PDP - pokalno državno prvenstvo
Objavljeno: Ne jul 11, 2010 9:10 pm
Tu se naj odvijajo vse debate v zvezi s tem pokalom in ne na organizatorjeve teme.
Dejansko s tem nimajo nič organizatorji in zato se naj to odvija tukaj.
Vsa vprašanja, nasvete itd. tukaj prosim!
Letos je prelomna sezona tega pokala in to je potrebno letos speljati in dodelat za naslednje leto.
Prvo še enkrat:
Pravilnik PDP 2010:
Ocenjevalni listi PDP 2010:
Povzetek:
Kategorije samo kompletne predelave in sicer 3 klase:
(PRO) Clean
(PRO) Street
(PRO) Extrem
To je za državno prvenstvo, zato v to prvenstvo naj spadajo le predelana vozila v kompletu - ne pa tista, npr. ki kupijo nek spoiler in ga z dvema vijakom pričvrstijo,.. v glavnem za tiste, ki so naredili večji poseg v vozilo. To je vseeno DP tekma. S tem smo naredili to, da ne bi na prireditvi po tem pravilniku ocenjevali npr. vsa udeležana vozila (na prireditvi npr.100 vozil), ker bi bilo ogromno papirologije (vsak sodnik ima svoj papir in potem seštevanje - črtanje) in to trije ne bi končali cel dan. Drugače bi potrebovali tudi dosti sodnikov - več papirjev - več napak - večji strošek,...
Bilo bi pa res lepo in dobro za SLO sceno, če bi se začeli vračati tudi tista vozila, ki so že dvignili roke za SLO srečanja in hodijo samo v tujino. Mislim na tista res dobro predelana vozila, ki jih ni malo v SLO. S tem bi tudi dali motivacijo novim, mladim itd. in bi lahko scena zaživela nazaj.
Letos so tudi tekme nekak fer določena (lokacijsko)
- 08.05.2010 Avto Moto Show Maximus Murska Sobota
- 15.05.2010 Avto Motor Show Ajdovščina
- 26.06.2010 Avto Moto Show Kočevje
- 10.07.2010 Avtoshow Maribor Štuk
- 14.08.2010 Avtoshow Sladki Vrh
- 04.09.2010 Avto Motor Show Ljubljana Gospodarsko Razstavišče FINALE
tako da mislim, da tu nebi smelo biti problema.
Potem naredili smo prijavo 20 evrov, katero plača tekmovalec, da se ga vodi za celo sezono v tem pokalu. S tega se kupijo na koncu sezone pokali,... in da se nebi res vsaki sem prijavil (res vozila komplet predelana, zunanjost in notranjost), ker potem se spet zavleče vse skupaj.
Dnevna tekma pa je cena 15 evrov, ki se plača organizatorju, da priskrbi tudi pokale za dnevno državno tekmo.
Tudi sistem ocenjevanje mislim da ni napačno nastavljen, trije sodniki sodijo vsak po svojem mnenju in od treh sodnikov velja ocena sodnika, ki je imel srednjo vrednost točk ocene.
JE pa PROBLEM, da ni sodnikov tu je problem in potem sodijo dosti krat isti in po možnosti kolegi - tu je napaka. Če bi sodili na eni tekmi različni sodniki (ne kolegi) potem ne bi ocenili kolegov in svoj avto z višjimi ocenami in posledično bi bil tudi srednji rezultat visok - sledi dobro mesto. To bi bilo potrebno odpravit. Samo še enkrat povdarjam, dosti krat čujejm da se kdo dolgočasi na šovu, daj povej da boš sodil - mine ti čas in bolj fer bo za vse. Posledično dobiš (nekaj skromnega od organizatorja) bon za hrano in pijačo in opravičeni si do dnevne vstopnine 15 evrov. Nekaj pa le je in tekmovanje ocenjevanje bo verjetno tudi bolj realno oz. iz tekme v tekme bo bolj različno zaradi - vsak ima svoj pogled in ti ki tekmujejo v prvenstvu verjetno na podlagi izkušen svojih predelav tudi bolj realno lahko ocenijo vozila (ker jim to ni tuje)
Dejansko s tem nimajo nič organizatorji in zato se naj to odvija tukaj.
Vsa vprašanja, nasvete itd. tukaj prosim!
Letos je prelomna sezona tega pokala in to je potrebno letos speljati in dodelat za naslednje leto.
Prvo še enkrat:
Pravilnik PDP 2010:

Ocenjevalni listi PDP 2010:

Povzetek:
Kategorije samo kompletne predelave in sicer 3 klase:
(PRO) Clean
(PRO) Street
(PRO) Extrem
To je za državno prvenstvo, zato v to prvenstvo naj spadajo le predelana vozila v kompletu - ne pa tista, npr. ki kupijo nek spoiler in ga z dvema vijakom pričvrstijo,.. v glavnem za tiste, ki so naredili večji poseg v vozilo. To je vseeno DP tekma. S tem smo naredili to, da ne bi na prireditvi po tem pravilniku ocenjevali npr. vsa udeležana vozila (na prireditvi npr.100 vozil), ker bi bilo ogromno papirologije (vsak sodnik ima svoj papir in potem seštevanje - črtanje) in to trije ne bi končali cel dan. Drugače bi potrebovali tudi dosti sodnikov - več papirjev - več napak - večji strošek,...
Bilo bi pa res lepo in dobro za SLO sceno, če bi se začeli vračati tudi tista vozila, ki so že dvignili roke za SLO srečanja in hodijo samo v tujino. Mislim na tista res dobro predelana vozila, ki jih ni malo v SLO. S tem bi tudi dali motivacijo novim, mladim itd. in bi lahko scena zaživela nazaj.
Letos so tudi tekme nekak fer določena (lokacijsko)
- 08.05.2010 Avto Moto Show Maximus Murska Sobota
- 15.05.2010 Avto Motor Show Ajdovščina
- 26.06.2010 Avto Moto Show Kočevje
- 10.07.2010 Avtoshow Maribor Štuk
- 14.08.2010 Avtoshow Sladki Vrh
- 04.09.2010 Avto Motor Show Ljubljana Gospodarsko Razstavišče FINALE
tako da mislim, da tu nebi smelo biti problema.
Potem naredili smo prijavo 20 evrov, katero plača tekmovalec, da se ga vodi za celo sezono v tem pokalu. S tega se kupijo na koncu sezone pokali,... in da se nebi res vsaki sem prijavil (res vozila komplet predelana, zunanjost in notranjost), ker potem se spet zavleče vse skupaj.
Dnevna tekma pa je cena 15 evrov, ki se plača organizatorju, da priskrbi tudi pokale za dnevno državno tekmo.
Tudi sistem ocenjevanje mislim da ni napačno nastavljen, trije sodniki sodijo vsak po svojem mnenju in od treh sodnikov velja ocena sodnika, ki je imel srednjo vrednost točk ocene.
JE pa PROBLEM, da ni sodnikov tu je problem in potem sodijo dosti krat isti in po možnosti kolegi - tu je napaka. Če bi sodili na eni tekmi različni sodniki (ne kolegi) potem ne bi ocenili kolegov in svoj avto z višjimi ocenami in posledično bi bil tudi srednji rezultat visok - sledi dobro mesto. To bi bilo potrebno odpravit. Samo še enkrat povdarjam, dosti krat čujejm da se kdo dolgočasi na šovu, daj povej da boš sodil - mine ti čas in bolj fer bo za vse. Posledično dobiš (nekaj skromnega od organizatorja) bon za hrano in pijačo in opravičeni si do dnevne vstopnine 15 evrov. Nekaj pa le je in tekmovanje ocenjevanje bo verjetno tudi bolj realno oz. iz tekme v tekme bo bolj različno zaradi - vsak ima svoj pogled in ti ki tekmujejo v prvenstvu verjetno na podlagi izkušen svojih predelav tudi bolj realno lahko ocenijo vozila (ker jim to ni tuje)