Srečanja avtomobilskih navdušencev...
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman To maj 19, 2015 8:44 am

Na 5. slovenskem srečanju Fiat X 1/9 smo zbrali rekordnih 16 vozil.
Tokrat smo obiskali Hrvaško Istro in njihove znamenitosti v krajih
Buje, Hum, Buzet in Novigrad na morju.
Videli smo najmanjše mesto na svetu,
pot nas je vodila po malo pozabljeni, a prelepi pokrajini v Hrvaški Istri,
ohladili pa smo se na morju v prijetnem mestecu Novigrad,
katerega smo zasedli z našimi vozili.
V lepem vremenu in prijetni družbi
smo preživeli izlet, ki ga bomo težko ponovili.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Zadnjič spremenil berlingoman, dne To maj 19, 2015 9:29 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a xxl To maj 19, 2015 9:18 am

Lepo,najlepši so mi v originalnem stanju,ne maram odbijačev ameriške verzije,tega modrega bi takoj slekel nazaj v normalo. :)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman To maj 19, 2015 9:36 am

Tudi jaz tako menim, a ko vidiš tega modrega v živo, koliko truda je bilo vloženega v njega, notri pa motor
namesto originalnih 90 okoli 150 konjev,
potem bi še Katanec rekel-kapo dol. :D
Lastnik in voznik je pa pop(po naše župnik),
svaka čast bi spet rekel Katanec :lol:


avtor fotografij Blaž Černe
Slika
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a carloabarth Če maj 21, 2015 8:17 pm

Res hudi avti, in kapo dol za tako število sodelujočih. :)
Fiat klub Slovenija
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

X 1/9

Napisal/-a berlingoman Če mar 24, 2016 4:57 pm

X1/9 ima dva srečanja na leto že peto leto zapored!
Spomladi se dobimo v Sloveniji, jeseni pa na Hrvaškem
Lepo se imamo, lani nas je bilo u Novigradu kar 16 (vozil)

Letos se dobimo 9.4. v Celju,
če koga zanima več info: percic.andrej@siol.net

še vabilo
Priponke
bhhn (750 x 499).jpg
slika (566 x 750).jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: X 1/9

Napisal/-a berlingoman Ne apr 10, 2016 10:52 am

Kot ponavadi smo se imeli zelo "fajn" in dan je kar prehitro minil.
Bili smo v centru Celja, kjer ste nas lahko videli,
potem smo odšli na stari grad, pa muzej v rudniku Velenje, pa Dobrna z znamenitostmi, pa Stari pisker, pa še kaj sem sigurno pozabil.
Skratka dan poln doživetij v prijetni družbi.

Ljubitelji Bertonceljev, malo info.
Vsako leto, že 5. let zapored naredimo dva srečanja na leto.
Spomladi se dobimo nekje v Sloveniji, jeseni pa nam priredijo srečanje Hrvati. Včasih pa vmes "pade" tudi kakšno manjše srečanje X1/9.
Družba je odlična, neobremenjena z starodobniškimi zamerami,
tako da prijatelji dobre volje vabljeni k nam.
Dodatne info lahko na mobi 070 233526, najraje na SMS.
Vabljeni tudi ljubitelji X 1/9, ki še nimajo tega vozila.
Prijavnina v naše društvo 0 eur, je pa obvezna dobra volja in strpnost.

Slika
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: X 1/9

Napisal/-a berlingoman Če apr 21, 2016 8:48 am

Članek o srečanju X1/9 so objavili tudi v današnjem tedniku Celjan
Z dovoljenjem objavljamo scan

Slika
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: X 1/9

Napisal/-a berlingoman Pe feb 10, 2017 1:04 pm

Pozdravljeni ljubitelji X1/9.
Spet je leto naokoli,sneg se topi in približuje se pomlad, ko bomo lahko spet zabrneli po cestah z našimi Bertocelji. Ste že pogledali kako je z vozilom in kako je preživel zimovanje. Bo treba napumpati gume, pregledati tekočine, motor, menjalnik itd in pripraviti avto na novo sezono, ki je pred vrati. Tako, kot že šesto leto zapored, jo bomo začeli s srečanjem X1/9 spomladi, predvidoma v aprilu, točen datum bomo sporočili en mesec pred dogodkom, da si boste lahko rezervirali prosto soboto. Jeseni pa je planirano srečanje X1/9 na Hrvaškem.

Za morebitne kupce X1/9 so trenutno na avto.netu kar štirje, za vsakogar nekaj:
od 3333eur pa do 175000eur.
Priponke
6.jpg
1.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman So feb 18, 2017 12:54 pm

Da preženemo oblake in prikličemo sonce

https://www.youtube.com/watch?v=wiZAsAai1dA
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Ne maj 28, 2017 7:28 am

Dolenjska 2017, včeraj..
Priponke
6.jpg
2.jpg
11.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Sr jun 07, 2017 12:08 pm

Danes je pa članek o tem srečanju v slovenskih novicah
Priponke
111111111112.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Ne jul 09, 2017 3:14 pm

..na tej sceni nič novega, razen,
da nam je vroče in čakamo na jesensko srečanje na Hrvaškem..
Priponke
954A2812.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Če avg 17, 2017 10:39 am

Še malo iz naše zgodovine, če smem:

1.slovensko srečanje X1/9 smo naredili daljnega l.2012 in sicer trije pogumneži: Uroš, Andrej in Slavko, kateri pa ni več sodeloval pri drugih srečanjih.
Kljub neizkušenosti in organizacijskim problemom, ter povrhu seveda slabim vremenom
smo uspeli na prvo srečanje privabiti 13 vozil X1/9 iz Slovenije in Hrvaške.
Srečanje se je odvijalo pretežno na Koroškem s postankom na letališču Slovenj gradec,
pa nato prelepo vožnjo skozi Koroško vse do Vrbskega jezera v Avstriji.
K sreči smo imeli organizirana spremeljevalna vozila- dva kombija s katerim so se nekateri udeleženci peljali do Vrbskeg jezera, saj smo v slabem vremenu morali prepeljati tudi več 200 km. Traso, ki smo si jo zamislili za srečanje je bila res naporna, predvsem pa predolga že v lepem vremenu, ne pa v dežju z športnimi vozili starimi okoli 40. let. Tako smo se vozili do Vrbskega jezera v Avstriji celi dve uri na eno stran, vmes pa so nas kratkočasile plohe in nevihte. Je bil pa izlet poplačan, ko smo prišli na Vrbsko jezero, ki upravičeno nosi ime avstrijski Monte Carlo.
Vreme se je prebudilo in pričakalo nas je sončno vreme z pogledom na prelepo jezero in okolico.
Tam smo po balkanski navadi iz kombijev dali mize na sonce in naseckali malico. Njami, je bilo dobro.
Avstrijci so nas sicer čudno gledali, k sreči pa smo imeli vsaj novejše nemške kombije :D
Seveda smo imeli še enega aduta v rokavu, to je bil nemški klub X1/9, ki je isti dan organiziral srečanje v istem kraju (kakšen slučaj)
Skupaj z avstrijci, nemci in nizozemci smo imeli potem debato o naših vozilih. Malo nas je šokiralo dejstvo, da je bilo naših sedem X1/9, s katerimi smo bili v Avstriji, zelo lepo ohranjenih ali obnovljenih proti njihovim 13 vozil X1/9.

2.slovensko srečanje X1/9 vozil smo organizirali skupaj z Fiatovim zastopnikom,
ki je naredil l. 2013 dan odprtih vrat Fiat vozil. Predstavili smo se pri vhodu na avtopoligon Vransko, bili smo VIP gostje, kljub manjši udeležbi smo imeli lep dan, pa še preizkusili smo lahko najnovejše Fiate na stezi Vransko.

3.slovensko srečanje X1/9 vozil smo naredili istega leta jeseni malo pred zimo.
Srečanje je bilo v manjšem obsegu in je vključevalo vožnjo po savinjski dolini
in zaključek z slastno večerjo ob dobri družbi in debatah o naših oldtimerjih.

4.slovensko srečanje X1/9 vozil leta 2014 je potekalo je v Celju in okolici. Privabili smo 12 vozil X1/9 in seveda lastnikov z ženami, prijatelji in prijateljicami, tako da nas je bilo 30. ljubiteljev, ki je uživalo v dobri družbi. Pridružila sta se nam tudi dva stara Citroena in Zastava. Najdaljšo pot je prevozil z X1/9 prijatelj iz Dalmacije-550 km do srečanja, najdaljšo pot pa je imel ljubitelj in lastnik X1/9 iz Kalifornije, ki je imel do srečanja 9959 km ...
Je pa res, da je bil pri prijatelju v Sloveniji na obisku, in ko je izvedel za naše srečanje, se nam je seveda pridružil. Kot vedno je bilo pestro: ogled Celjske znamenitosti mesto pod mestom, Celjski Grofje, Radmirska zakladnica, panoramska vožnja skozi Savinjsko dolinoin pa kulinarična razvajanja v kampu Menina.

Vsako jesen tudi ne manjkamo tudi na srečanju X1/9 vozil pri Damiru iz Čakovca, ki že več let združuje hrvaške ljubitelje X1/9. Tudi to srečanje je vsako leto odlično organizirano, tako da smo stalni obiskovalci njihovega srečanja.
Priponke
PHOT0018 %28640 x 480%29.jpg
PHOT0007 %28640 x 480%29.jpg
P4100069_2 %28640 x 480%29.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Če avg 17, 2017 10:56 am

še moj pogled na zgodovino teh malčkov:
Moja zgodba o avtomobilu Fiat X1/9 Bertone se je začela daljnega leta 1974, ko smo kot najstniki vzdihovali ob testu tega avtomobila v takratni popularni reviji Avto magazin. Kako smo zavidali novinarjem, ki so ga lahko vozili in še hvalili so ga, od poskočnega motorja, do odlične lege na cesti.
S svojo živo rumeno barvo je še bolj izstopal iz množice fičkov, spačkov, škod, kar si takrat najbolj pogosto videl na naših cestah. poimenovali so ga: zapeljivi posebnež, prijetna igrača in baby Ferrari. Danes so na žalost testi v teh revijah takšni, kot bi bral reklamni letak za avtomobil. No, zato pa imamo zanimive bloge, forume in spletne strani, kjer se lahko zabavamo ob zanimivem branju. Je pa zanimiv ohranjen test iz Avto magazina izpod peresa g. Česnja. Na koncu testa, so tudi razbili avto, ampak so ugotovili, da ima odlično lego na suhem cestišču,pa malo manj dobro na mokrem(aquaplaning), Si težko predstavljam, da bi v današnjem času novinar obdržal službo, če bi poskušal mejne zmogljivosti vozila in bi vrnil razbiti avto.Zgodovina tega vozila je sicer zelo zanimiva: začne se v poznih 60. letih v oblikovalski hiši Bertone, kjer sta glavni oblikovalec Marcello Gandini in njegov šef Nuccio Bertone ravno končala z izdelavo prototipa, iz katerega je kasneje nastal Lamborghini Miura. To je bil Gandinijev prvi izdelek pri Bertoneju, ki je že požel veliko uspeha (tudi serijsko izdelavo odobreno s strani Lamborghinija). V tovarni Bertone so imeli tisti čas že en uspešen model v proizvodnji, Fiat 850 Sport Spider, ki pa se mu je življenska doba iztekala. Bertone je tako dosegel zaupanje šefov Fiata, da je sposoben samostojno izdelati uspešen model. Tako je dobil naročilo za izdelavo športnega modela na osnovi takrat komaj predstavljenega Fiata 128 (pri nas pozneje poznan kot Zastava 101). Nastal je Bertone Runabout. Ta prototip so prvič pokazali na avtomobilskem salonu v Torinu l.1969, pod imenom Autobanchi Runabout. Bil je očitno dobra ideja, da se je Fiat odločil, da gredo s razvojem naprej skupaj z Bertonejem. V tistem času so v Bertoneju nastali tudi drugi znani avtomobili, ki so zaznamovali razvoj avtomobilizma. To so bili npr. Lancia Stratos, pa za mnoge še danes eden izmed najlepših avtov in začetnik brezčasne oblike Lamborhinija, ki se še danes delno pojavlja na teh novih bikih-Countach, seveda pa so v tajnosti razvijali tudi športni model za množice X1/9, kot je bilo ime prototipu še pri Bertoneju. Tako je bil leta 1972, teden dni po salonu v Torinu Fiat X1/9 predstavljen. Ime pa je ostalo tudi v proizvodnji. Šefi Fiata so bili navdušeni nad njim, ter so odobrili proizvodnjo, kljub zelo revolucionarnim rešitvam tega športnega Fiata. Na salonu namreč po ukazov šefov iz Torina namreč ni smel nastopiti, saj so ocenili, da bi preveč zasenčil novi Fiat 126 (pri nas bolha, pičipoki..), ki je bil tržno bolj pomemben model za Fiat. Serijska proizvodnja se je začela novembra 1972. Kot zanimivost, pri nas se je pred leti pojavil model iz tega leta, ki je imel serijsko št. 000007, a je po burni zgodovini na koncu pristal za dele.Italijani so z njim čez mejo v 80. letih "švercali", saj je bil idealen za takšne stvari zaradi čudnih postavitev rezervoarja, rezervne gume itd. Dodaten rezervoar so montirali v sprednjo haubo, originalen rezervoar, ki pa je za šoferjevim sedežem vgrajen pokonci, so predelal v prostor za tihotapljenje. Avto je bil zaplenjen na naši carini in kasneje prodan v Slovenijo. Zadnji uradni lastnik ga je nato iz neznanega razloga dal napisati na ženo in ker sta se nato čez leta ločila-tudi zaradi tega avta. Mož je divjal in povzročil nesrečo, žena pa na sovozniškem sedežu. Bertone je dobro prestal nesrečo, zvit blatnik in zlomljena sprednja desna luč, a žena je zahtevala ločitev in tudi polovico premoženja, ter seveda avto, ki je bil pisan na njo.Sam sem ta avto gledal, a se nisem odločil za nakup, saj mož ni imel pooblastila bivše žene za prodajo. Tako je avto nato kupil nekdo drug in nato prodajal posamezne dele. Sem pa uspel pozneje kupit vsaj nekaj raritet tega unikatnega vozila.
Čeprav je bila cena X1/9 na začetku precej visoka, je bil avto prodajna uspešnica. Malo vozil je namreč nudilo toliko užitka in zabave v vožnji, kot mali dvosed. Takrat poznani testni voznik Peter Windsor iz Anglije (kot danes Jeremy Clarkson iz Top Gear)je svoje mislil strnil v samo dve besedi "baby Ferrari". Veliko pa je k reklami pripomogel tudi takrat znani dirkač F1 Clay Regazzoni, ki je izjavil, da je to prvi serijski avto, ki se vozi in obnaša kot Formula 1.
Zgodovina prototipov s kodno oznako X1 pa je zelo zanimiva:
X1/1 je postal Fiat 128
X1/2 je postal Autobianchi A112
X1/3 je postal Fiat 130
X1/4 je postal Fiat 127
X1/8 je postal Lancia Montecarlo
X1/9 je postal torej X1/9
Fiat X1/9 je bil zgrajen izredno togo in trdno. Eden od razlogov je bila načrtovana prodaja v ZDA, kjer so ravno načrtovali nove varnostne predpise (prve crash teste). Načrt novih predpisov je bil, da morajo biti varnostne zahteve enake za velike ameriške limuzine, kot tudi odprte športne avte, kot je bil naš X1/9. Rezultat teh naprednih načrtovanj avtomobila je bil,da je X1/9 skupaj z novim Volvom bil edini, ki je prestal crash test pri 70 km/h in prevračanje pri 120 km/h, ne da bi se pri tem potniška kabina bistveno deformirala. Potem so američani ugotovili, da večina njihovih cestnih križark ne ustreza varnostnim zahtevam in so zmanjšali kriterij crash testov... Zaradi vsega tega je X1/9 dosegel zelo dobro togost in dinamiko,ki je omogočala vgradnjo močnejših motorjev, kot sta bila originalna 1300 ccm in pozneje 1500 ccm. Prvi, ki se je lotil X1/9 je bil hišni tuner Abarth. L.1973 je vgradil 1840 ccm motor v Fiat X1/9 Abarth 2000. Ta motor je razvil okoli 200 KM ob 750 kg teže vozila! To bi lahko bil nov Fiatov rally avto, če se nebi Fiat odločil za Lancio Stratos. Dallara (konstruktor v tistem času več Ferrari in Lamborhini motorjev) je prav tako razvil verjetno najbolj znano športno verzijo poimenovano X1/9 Dallara Icsunonove.Iz standardnih 1300 ccm je razvil motor z 1600 ccm s svojo 16 ventilsko glavo. Tako je dobil celih 200 KM, avto pa je imel zaradi delno plastične karoserije (vrata, haube, blatniki) samo 650 kg ! Icsunonove pomeni "X19" v italijanščini, seveda. Tak dirkalnik še danes videvamo na dirkah starodobnikov na zahodu.
Proizvodnja standardnega modela je potekala od l.72 pa vse do l.88, zadnje modele pa so sestavili celo še v l.1990 z deli iz skladišča. povsod na tem avtu je opaziti vidna pozornost Bertoneja, da bi sestavil sicer drugačen, a vseeno uporaben avto, katerega je moč kasneje tudi vzdrževati. Drobne domislice so zelo lepo izvedene, npr. streha ki se zloži v sprednji prtljažnik, rezervno kolo in rezervoar pokončno za sedeži, dva uporabna prtljažnika itd. Glede na razpoložljive podatke je bilo narejenih okoli 160.000 X1/9. Seveda v tistih časih na naših cestah tega posebneža nisem videl, pozabil pa tudi ne. Dosti pozneje, v osemdestih letih sem zasledil, da ima novinar avto magazina doma X1/9 ua hobi in dušo, kot se je sam izrazil. poimenoval ga je Bertoncelj. Seveda smo mu zavidali, da je poleg vseh testih vozil izbral ravno ta avto, ki ga še vedno ni bilo videti na naših cestah. Še pozneje v devedesetih, ko so začeli ljubitelji oldtimerjev uvažati avtomobile, so se začele pojavljati informacije kje v Sloveniji je tak avto. Tako sem po dolgih letih prišel tudi sam do svojega sanjskega vozila, ki je mladost preživel v Nemčiji. Seveda so se potem začeli problemi z obnovo, posebej pločevina je pri teh vozilih komplicirana za obnovo, zato sem moral poiskati še en avto z boljšo pločevino. Imel sem srečo, da sem tak avto našel v Sloveniji, potem ko je prejšnji lastnik tudi obupal nad obnovo. Pripeljan je bil iz sončne Kalifornije z odlično pločevino, pa toliko slabšo mehaniko. Tako sem lahko končal projekt, trajajoč tri leta iskanja delov po sejmih, internetu, ter seveda generalne obnove vozila. Končno je l. 2009 Fiat X1/9 Bertone prvič zabrnel na nepopisno veselje mene in mojih prijateljev, ki so mi pomagali pri obnovi. Potem smo rabili še kakšno leto, da sem popravili vse otroške napake
ki se pojavijo, ko sestaviš vozilo na novo. Takšne in podobne zgodbe imajo tudi ostali slovenski ljubitelji teh vozil,ker imamo pri nas nekaj res neverjetno lepo obnovljenih X1/9. Od l.2010 smo se lastniki teh vozil tudi začeli povezovati zaradi informacij o obnoviin seveda prepotrebnih delih za našega ljubljenčka.Padla je tudi ideja, da bi naredili 1. slovensko srečanje teh vozil.Do tedaj so bila srečanja teh vozil v Evropi najbolj znana pri Hrvatih, ki so spretno združililepoto njihove dežele z lastniki teh poletnih vozil na srečanje X1/9 Croatia tour.Sam se nisem mogel udeležiti nobenega njihovega srečanja, saj je bilo zadnje l. 2010,so mi pa udeleženci povedali, da je v boljših časih prišlo tudi preko 50 teh Bertonejev.Seveda je bila tudi lokacija atraktivna zaradi obmorske lege,kar je privabilo predvsem Avstrijske, Nemške in Nizozemske ljubitelje teh vozil.
In pa video, ki smo ga naredili za promocijo naših srečanj
https://www.youtube.com/watch?v=wiZAsAai1dA
Priponke
PHOT0007 %28640 x 480%29.jpg
fiat_x1-9_2011-18 %28640 x 425%29.jpg
fiat_x1-9_2011-16 %28425 x 640%29.jpg
123.JPG
41a4_27 %28640 x 480%29.jpg
22.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Ne avg 27, 2017 7:33 pm

Po najnovejši cenitvi oldtimerjev za l.2017 je cena Fiata X1/9 Bertone razdeljena v štiri kategorije:
(za lažjo predstavo stanja vozila v kategoriji sem podal sliko,ki je informativna in mojo subjektivno oceno kategorije vozila)

Fiat X1/9:

1 kat: 1500eur
slabo ohranjeni, primerni predvsem za dele
Slika 1

2 kat: 3500eur
potrebni popolne obnove, pogojno vozni
Slika 2

3 kat: 7500eur
solidni, normalno vozni, pa z neoriginalnimi deli
ali slabša kvaliteta obnove
Slika 3

4 kat: 11.000eur
odlični originalni ali predvsem kvalitetno obnovljeni
z originalnimi deli, ali ponaredki v duhu tistega časa
Slika 4
Priponke
4.jpg
ORIGINALNI ALI OBNOVLJENI V ORIGINALNO STANJE
3.jpg
OBNOVLJENI, NEORIGINALNI DELI
2.jpg
POGOJNO VOZNI
1.jpg
SLABO OHRANJENI
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Ne avg 27, 2017 7:36 pm

Bliža se jesensko srečanje na Hrvaškem, Rijeka in Opatija 16.09.2017

KLUB X1/9 CROATIA

POZIV

SRDAČNO VAS POZIVAMO NA NAŠE MEĐUNARODNO DRUŽENJE KLUBA X1/9 KOJE SE ODRŽAVA U RIJECI-OPATIJI 16.09.2017(SUBOTA)


PROGRAM:

-OD 08:00 DO 09:30 SAKUPLJANJE U RIJECI NA BENZINSKOJ PUMPI ADRIA OIL, INDUSTRIJSKA ZONA KUKULJANOVO, PRIJAVA, KAVA, SOK, TOPLI SENDVIČ
-OD 09:30 POLAZAK NA VOŽNJU DO SVETIŠTA TRSAT, RAZGLEDAVNJE, OKREPA
-OD 11:30 POLAZAK ZA OPATIJU, PARKIRANJE KOD CRKVE NAŠEG VELEČASNOG IVANA, PAR RIJEČI DOMAĆINA UZ DOMJENAK I PIĆE, ŠETNJA PO OPATIJI
-U 14:30 POLAZAK DO RESTORANA „LAGUNA“ U MATULJIMA TE DRUŽENJE UZ SVEČANU VEČERU

KOTIZACIJA PO OSOBI 30€ - 220kn

SVAKI VOZAČ I SUVOZAČ DOBIVAJU POKLONE

VOŽNJA JE 50km CCA

KONTAKT: DAMIR KOLAC – 091 581 5708 email: biserka.kolac@gmail.com
Susret se odvija bez obzira na vremenske uvjete.
Zbog same organizacije pošaljite email ili nazovite
Molimo da obavijestite sve vlasnike i ljubitelje x1/9

LIJEP POZDRAV I VIDIMO SE U RIJECI 16.09.2017
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Ne sep 17, 2017 8:53 am

Za nami je še eno prelepo srečanje X1/9. Tokrat smo dobili pomoč tudi od vremena, saj je kljub slabi napovedi,cel dan v Rijeki in Opatiji minil brez dežja. Dobili smo se na benz postaji v Rijeki , kjer smo pomalicali in počvekali,nato krenili proti Trsatu in njihovim znamenitostim, obiskali Rijeko in njihov prelep pogled iz graščine, se sprehodili in prevozili mondeno Opatija in srečanje zaključili ob obilni hrani v Matuljah. Oblačen dan smo spremenili v lep dan.
Tokrat nas je obiskalo 11. vozil X1/9 iz države organizarice Hrvaške, Slovenije in Avstrije. Kdor pa je zamudil-se vidimo spomladi 2018 v Sloveniji.
Priponke
opatija 3.jpg
opatija 2.jpg
opatija.jpg
opatija 1.jpg
rijeka.jpg
prihod rijeka.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman So nov 04, 2017 6:48 pm

Počasi se zaključuje sezona voženj z oldtimerji in že gledamo, kaj bi posodobili, polepšali , predvsem pa poservisirali na naših vozilih za prihodnje leto.
Če koga zanimajo trenutne cene in morebiten naku X1/9,, še vedno se v Sloveniji prodajajo trije, štirje, za ugodno ceno, sploh, če primerjamo z npr. mobile.de, kjer za 5900e dobiš, kaj takega, kjer je že po slikah potreben velik denarni vložek.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... DESCENDING
Priponke
41a4_27.JPG
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman Ne nov 26, 2017 11:07 am

Zanimiv X1/9 prve serije naprodaj v slovenskem oglasniku, prevzem pa na Dunaju?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12633365
Priponke
111111111.jpg
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Re: 16. x X1/9

Napisal/-a berlingoman To dec 26, 2017 7:48 pm

Se kaj dogaja tukaj?
Ljubitelji starodobnikov čakamo, da nehajo solit ceste, da jih pometejo peska in hop, gremo na cesto :D
Do takrat bo treba še malo počakati, zato se poglejmo, če imamo naš starodobnik varno pod streho, po možnosti na suhem.
Smo napumpali gume, da ne bodo spomladi jajčaste, sm0 pogledali hladilno tekočino, vodo za šipe, olje itd?
Je vse OK? Rabimo kaj servisirati? Sedaj je pravi čas.
Se mogoče navdušujete nad starodobniki?
Fiat X1/9 je tudi po tujih Eurotax katalogih ocenjen kot ugoden starodobnik za nakup in vzdrževanje.

Poglejmo še malo kateri deli iz Fiat Bertone X1/9 so identični iz drugih vozil:

-Začnimo pri motorju, kateri naj bi bil identičen Fiatovim 1300 motorjem z 75 konji in uplinjačem iz 128 sport, pa tudi naše zastave 101-1300.
-Menjalnik sicer zobniško ustreza, ampak ohišje je drugačno, kot pri Fiatih in Zastavah zaradi pogona zadaj.
-Kljuke zunanje Fiat Mirafiori
-Hladilnik spredaj Lancia Beta Montecarlo...
-Sprednje utripalke pri modelu 2 Italijanski traktor...
-Sprednji žarometi Fiat 124 oz. Lada
-Platišča in gume vsi Fiati tega obdobja
-Raztezna posoda Fiati in tudi Z 101
-Sprednje zavore Fiat 128, Z 101
-Zadnje zavore Fiat 124 sport
-Zadnje luči Bitter SC
itd

V glavnem hočem povedat, da je ta avto pametna sestavljanka iz karoserije, ki jo je naredlil Bertone in delov, ki so jih nabrali v Fiatovih skladiščih.
Le ti so včasih dostopni po ugodnih cenah, drugič pa manj.. Je pa avto mehansko enostaven za vzdrževanje in če je pločevina še v redu, bo dolgo in zvesto služil lastniku. Še ena zanimivost iz tistih časov, ko so avtomobile še konstruirali in sestavljali ljudje in ne računalniki in roboti.
Lamborghini Miura je imela zadnje luči od Fiata 850 spyder, oz obratno...
Priponke
Fiat-X1-9-1-3-1972-729x486-8389c0d27813e56e.jpg
Vrni se na Srečanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov