Stran 1 od 1

Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: So maj 12, 2012 2:38 pm
Napisal/-a AudiBoy
Zdravo! Zelo bi bil hvaležen tistemu, ki bi si uzel nekaj časa in mi tole prevedel:
http://shrani.najdi.si/?D/kA/1TXnYRlx/nem1.jpg
http://shrani.najdi.si/?1H/T9/3dVUO8kn/nem2.jpg

Dam za pir
Najlepša hvala!

Re: Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 9:38 pm
Napisal/-a AudiBoy
anyone? :?

Re: Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 9:49 pm
Napisal/-a lancia hf

Re: Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 10:04 pm
Napisal/-a DIZL_
Do kdaj pa rabš tole?

Re: Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: Po maj 14, 2012 9:29 am
Napisal/-a CockroaC
Evo ti prvo stran ... zdaj ker ne vem al sem prepozn pa ker se mi malo tud vec ne da :D bom pocakal z prevodom druge strani dokler ne poveš če sploh še rabiš oziroma če ti tak prevod sploh kaj koristi.V narekovajih sem ti napisal par komentarjev kam kaj sodi, da si boš znal uredit ... ker sem z tuchpadom malo bol levi in trenutno nimam pri roki druga kot laptop da bi urejal besedilo in slike.
Aja .. pa neki slavist ravno nisem .. tak da malo precekiraj slovnico predn uporabis tekst kjer kje bi ti to lahko zamerli :D


ALTERNATIVNI POGONSKI SISTEMI
Naraščajoče cene goriv in povečana problematika okolja so sta pripeljala do tega da je avtomobilska industrija začela ponujati okolju prijazna vozila na elektriko ali gorivne celice.

HIBRIDNI POGONI
Pri hibridnih pogonih sta kombinirana dva ralična pogona – pogosto motor z notranjim izgorevanjem in elektro motor.Posebnost te kombinacije je sposobnost, da se lahko pri zaviranju energija gibanja pretvori v električno energijo in se shrani v bateriji tako da se lahko ponovno porabi v nadaljevanju vožnje.Več kot se ustavljamo in speljujemo, več energije se shrani v baterijah.Velika slabost takšnega sistema pa so stroški zamenjave baterij.

Srce takšnega sistema je »ne poznam slo izraza, neki menjalnik kraftweiche«(kompakten brezstopenski menjalnik), ki povezje bencinski motr,genrator, elektro motor in sprednji pogon.Iz posameznih obratov vsakega sistema se ustvarijo skupni obrati pogonske hitrosti.Za uravnavanje motornih obratov pa poskrbi elektronska avtomatika.

AVTOMOBILI NA GORIVNE CELICE
Srce vozila je gorivna celica, ki skrbi za pretvorbo skladiščenega vodika v električno energijo.To energijo nato porabi elektomotor ki je namenjen za pogon vozila.Trenutno so ti pogogoni omejeni le na prototipna vozila.Predvsem zaradi slabe moči in kapacitetet baterij, slabosti pri hladnih štartih, krakotajne življenske dobe celic in zahtevne elektronike.

»slika vesoljske a-klasse«
Tehnične podrobnosti:Vmax: 140km/h,Domet: 360 do 400km,Poraba: 3.3 do 3.7 litra vodika na 100km »to spada ob sliko čudaške a-klasse«
Raziskovlano vozilo z gorivnimi celicami »to spada pod sliko one cudaske a-klasse«

Odvečna energija in energija ustvarjenja z z zaviranjem(elektro motor med zaviranjem deljuje kot generator) se shranjuje v baterijah in je ob potrebi na voljo za nadalno vožnjo.Tako ima motor na voljo dva vira električne energije: iz baterije ali iz gorivne celice.

»slika kie sephije in ugasnjene zarnice«
VZDRŽEVANJE HITROSTI
Pri vzdrževanju hitrosti deluje le elektromotor.Energija prihaja le iz baterij, pri več »plina« se takoj prižge bencinski agregat.

»slika kie sephije z ugasnjeno žarnico in kantico bencina«
NORMALNA VOŽNJA
Moč bencinskega motorja je razporejena med spredno osjo in generator ki oskrbuje elektro motor z električno energijo.Razporeditev moči med sistemoma se nenehno preureja.

»slika kie sephije z ugasnjeno žarnico in kantico bencina, ki piči v hrib«
POSPEŠEVANJE
Pri pospeševanju, naprimer pri pehitevanju baterija oskrbuje sistem z dodatno energijo in z tem zviša največjo skupno moč.

»slika kie sephie z prižgano žarnico pri kotaljenju iz hriba«
ZAVIRANJE
Kadar spustimo plin, ali zaviramo deluje elktro motor kot generator in pretvarja gibalno energijo v elektriko ki se shranjuje v baterijah.

»slika kie sephije obicne na ravnem«
USTAVLJANJE
Kadar avto stoji se ugasne tudi bencinski motor, kar poskrbi za mir in prihrani energijo.

Re: Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: To maj 15, 2012 7:44 am
Napisal/-a AudiBoy
super ti gre :) se drugo stran in si uradno moj resitelj..cimprej :+

Re: Rabim za prevest iz nemščine

Objavljeno: To maj 15, 2012 10:22 am
Napisal/-a CockroaC
Evo še druga polivica. :D

Kompleksno sodelovanje vseh integriranih sistemov je elektronsko nadzorovano.Pri vočnji v hrib ali pri pospeševanju potrebuje pogonski agregat veliko moči ki mu jo zagotovi gorivna celica.Med normalno vožnjo kjer se porabi manj energije pa zadostuje napajanje iz baterije.
Model vozla, skorajda zrel za proizvodnjo(študija) ima sledeče tehnične rešitve:
»slika motornega?? prostora«
»črtice iz slike iz leve proti desni«Baterija, Set gorivnih celic, prprava vodika, rezervuar z vodikom
»napis pod sliko« Sestavni deli vozila z gorivnimi celciami

TEHNIČNE PODROBNOSTI:
-Pritisk v obeh vosikovih rezevuarjih je cca 700 barov, volumen rezervuarja je 100l
-Prazna teža rezervuarja je samo še 100kg
-Litijev ionska baterija ima 200 do 270V napetosti in največjo moč 55kW
-Po 400 celic je združenih v setu kompletni blok celic pa je narejen iz 1600 celic

»sliak nekega fersterkera «
»tekst pod sliko« Komplet gorivnih celic

VOZILA NA ELEKTRIKO
Več kot 65 procentov dnevnih migracij je dolgih manj kot 30 km in vozniki hkrati potujejo sami. Vprašljivo je ali je zato res zmeraj potrebno premikati več kot tono težke avtomobile.Postavi se vprašanje ali bi lahko bila osebna mobilnost okolju prijaznejša in predvsem ugodnejša.

Vozila na elektriko omogočajo okolju prijazno mobilnost predvsem kadar opravljamo vožnje na krajše relacije, naprimer za vožnjo v službo, po nakupih in ostalih vsakodnevnih opravilih.Trenutno obstoječa vozila so torej namenjena predvsem krakim relacijam.
Tehnične podrobnosti vozila na sliki 5:
-Prazna teža vozila:1130kg
-Domet 110km
-Čas polnjenja 4 do 8 ur
-Največja hitrost 120km/h
-Moč motorja 30kW(41hp)
-Poraba energije: 12kWh/100km
-maksimalna obremenitev 260kg
»slika od smarta, al kaj je to«
»napis pod sliko«5 avto na elektriko

Velika slabost tega tipa vozil je kratkotrajna življenska doba akumulatorjev.Zaradi takoimenovanega spominskega efekta(Izguba kapacitete pri pogosti delni izpraznjenosti ) izgubljajo akumulatorji na svojih zmogljivostih.Nakup novih pa je trenutno še zelo drago.