Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš Po mar 05, 2018 7:06 am

alexmarsic je napisal/-a:Pozdravljeni!

Obračam se na vas z bolj konkretnim vprašanjem glede LPGja. Namreč vgrajeno imam v Opel Astri J 1.4 Turbo Sports Tourer tovarniško LPG sistem Ladi Renzo. Avto ima do sedaj 80.000km in za temi kilometri je bilo tudi kar nekaj popravil. Pri 34.000km (ko sem ga dobil) sem zamenjal svečke nato so pri 44.000km bile svečke ponovno za zamenjat naslednje pri 54.000km ponovno itd.. Je to normalno da se svečke vsakih 10.000km menjava? Svečke pa so iste originalnim z pravilno gradacijo. Pri 55.000km je na vozilu šla vžigalna tuljava ki je bila auč 180€ z najvišnjim rabatom. Zdi se mi precej zgodaj da je na vozilu šla tuljava ampak pustimo to. Poraba plina je v mesnem režimu kjer tudi največ vozim okoli 13-14l/100km enaka vožnja na bencinu pa le 9-10l/100km. Zdi se mi zelo velika razlika med gorivama. Sicer pa me odprta vožnja pri mirni vožnji po ACju preseneti z povprečno porabo 7,5l/100km. Po vožnji na LPGju opažam tudi da mi vozilo povzroča težave pri zagonu. Če pa vozilo vozim na bencin teh težav ni. Namreč ob zagonu opažam da če je vozilo nazadnje vozilo na LPG potrebuje več časa za zagon (cca 6-10 sekund) na bencin pa 2-3 sekunde Gre mogoče za okvaro računalnika? Na oplu so z vsemi naštetimi zadevami obupali in nimajo odgovora. Sedaj ko je mraz sem pa opazil tudi, da mi na vozilu preklopi plin šele ko se vozilo segreje nad 80 stopinjami, znanec pa z isto astro teh težav nima in mu takoj preklopi na plin čim se malenkost dvigne temperatura hladilne tekočine. In še zadnja stvar. Rezervar plina je po specifikaciji velik 45l v njega lahko natočim le 34 litrov. Zavedam se da ima nekaj rezerve ker se plin širi in krči ampak se mi zdi da 11l je pa malo preveč. Vsekakor je bila moja matematika trenutno takšna, da vsak prišparan euro na plinu je bilo treba uporabit za servis to vključuje filter plina, ki je 45€ in svečke ki pridejo 60€ z rabatom.

Torej konkretno bi rad vedel. Kaj bi lahko naredil? Žal mi je vozilo dajati stran ker sem z njim zadovoljen ampak me te malenkosti pri LPGju kar včasih zavračajo v tem da preklopim avto na LPG. Vozil sem že več vozil na LPG ki so bili naknadno vgrajeni pa so 100x bolje delovali kot ta moja tovarniška vgradnja. Hvala za odgovore.

aktualna tema je tukaj : viewtopic.php?f=2&t=43038
plin je cnej k bencin
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 615
Pridružen: Sr jul 23, 2008 8:36 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a valvoline To mar 20, 2018 9:22 am

alexmarsic je napisal/-a:Pozdravljeni!

Obračam se na vas z bolj konkretnim vprašanjem glede LPGja. Namreč vgrajeno imam v Opel Astri J 1.4 Turbo Sports Tourer tovarniško LPG sistem Ladi Renzo. Avto ima do sedaj 80.000km in za temi kilometri je bilo tudi kar nekaj popravil. Pri 34.000km (ko sem ga dobil) sem zamenjal svečke nato so pri 44.000km bile svečke ponovno za zamenjat naslednje pri 54.000km ponovno itd.. Je to normalno da se svečke vsakih 10.000km menjava? Svečke pa so iste originalnim z pravilno gradacijo. Pri 55.000km je na vozilu šla vžigalna tuljava ki je bila auč 180€ z najvišnjim rabatom. Zdi se mi precej zgodaj da je na vozilu šla tuljava ampak pustimo to. Poraba plina je v mesnem režimu kjer tudi največ vozim okoli 13-14l/100km enaka vožnja na bencinu pa le 9-10l/100km. Zdi se mi zelo velika razlika med gorivama. Sicer pa me odprta vožnja pri mirni vožnji po ACju preseneti z povprečno porabo 7,5l/100km. Po vožnji na LPGju opažam tudi da mi vozilo povzroča težave pri zagonu. Če pa vozilo vozim na bencin teh težav ni. Namreč ob zagonu opažam da če je vozilo nazadnje vozilo na LPG potrebuje več časa za zagon (cca 6-10 sekund) na bencin pa 2-3 sekunde Gre mogoče za okvaro računalnika? Na oplu so z vsemi naštetimi zadevami obupali in nimajo odgovora. Sedaj ko je mraz sem pa opazil tudi, da mi na vozilu preklopi plin šele ko se vozilo segreje nad 80 stopinjami, znanec pa z isto astro teh težav nima in mu takoj preklopi na plin čim se malenkost dvigne temperatura hladilne tekočine. In še zadnja stvar. Rezervar plina je po specifikaciji velik 45l v njega lahko natočim le 34 litrov. Zavedam se da ima nekaj rezerve ker se plin širi in krči ampak se mi zdi da 11l je pa malo preveč. Vsekakor je bila moja matematika trenutno takšna, da vsak prišparan euro na plinu je bilo treba uporabit za servis to vključuje filter plina, ki je 45€ in svečke ki pridejo 60€ z rabatom.

Torej konkretno bi rad vedel. Kaj bi lahko naredil? Žal mi je vozilo dajati stran ker sem z njim zadovoljen ampak me te malenkosti pri LPGju kar včasih zavračajo v tem da preklopim avto na LPG. Vozil sem že več vozil na LPG ki so bili naknadno vgrajeni pa so 100x bolje delovali kot ta moja tovarniška vgradnja. Hvala za odgovore.

Glede zagona, tezava je verjetno v sistemu na bencin, ce ne vziga lepo verjetno benz nima zadostnega pritiska in racunalnik ne vklaplja injektorje. Pr men se je nekaj podobno dogajalo ker je bila slaba bencinska crpalka, avto je mal tezje vzigal zjutraj na bencin, vedno slabse in slabse. Po menjavi bencinske vzge takoj, zanimivo je tudi da je avto pridobil na moc in odzivnost na bencin in na plin po menjavi. Verjetno racunalnisko krmljenje vbrizga je nekakor povezano z tlakom goriva, kasen senzor za pritisk ali kej podobnega, pa v primeru da ni zadostnega tlaka sistem ne bo pravilno deloval, na benz in na plin.
Torej preverit tlak bencinske crpalke z manometrom, ce je kasen senzor za pritisk bencina in mehanski regulator tega ce ga je (verjetno je, v primeru slabsega pritiska bencinske ali nepravilnega delovanja senzorja za pritisk se lahko poveca tudi poraba), mogoce starter slabse zaganja. Ce ima avto direct injection, lahko tudi kasna bencinska soba spusca prevec povratnega goriva nazaj (to se dogaja dizlom commonrali ko nocejo vzigat).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 16 gostov