edini v SLO samo v kopru znal narest. bat direktno v cilinder pa pac ne gre, ker je pri E90 narejen iz Al in cisto premehak.


--
edit mactron: urejen premik v svojo temo.

Objavljeno: To dec 22, 2009 11:41 pm
Napisal/-a myster
nekaj malega... http://www.tomos.si/content.aspx
še vednoi imam sam je apn 6...malce novejšega, je pa 95 letnik. seveda predelana štirka, ki mi še vedno natisne nasmešek na obrazu ko ga teram po brezpotjih

Objavljeno: Pe dec 25, 2009 5:28 pm
Napisal/-a PogachnyK
evo malenkosti od mene, nekatere si še vedno lastim

Objavljeno: Pe dec 25, 2009 6:41 pm
Napisal/-a sebaveh
Jaz sem leta '99 dobil rdečega avtomatika za birmo. 8) Imam kar fajn spomine nanjga :D Najdaljšo turo v enem dnevu sem naredil v Haloze, to je 33 km v eno smer in potem še nazaj. Drugo pa večkrat po malem. Ocenjujem da ima okrog 15000 km. Nov je takrat stal 91.000 sit, čez nekaj časa sem mu privoščil Lipnik za 10.000 sit. Še malo pozneje pa od kolega kupil komplet smerokaze za okoli 4.000 sit. Vmes sem nekaj poskušal še s števci - najprej od kolesa, potem predelava tega na osvetlitev, pozneje še obratometer na induktivno tipalo (12 mm luknja v ohišje vztrajnika). Vse to je delovalo več ali manj zadovoljivo.
Sedaj pa pripravljam kompletno nov števec zanj, vendar ga nima smisla vgrajevat, dokler ne bom porihtal osnovnih stvari: Menjava amortizerjev zadaj (te mi je že dobesedno preribalo in imajo luknjo na boku), menjava vilic spredaj (zaradi premalo masti je požrlo tiste valjške ki so nasajeni na vilice), menjava olja v menjalniku, menjava ali varjenje počenega zadnjega blatnika, in še kakšne malenkosti. Ocenjujem da me bo stalo malo več kot 100 € vse skupaj.
Z Lipnikom je takrat šlo 63 km/h po ravnem; oziroma 64 če si se sklonil in držal kot oposum. :lol: