Področje namenjeno zbiranju znanja in uporabnih stvari! Obvezno branje za novince!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Osnove homologacij -> FAQ za začetnike

Napisal/-a ice Če sep 15, 2005 12:26 pm

Tnx to Golfy za restavriranje te debate

Tole so čiste osnove in vsakemu začetniku najprej priporočamo naj prebere tole temo šele potem naj (v primeru kakih nejasnosti) odpira novo temo.

Za kaj vse potrebujemo homologacijo:

Drugačne dimenzije pnevmatik kot so vpisane v vašem homokartončku
Potrebujemo Tüv certifikat od platišč. V temu certifikatu more biti vpisano naše vozilo in naša pnevmatika. Pnevmatike in platišča morajo biti na dan homologacije nameščena na našem vozilu.Potrdila o strokovni montaži NE potrebujemo.

Športni izpuh
Za športni izpuh prav tako potrebujemo Tüv certifikat. V temu certifikatu more biti vpisano naše vozilo (predvsem tip motorja).Potrdila o strokovni montaži NE potrebujemo ampak ne more škoditi če ga imamo.

Spojlerji + pragovi
Potrebujemo Tüv certifikat proizvajalca (oziroma potrdilo o ustreznosti slovenskega proizvajalca (fazer,ustyle).V temu certifikatu mora biti vpisano naše vozilo. Potrdila o strokovni montaži NE potrebujemo ampak ne more škoditi če ga imamo.

Zatemnjena stekla
Potrebujemo certifikat o ustreznosti folije in potrdilo o strokovni montaži. Vetrobranskega stekla NE smemo temniti!

Znižano vozilo (vzmeti+predelani amortizerji)
Potrebujemo Tüv certifikat vzmeti. V temu certifikatu mora biti vpisano naše vozilo. Prav tako potrebujemo tudi potrdilo o strokovni montaži in izpisek optike. Za stršane amortizerje NE potrebujemo homologacije.

Zamenjava zadnjih luči
Potrebujemo odtisnen E na luči sami ter certifikat o ustrezni svetilnosti. Tuv-a se pri lučeh načeloma ne dobi zato se ga naj tudi nebi rabilo. V kolikor ga imate ne more škoditi.

Stroški homologacije:
Cenika LPP nima sestavljenega in obračuna homologacijo glede na zahtevnost. Cena se tako določa na licu mesta in varira od osebe do osebe. Nekje za povprečen vpis (do 3 stvari) boste plačali med 5000-11000. V primeru da imate avtomobil starejši od letnika 93 potrebujete tudi nov homokartonček (če ga še nimate). To stane dodatnih 4000.

Postopek homologacije:
Najprej je potrebno izpolniti vlogo za homologacijo. Dobite jo lahko na sedežu LPP-ja oz. RTI-ja ali na straneh avtomobilizma.com (Link do .pdf formata vloge za predelavo). V kolikor ste jo izpolnili doma jo pošljete na naslov napisan na obrazcu ali pa jo osebno odnesete na LPP ali RTI. V roku 2 tednov prejmete vabilo na pregled.S seboj prinesite vse papirje,ki jih imate in se navezujejo na predelavo (četudi jih večino ne rabite jih imejte vseeno sabo kajti nikoli se ne ve... Smile ).Pregledi so ponavadi ob 7. in trajajo nekje 20min na vozilo zato bodite potrpežljivi in počakajte na morebitno vrsto.
Na LPP-ju se pregledujejo samo stvari katere želite homoligirati.Ostalih stvari ne pregledujejo (vsaj tako je bila praksa do sedaj) in ne vplivajo na uspešnost homologacije.
Po uspešno opravljenem pregledu prejmete homokartonček po pošti na dom (po nekje 3 tednih do 3 mesecih).
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Sr nov 16, 2005 10:15 am

Še ena zelo uporabna stran za vprašanja in odgovore o homologaciji:
http://www.varnostvprometu.org/
Vrni se na Tovarna znanja Avtomobilizem.com

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost