Aprilia RSV Mille predelava v RSV Tuono
Objavljeno: So jun 02, 2012 7:25 pm
Ker vidim da se občasno objavljajo tudi moto in ne samo car related projekti vam predstavljam svojo "predelavo".
Po lanskoletni "nezgodi" na Grobniku pri cca. 150km/h sem se odločil malce predelati svojo že "predelano" Aprilio RSV Mille v Tuono.
Začel sem s tem... Od padca je bilo poškodovanega samo desno ogledalo, levi clip-on in prestavna ročica aja pa polomljena oba gležnja...





Kmalu sem v oglasih zasledil poškodovano Tuono L.2004 katera se je prodajala po kosih.. pa sem skočil po nakupih...
Maska, Air intake 2x, Coil covers 2x, bug spojler, akrapvič 2-2 kolektor + cel kup malih kosov. Nisem pa dobil najpomembnejših delov za predelavo in sicer mi je manjkalo še ; zgornji križ z rizerji, krmilo, daljša cev za sklopko in sprednjo zavoro...




Po dolgotranjem iskanju po vsdem možnih straneh, forumih sem našel manjkajoče dele v Italiji pa še to po čistem naključju.


Spotoma naročil še nekaj strvari na ebayu in lokalnem Aprilia uvozniku (distančniki za pokrivala vžigalnih tuljav, pokrivala za releje in varivalke, nova šipica ter nosilec izpuha)...


popravilo maske in pokrival vžigalnih tuljav.

Sprednji subframe kateri drži luč in instrumente je sicer isti pri Mille in Tuono le ta je pri T dodatno ojačan, omenjeno predelavo sem zaupal Jermanu.

Čist naked RSV

Sestava:
Test križa, krmila in stem novo pozicijo sedenja.

Pri montaži zavorne cevi sem opazil da imam napačno... namreč nimam radialnih zavor za katere je bila cev ki sem jo prejel..

Preostalo mi ni nič drugega kot izdelava po meri katera ni bila prav poceni 95€ (original na apriliji pa 145€).. hja kaj čmo...

Vmes še dobil nastavljive samozložljive ročke za sprednjo zavoro in sklopko


Sosed zrihtal še eloksacijo nosilca izpuha iz srebrne v zlato, obenem pa sem še odstranil rjav konektor reglerja, kateri je znan da se rad stopi ter direktno zlotal žice.

naslednji korak je bila montaža novo pobarvanega sprednjega subframa...



cca. tri ure po tem ko sem dobil kose od ličarja. Pobarvat sem dal tudi zaključke krmila iz črne v zlato in mrežo za pokrivala vžigalnih tuljav iz sive v zlato...







Prva kratka furca je razkrila da pušča levi radiator pri zgornjem nosilčku, verjetno od padca, ko so se plastike rahlo naslonile na radiator (klasična napaka). Odnesel sem ga mojstru kateri ga je polotal, nato sem oba radiatorja še prebarval.

Pred kratkim sem dobil še okrasne zaključke radiatorjev iz Irske za 60€ (pri nas je 1kos 134€
)
To je več ali manj to, potrebujem še nove ogledala, zamnejati moram še komplet zadnji amortizer z novejšim modelom katerega že imam in predihtati sprednje vzmetenje. Po furi LJ-Rakitna-LJ mi je namreč na desni vilici spustil semering. ahhh ta Aprilia
Po lanskoletni "nezgodi" na Grobniku pri cca. 150km/h sem se odločil malce predelati svojo že "predelano" Aprilio RSV Mille v Tuono.
Začel sem s tem... Od padca je bilo poškodovanega samo desno ogledalo, levi clip-on in prestavna ročica aja pa polomljena oba gležnja...






Kmalu sem v oglasih zasledil poškodovano Tuono L.2004 katera se je prodajala po kosih.. pa sem skočil po nakupih...
Maska, Air intake 2x, Coil covers 2x, bug spojler, akrapvič 2-2 kolektor + cel kup malih kosov. Nisem pa dobil najpomembnejših delov za predelavo in sicer mi je manjkalo še ; zgornji križ z rizerji, krmilo, daljša cev za sklopko in sprednjo zavoro...




Po dolgotranjem iskanju po vsdem možnih straneh, forumih sem našel manjkajoče dele v Italiji pa še to po čistem naključju.


Spotoma naročil še nekaj strvari na ebayu in lokalnem Aprilia uvozniku (distančniki za pokrivala vžigalnih tuljav, pokrivala za releje in varivalke, nova šipica ter nosilec izpuha)...


popravilo maske in pokrival vžigalnih tuljav.

Sprednji subframe kateri drži luč in instrumente je sicer isti pri Mille in Tuono le ta je pri T dodatno ojačan, omenjeno predelavo sem zaupal Jermanu.

Čist naked RSV


Sestava:
Test križa, krmila in stem novo pozicijo sedenja.

Pri montaži zavorne cevi sem opazil da imam napačno... namreč nimam radialnih zavor za katere je bila cev ki sem jo prejel..

Preostalo mi ni nič drugega kot izdelava po meri katera ni bila prav poceni 95€ (original na apriliji pa 145€).. hja kaj čmo...


Vmes še dobil nastavljive samozložljive ročke za sprednjo zavoro in sklopko



Sosed zrihtal še eloksacijo nosilca izpuha iz srebrne v zlato, obenem pa sem še odstranil rjav konektor reglerja, kateri je znan da se rad stopi ter direktno zlotal žice.

naslednji korak je bila montaža novo pobarvanega sprednjega subframa...



cca. tri ure po tem ko sem dobil kose od ličarja. Pobarvat sem dal tudi zaključke krmila iz črne v zlato in mrežo za pokrivala vžigalnih tuljav iz sive v zlato...







Prva kratka furca je razkrila da pušča levi radiator pri zgornjem nosilčku, verjetno od padca, ko so se plastike rahlo naslonile na radiator (klasična napaka). Odnesel sem ga mojstru kateri ga je polotal, nato sem oba radiatorja še prebarval.

Pred kratkim sem dobil še okrasne zaključke radiatorjev iz Irske za 60€ (pri nas je 1kos 134€

To je več ali manj to, potrebujem še nove ogledala, zamnejati moram še komplet zadnji amortizer z novejšim modelom katerega že imam in predihtati sprednje vzmetenje. Po furi LJ-Rakitna-LJ mi je namreč na desni vilici spustil semering. ahhh ta Aprilia
