Stran 1 od 3

tomos predelava

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 9:16 pm
Napisal/-a jurjevic
moj avtomatik sem ze tako predelal da sem dal večji bat 44mm nov cilinder športno balanco prebarval na črno krom feltne predelal izpuh
kaj naj še naredim da bo imel mogočen zvok in moč
ze z mojo predelavo doseze 90kmh
prosim če mi kdo odgovori in če imate slučajno kakšne svoje slike kako ste vi predeleli avtomatik


lp kristijan

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 9:18 pm
Napisal/-a BS-speed
Priporočam da pogledaš na kak moped forum, je tam zelo veliko uporabnih informacij. ;)

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 9:20 pm
Napisal/-a brejker

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 9:39 pm
Napisal/-a fičfirič
ustrezni kanali, Bat z L-obročkom, elektronika z notranjim magnetom, večji sesalni, izpušni, višja kompresija (ter boljše gorivo), večji uplinjač, ter enega ki ti bo vse naštelal v nulo...

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 10:07 pm
Napisal/-a Blinder
44 mm bat obstaja? ker 42 mm je 60 ccm, 44 bi blo potem 65 ccm. Za to rabiš tudi cilinder drugi a? pa z večjimi hladilnimi rebri?

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 10:34 pm
Napisal/-a north789
Pa dizo večjo

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 11:07 pm
Napisal/-a __bambi__
Sj u kamniki mate koprona in ti bo turbino gor vrgu pa na 5 barov udpru. joke

Mi smo na mojem avtmaatiku Naredili krivino iz celindra da je gor pasal uplinjač od "štirke". Sam ni lepo delal in vse je polomil(menjalnik) Pa zavore poštimaj.

Objavljeno: Če jul 08, 2010 1:14 am
Napisal/-a Kukec
to ma od arisala cilinder kit, 44mm bat, sem za zajebancijo imel 5 let nazaj na avtomatiku.
da nebo kdo vrjel da mu gre 90 :D sicer pa res, malo napačen forum...

Objavljeno: Če jul 08, 2010 6:08 am
Napisal/-a Vz_ace
44 bat? me pa res zanima, kako dolgo potem zdrži ojnica (ležaji)..... in 90 km7h? a pri 15000 o/min? :)

Objavljeno: Če jul 08, 2010 6:20 am
Napisal/-a damjan
mi smo ene 7 let nazaj montirali od CTX-a mašino na geštel od automatika.vse na novo zložili,dizo večjo,mf power izpuh,pa še bat smo rahlo olajšali za par gramov....

zadeva je letela 120 po ravnem kot za šalo....in še danes je vozen,samo bi blo fajn naredit generalko...

drugače je pa tudi zanimivo,če daš cilinder od LAMA čolna.

Objavljeno: Če jul 08, 2010 7:35 am
Napisal/-a primozek68
ne damjan, če daš LAMA cilinder od čolna...Ne cilinder od lama čolna

Re: tomos predelava

Objavljeno: Če jul 08, 2010 10:58 am
Napisal/-a tristan01
jurjevic je napisal/-a:moj avtomatik sem ze tako predelal da sem dal večji bat 44mm nov cilinder športno balanco prebarval na črno krom feltne predelal izpuh
kaj naj še naredim da bo imel mogočen zvok in moč
ze z mojo predelavo doseze 90kmh
prosim če mi kdo odgovori in če imate slučajno kakšne svoje slike kako ste vi predeleli avtomatik


lp kristijan


Iz enovaljnega dvotaktnega mlinčka pač ne moreš dobiti kakega posebnega zvoka. Za to rabiš 4 taktnik z veliko prostornino in odprtim izouhom. KAr se tiče pa predelave se samo sprašujem koliko časa bo tole letelo. Zamenjat cilinder in bat je najmanjši problem. Pri tem pa pozabljaš da imaš zadaj avtomatiko ki je narejena za precej manj moči, blajerco, ki na dolgi rok prenese kvečjemu 38,5 batek, da ne omenjam zadnje vilice, kjer ti kolo verjetno že pošteno vleče na stran zaradi zračnosti v pušah vilice. O zavorah ne bom zgubljal besed, ker za take hitrosti bobni niso primerni. Celo APNi, ATXi in podobno so imeli težave z zaviranjem ob takšnih predelavah.

Lp Tristan01

Objavljeno: Če jul 08, 2010 12:42 pm
Napisal/-a Blinder
Če smo že pri prestavah, bi se dalo kako naredit za imet na APN6 bolj približane brzine? Vgradit zobnike od atx? al zamenjat kašen zobnik?

Objavljeno: Če jul 08, 2010 12:50 pm
Napisal/-a Kovcek
Za ene je 90 km/h z avtomatikom utopija, za druge pa resničnost

Enih 20 let nazaj sem se z mojim avtomatikom brez problema vozil vzporedno z BT-ji...pač sem 2 dni na teden šraufal, pa je šlo ;)

Objavljeno: Če jul 08, 2010 1:14 pm
Napisal/-a brrr
jurjevic je napisal/-a:moj avtomatik sem ze tako predelal da sem dal večji bat 44mm nov cilinder športno balanco prebarval na črno krom feltne predelal izpuh
kaj naj še naredim da bo imel mogočen zvok in moč
ze z mojo predelavo doseze 90kmh
prosim če mi kdo odgovori in če imate slučajno kakšne svoje slike kako ste vi predeleli avtomatiklp kristijan


seveda... and your name must be jay leno.

lenivec je napisal/-a:hahahahahaha avtomatic pa 90kmh :D
ja pa tretjo prestavo (pa še četrto) si montiral zraven ne?
navadni frčo se pri 65 že konkretno dere, pri 70 maš pa noge za vratom, ker te je strah da bo kaj iz mašine priletelo.


avtomatic 90km/h ni znanstvena fantastika. dirkalni bat (cisto tanek obrocek, ce se prav spomnim od kreidlerja), dellorto 19, custom kolencek, kapa od petke (pobrusena na nulo), mer kanalov se ne spomnim vec, veliko dela z auspuhom (pravilni izracun), zamenjani fedri od sklopke, pa obvezna menjava sprednjega zobnika z vecjim, mislim, da je bil 30 ali 31. je pa rabil cel km, da je saltal v drugo. pa blajerce je blo dobr imet kar na zalogi.

Blinder je napisal/-a:Če smo že pri prestavah, bi se dalo kako naredit za imet na APN6 bolj približane brzine? Vgradit zobnike od atx? al zamenjat kašen zobnik?


vsi tomosovi menjalniki imajo enake zobnike. za krajsanje je najbolje, da uporabis spredaj manjsi zobnik (11,12) in zadaj 34 (pomoje na APN6 serijsko).

Objavljeno: Če jul 08, 2010 9:14 pm
Napisal/-a mucek21
lenivec je napisal/-a:hahahahahaha avtomatic pa 90kmh :D
ja pa tretjo prestavo (pa še četrto) si montiral zraven ne?
navadni frčo se pri 65 že konkretno dere, pri 70 maš pa noge za vratom, ker te je strah da bo kaj iz mašine priletelo.


na avtomatika se da lahko treta prestava, vzame se komplet od tomosa MC 80 Senior ki ima treto prestavo in to avtomatsko, da se vse ampak velik je predelav in se da dosežit lepo končno, samo 44bat na original clinder je pa nemogoče, tudi če je ta velik cilinder je max 42 bat ampak je že tm tko tenka stena da lahko poči, z kolegom sma lani dala 42.5 L bat z sfrezanim luknam za velik cinlider in sma samo hotla vžgat motor, vžgal pa ugasnu samo sec delovanja in je stenka poknala, ker ni blo dost mesa. zdej je noter 42L bat isti postopek in avtomatik leti 95km/h, zadi najmanjši zobnik kar se da dobit 20zobov, ta velka mf poverca, 19 diza, štrom od elektronika 12v, kapa spuščena,skrajšan bat na vrhu za 3mm, povečani kanali, preluknjana kuplunga za hitro šaltanje,bing fergazer od BT-ja,športen filter,....... samo to ne dela dolg, to je skor vsak drug dan šraufanja. tk da boljš da vrneš od na original stanje motorja pa uživaš v lepi počasni vožnji ter malce predelanom zunanjostem.

Objavljeno: Pe avg 06, 2010 8:03 pm
Napisal/-a aleksl2
jaz sem v svoji mladosti tudi sam sfriziral avtomatika letel je 85 km/h ampak ne dolgo, delano je bilo športni 39 enojni L bat , zbrušena glava na minimum povečani kanali vhodni in izpušni ,vhodni je ostal na grobo povečan ,je gorivo se bolj zmešalo , izpušni pa je bil spoliran v nulo , sam bat je bil tako že športni ampak zgoraj je bil odrezan in stranski kanali povečani spremenjen sornik večji,sprednji zobnik večji za en zobec , ker se večjega ni dalo vgraditi ,fergazer je bil povrtan ,vstavljena večja diza ,auzpuh je bil predelan ( ostalo je samo koleno drugi del je gil od apn in odrezan ter prišvasan stožec z na koncu cevko in dušilcem -kopija prvih resonančnih auspuhov. Zdaj pa še povem porabo goriva 3,5 litrov na 100 km. mešanica pa je morala biti min 6 % ker je drugače bat zaštekal. No toliko .

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 6:01 pm
Napisal/-a Matjaž87
Fantje vse je možno da frčo leti tut 100 sam klanc na dol more bit pa iz skutrjom morš mert pa tut če ma fant sam 30-40 kil se tud zelo pozna. :lol:

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 6:33 pm
Napisal/-a Blinder
brrr je napisal/-a:
jurjevic je napisal/-a:moj avtomatik sem ze tako predelal da sem dal večji bat 44mm nov cilinder športno balanco prebarval na črno krom feltne predelal izpuh
kaj naj še naredim da bo imel mogočen zvok in moč
ze z mojo predelavo doseze 90kmh
prosim če mi kdo odgovori in če imate slučajno kakšne svoje slike kako ste vi predeleli avtomatiklp kristijan


seveda... and your name must be jay leno.

lenivec je napisal/-a:hahahahahaha avtomatic pa 90kmh :D
ja pa tretjo prestavo (pa še četrto) si montiral zraven ne?
navadni frčo se pri 65 že konkretno dere, pri 70 maš pa noge za vratom, ker te je strah da bo kaj iz mašine priletelo.


avtomatic 90km/h ni znanstvena fantastika. dirkalni bat (cisto tanek obrocek, ce se prav spomnim od kreidlerja), dellorto 19, custom kolencek, kapa od petke (pobrusena na nulo), mer kanalov se ne spomnim vec, veliko dela z auspuhom (pravilni izracun), zamenjani fedri od sklopke, pa obvezna menjava sprednjega zobnika z vecjim, mislim, da je bil 30 ali 31. je pa rabil cel km, da je saltal v drugo. pa blajerce je blo dobr imet kar na zalogi.

Blinder je napisal/-a:Če smo že pri prestavah, bi se dalo kako naredit za imet na APN6 bolj približane brzine? Vgradit zobnike od atx? al zamenjat kašen zobnik?


vsi tomosovi menjalniki imajo enake zobnike. za krajsanje je najbolje, da uporabis spredaj manjsi zobnik (11,12) in zadaj 34 (pomoje na APN6 serijsko).

Je že poskrbljeno za zobnik 15 spredaj namesto 13 :!: